FIFA 21 - Speler gezocht

Krüger is opzich een optie, ligt er alleen aan of je al Bundesliga speelt. Van Aue naar Nürnberg is niet echt een stap omhoog namelijk en zie hem wel de stap al maken naar een club in de middenmoot van/onderin de Bundesliga.

Hij was met nurnberg gepromoveerd naar de bundesliga. Dus dan vind ik t wel realistisch

Oh ja, helemaal overheen gelezen. Dan kan het wel inderdaad.

1 like

Bedankt allen ik hem scouten!

Goedemiddag,

ik ben opzoek naar spelers voor Lyon
graag realistisch
voor beide back posities cv, cm en sp
dacht zelf aan Marcelo, tolisso en Cunha van Hertha

of weten jullie nog leuke spelers die in het verleden voor lyon hebben gespeeld
positie maakt in dit geval niet uit

Benzema zou natuurlijk een master aankoop zijn als spits. Je kan ook nog kijken naar Lacazette. Lloris is ook een oud Lyon speler die wellicht te paaien is voor een terug keer.

CV - Vanheusden, Simakan
LB - Perraud, Maouassa
RB - Montiel, Bustos

Met Guinmarars en Caqueret heb je toch twee geweldige cm/cvm in je selectie?

Spits gezocht die er gelijk staat 2e seizoen portsmouth in de championsship budget tot 5 mil

Ik ben in S2 aanbeland met RB Leipzig en ik zoek een spits die de concurrentie met Poulsen aan kan gaan. Belangrijk om weten: ik speel met twee spitsen: een snelle dribbelaar en een grote targetman. Poulsen is uiteraard die tweede, dus ik wil iemand die groot en/of sterk is, maar ook kan voetballen. Voor Leipzig uiteraard niet ouder dan 23.

Jovic misschien? Weet niet of dat gevoelig ligt met zijn verleden bij Frankfurt, denk het niet. Tammy Abraham zou ook kunnen. Als Chelsea komende zomer bijvoorbeeld Haaland koopt denk ik dat hij wel wil vertrekken en dat Chelsea hem ook laat gaan.

Heb je een post gemaakt over je Leipzig carrière? Zou er graag meer over willen lezen.

1 like

Weet niet of je al eerder aan Brobbey hebt gedacht? Wordt in verband gebracht met Leipzig sinds hij zijn contract niet heeft verlengd. Weet niet of hij direct van het gewenste niveau is, maar heeft de potentie om te groeien, is met 1,80m niet klein, is sterk aan de bal en daarbij ook nog eens snel.

1 like

Nog niet, zal één dezer er eens werk van maken. Ik ga eens checken of Chelsea nog spitsen gekocht heeft, indien wel is Abraham wel een optie. Jovic zie ik niet zitten.

@Ryanajax: Brobbey vind ik (nog) niet van het gewenste niveau.

Zelf had ik Arthur Cabral, Hlozek of misschien Dollberg op het oog. Wat denken jullie daar van?

1 like

Lijken met alledrie prima. Hlozek is wel echt een speler die naar Leipzig zou kunnen gaan inderdaad.

Las dat Leipzig in het echt Simakan wil halen als vervanger voor Upamecano. Het is geen spits, maar wilde hem toch even meegeven als tip… :wink:

1 like

Bedankt voor de tip. Upamecano is bij mij ook vertrokken, maar ik vang het op met Konate en door Klosterman centraal te zetten.

In de spits ga ik toch voor Hlozek, hij kan op elke aanvallende plek uit de voeten en dat geeft me meer opties. Bedankt om mee te denken!

1 like

Wellicht zou Boadu of Malen kunnen? Daka of Koita uit Leipzig kunnen ook prima de overstap maken. Verder lijken Kangin Lee, Nketiah, Krüger, Wind en De Keteleare me realistische opties.

En de namen die al eerder zijn genoemd natuurlijk

Kan jij Hlozek halen in jouw carrière? Ik krijg namelijk steeds de melding dat er niet genoeg diepte voor de spitspositie is bij Praag als ik een poging wil doen om hem te kopen. Zou je misschien willen laten weten of het is gelukt?

Een andere goeie optie voor jou is misschien El Bilal Toure van Stade Reims. Is pas 19 jaar, voldoet aan al jouw eisen en kan uitgroeien tot een zeer complete aanvaller.

Ik heb Hlozek gehaald, maar da’s alleen door de cheat engine (op pc, uiteraard) gelukt. Toure vind ik toch niet sterk genoeg, en zijn potentie valt ook wat tegen.

Ik ben op zoek naar een linksbenige centrale verdediger voor Swansea City in de Premier League.

Misschien :

max wober van salzburg
Lucumi van krc Genk
Diogo leite van FC porto
Medina van rc lens
Uduokhai van FC augsburg

Dag Mannen,

Ik zit inmiddels in S3 met Borussia Mönchengladbach en ben nu opzoek naar een CVM. In seizoen 1 startte we met Denis Zakaria en Christoph Kramer als basiswaardige spelers voor deze positie. Zakaria vertrok na deze jaargang richting Italië (Inter) en kocht ik diezelfde zomer Arne Meier van Hertha BSC daarvoor terug. Hoewel Maier perfect aan mijn eisen voldeed kwam de Duitser maar niet uit de verf bij en kan nu door een goed bod van West Ham United na één seizoen vertrekken, mits ik de juiste vervanger weet te vinden.

Nu ben ik dus aan het speuren naar een vervanger. In de jeugd heb ik een speler die deze rol goed zou kunnen vervullen alleen voldoet deze nog lang niet aan de kwaliteit. Ik zoek dus eigenlijk iemand die deze periode kan overbruggen.

Eisen:

De speler moet net als Kramer een slot op de deur zijn, een breker/balafpakker zeg maar.

• Defensief sterk en dan met name de staande tackle.
  • Moet veel kopduels kunnen winnen, sterk in de lucht dus.
  • Een directe toevoeging aan het basiselftal.

Leeftijd speelt hierbij niet zo erg een rol. Had zelf Kral van Spartak Moskou op de korrel maar ben benieuwd of jullie nog leuke opties hebben.