@Larsenal, aan welk budget voor deze positie mogen we denken? Want als je een speler zoekt om een periode te overbruggen zou je bijvoorbeeld ook aan een veteraan kunnen denken. Zelf zat ik te denken aan Uros Racic (Valencia CF) of Julian Weigl (SL Benfica), dat zouden denk ik een spelers zijn die naadloos in je elftal passen.
Bissouma van Brighton?
Gladbach staat er niet om bekend om gigantische bedragen te betalen. Plea was 23 miljoen de duurste uit de geschiedenis. Ik ben niet bang om dat te verbreken maar hoger dan 30 miljoen wil ik eigenlijk niet gaan.
Een veteraan zou natuurlijk erg mooi zijn voor dit toch wel jonge team al is het altijd maar afwachten hoe snel deze in rating omlaag gaan.
Racic en Weigl vind ik echt leuke opties alleen ben ik dan toch bang dat deze teveel gaan kosten.
Heb daarnaast ook nog Gbamin van Everton op mijn lijstje staan. Kende tot nu toe een periode met alleen maar blessures in Engeland. Door zijn verleden bij Mainz kent hij de Bundesliga goed en zou hij zijn carrière bij ons misschien weer nieuw leven ik kunnen blazen. Kost rond de 25 miljoen euro.
Erg leuke speler maar is denk ik niet geschikt voor de rol die hij moet spelen. Speelt bij Brighton als CM en is te zwak in de lucht. Desondanks bedankt voor het meedenken en als je nog meer opties hebt hoor ik het graag!
Grzegorz Krychowiak? Speelt bij Lokomotiv Moskou, en zou 32 moeten zijn in je carrière ondertussen. Kan een tijdelijke oplossing zijn om het talent nog te laten rijpen.
Bakayoko indien die nog steeds op een doodspoor zit bij Chelsea of Sander Berge indien Sheffield het slecht doet. Al zou die wel eens meer dan 30 kunnnen kosten. Franck Onyeka van FC Midtjylland lijkt me ook nog een interssante originele optie.
Is Sander Berge een optie,werd na een goeie periode bij Genk verkocht aan Sheffield United.
Leuke opties, dankjewel! Krychowiak heeft nog steeds een rating van 80 dus die past zeker in de basis. Bakayogo is net als Onyenka net verkast naar een andere club dus die zijn helaas geen mogelijkheid.
Krychowiak wordt in ieder geval aan het lijstje toegevoegd!
Sheffield is afgelopen seizoen gedegradeerd naar de Championship dus Berge zal zeker een optie zijn. Voldoet aan alle eisen en zal denk ik naadloos in het team passen. Hij zal alleen wel wat duurder zijn als de andere spelers maar kan integenstelling tot de anderen nog wat verder doorgroeien. Ga hem nu eerst eens scouten en dan kijken wat er mogelijk is. Misschien kan ik met een ruildeal de prijs nog wat drukken.
Bedankt!
Zit met Aston Villa in seizoen 3: tweemaal 7e geworden. Ben op zoek naar versterkingen, maar kom voornamelijk uit op talenten/veelbelovende spelers. Iemand van jullie nog goede suggesties voor spelers met een gemiddelde leeftijd/meer ervaring, die Villa op hetzelfde dan wel een hoger niveau laten spelen.
Heb zelf bijvoorbeeld al gekeken naar Aaron Ramsey (speelt wat traag en is 31), Berge (wat log), Joshua King (mist wat kwaliteit), Oxlade-Chamberlain (twijfel, mogelijk een optie). Jongens als Wilson, André Gray en Rose lijken me nu geen optie meer.
Budget is geen probleem; geld op FIFA krijg je als water. Zoek voornamelijk naar C(V)M, vleugel, CAM, maar kan wat schuiven met spelers als er een andere sterke suggestie is. Speler mag voor de basis komen, maar ook als back-up.
Hoe zit het met de carrière van Declan Rice? Doet West Ham het goed? Of die Philips van Leeds? Naargelang hun persoonlijke en clubprestaties lijken me dat wel mooie versterkingen.
Chamberlain vind ik wel kunnen voor zowel CAM als CM wel kunnen.
Op de flanken zijn de spelers die je in het andere topic noteerde zeker realistisch in dat geval en zou je ook kunnen kijken naar Diangana van momenteel West Brom
Eze lijkt me wel een type voor Aston Villa. Vooral als CAM die ruimte maakt voor Grealish en naar de vleugels trekt.
Als CDM kan je kijken naar iemand als Weigl, de Roon, Roca of Fred.
Ik lees net datAston Villa in het echt ook denkt aan Sander Berge
Thanks voor de opties!
Rice is voor mij niet realistisch. West Ham is een belangrijke concurrent. Diangana laat ik lopen, West Brom is een rivaal van Villa. Phillips is eerder voorbij gekomen, niet meer aan gedacht! Het zou op zich kunnen gezien Leeds weer een niveau lager acteert. Twijfel bij hem alleen of hij verdedigend sterk genoeg is.
Eze heb ik geprobeerd! Denk dat hij hangend op links, zoals bij Palace, wat sterker is. Mist wat power. Sander Berge wordt inderdaad gelinkt! Sheffield is ook gedegradeerd, dus dat zou prima passen. Vond hem alleen wat log spelen. Qua statistieken leek het wel erg goed. Ben er nog niet helemaal over uit, haha. Met name door de rol van Grealish, zoals in het andere topic genoemd. Centraal wordt het team mogelijk wat kwetsbaar, maar op links weinig impact.
Hallo allemaal,
Zien jullie:
Milot Rashica
Nicolas Gonzalez (Stuttgart)
Thiago Almada
Robin Hack
Silas Wamangituka
Alan Franco
Gonzalo Montiel
Fabricio Bustos
Na Gladbach gaan? Of andere opties?
Verder zoek ik nog een LA
Gonzalez heb ik destijds ook met Gladbach gehaald. Een van beste spelers die ik ooit heb gehad in Career mode. Schoot na twee seizoenen de hele Bundesliga aan diggelen. Die kan de stap naar Gladbach wel maken.
Wamangituka en Rashica zijn ook goeie opties, al kosten die wel wat meer dan, geldt voor Gonzalez trouwens ook, dan de club normaal gesproken voor een speler zou betalen. Ik zou dan zeggen dat je er maximaal één van deze spelers moet halen.
Hack is een leuk talent. De stap naar Gladbach zou een mooie en realistische voor hem zijn.
De Argentijnen passen qua rating goed in het team alleen koopt Gladbach weinig spelers uit Zuid-Amerika. Zou dan eerder kijken in Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken en Scandinavië daarvoor.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Edit: Ik destijds voor de LA positie gewacht tot Henrichs was teruggekeerd na zijn verhuurperiode bij Monaco, daarna gehuurd met optie tot koop en uiteindelijk ook definitief overgenomen.
Er zijn genoeg Duitse opties als LA. Katterbach bijvoorbeeld of Vagnoman.
Ik denk dat tussen Gonzalez, Wamangituka en Rashica, Gonzalez ondertussen zelfs de duurste is. Die zijn algemeen is 77 tegenwoordig en heeft het langste contract en is 2 jaar jonger als Rashica.
Bedankt voor jullie antwoord. Hier heb ik zeker wat aan
Dat zou goed kunnen ja. Gonzalez is natuurlijk ook wel de beste van de drie. Heeft alles wat een spits moet hebben. Snel, balvaardig, kan goed positie kiezen, afmaken en kan via een kopbal ook nog scoren. Stuttgart heeft echt goud in handen met hem.
In de aanloop naar het Europees Kampioenschap zijn er nog een handvol wedstrijden om een beslissing te nemen over de definitieve selectie van het Spaanse nationale elftal. Er zijn al een flink aantal spelers zeker van hun plaats, maar ook een aantal die nog wat meer overtuiging nodig hebben. David de Gea, Koke, Riqui Puig, Isco en Álvaro Morata vallen in die laatste categorie. Daarnaast zijn er een aantal posities waar de concurrentie dusdanig hoog is dat er pas een beslissing op het laatste moment genomen wordt. Op dit moment zijn dat de vleugelverdedigers. Daarom wat vragen voor jullie. Zijn er spelers die jullie missen op de onderstaande lijst? Welke spelers zouden jullie selecteren voor de 23-koppige selectie? En welke spelers verdienen nog echt een kans om opgeroepen te worden voor een kans in een vriendschappelijke wedstrijd?
GK (2): David de Gea (Manchester United), Unai Simón (Athletic Club)
Pepe Reina (Lazio), Jordi Masip (Real Valladolid)DEF (7): Sergi Roberto (FC Barcelona), César Azpilicueta (Chelsea), Sergio Ramos (Real Madrid), Eric García (FC Barcelona), Aymeric Laporte (Manchester City), Alejandro Grimaldo (FC Barcelona), Angeliño (RB Leipzig)
Dani Carvajal (Real Madrid), Jesús Navas (Sevilla), Adama Traoré (Wolverhampton Wanderers), Hector Bellerín (Arsenal), Pedro Porro (Sporting CP), Unai Núñez (Athletic Club), Hugo Guillamón (Valencia), Mario Hermoso (Atlético Madrid), Jordi Alba (FC Barcelona), Sergio Reguilón (Tottenham Hotspur), Marc Cucurella (Getafe)MID (7): Thiago Alcántara (Liverpool), Koke (Atlético Madrid), Riqui Puig (FC Barcelona), Sergio Busquets (FC Barcelona), Rodrigo Hernández (Manchester City), Saúl Ñíguez (Atlético Madrid), Mikel Merino (Real Sociedad)
Marcos Llorente (Atlético Madrid), Luis Alberto (Lazio), Carlos Soler (Valencia), Joan Jordán (Sevilla), Igor Zubeldia (Real Sociedad), Fabián Ruiz (Napoli), Sergio Canales (Real Betis), Óscar Rodríguez (Sevilla)FWD (7): Ansu Fati (FC Barcelona), Ferrán Torres (Manchester City), Dani Olmo (RB Leipzig), Isco (Real Madrid), Álvaro Morata (Juventus), Mikel Oyarzabal (Real Sociedad), Pedri (FC Barcelona)
Cristian Portu (Real Sociedad), Iñaki Williams (Athletic Club), Rodrigo Moreno (Leeds United), Gerard Moreno (Villarreal), Iago Aspas (RC Celta Vigo), Iker Muniaín (Athletic Club), Marco Asensio (Real Madrid), Bryan Gil (Sevilla)
Voor alle duidelijkheid, de namen in cursief zijn andere opties die ik op dit moment in overweging neem. De namen die niet cursief zijn gedrukt worden in principe opgeroepen voor het EK. Oh, en aangezien Aymeric Laporte nog steeds niet is opgeroepen voor het Franse nationale elftal heb ik hem genaturaliseerd tot Spanjaard. Vond het volstrekt belachelijk dat een speler van zijn niveau geen interlandcarrière heeft.