Ik zoek een goude trio bij AC Milan zoals vroeger met van Basten,Rijkaard en Gullit.
Ik zat zelf te denken aan Ihattaren gravenbergh en malen alleen malen houd me tegen van wege geen real face.
Iemand anders nog suggesties?
Ik zoek een goude trio bij AC Milan zoals vroeger met van Basten,Rijkaard en Gullit.
Ik zat zelf te denken aan Ihattaren gravenbergh en malen alleen malen houd me tegen van wege geen real face.
Iemand anders nog suggesties?
Zoek je sowieso een jong talent? Anders zou Memphis Depay nog een optie zijn, pas 26 jaar. Dacht zelf aan Boadu, maar die heeft ook geen real face.
Depay zou ook eventueel een optie kunnen zijn maar mikt hij niet na de absolute top dan ala Barca?
Aké of Dumfries misschien?
Denk dat hetzelfde op gaat voor Ryan Gravenberch. Er is redelijk wat Nederlands talent, maar die categorie is natuurlijk wel beperkt qua aantallen. Stel dat Milan in de CL uit gaat komen, waar het nu wel op lijkt, is er een best een kans denk ik zelf. Bundesliga en Engeland zie ik niet zo snel gebeuren. Juventus en Real zijn redelijk voorzien. Barça is nog maar de vraag.
Ik zoek ook nog een basiswaardige RCV in het 2e seizoen van Ac Milan iemand reële ideeën?
JosĂ© Maria GĂmenez (AtlĂ©tico Madrid)? In Madrid valt hij mede door zijn blessuregevoeligheid buiten de boot, maar met het bekende Milanello zou je hem daarin kunnen helpen.
Die is helaas bij mij al in de winter na Arsenal gegaan.
Heb zelf Sergio Ramos gehaald nadat zijn contract bij Real Madrid afliep. Andere opties zijn denk ik Daniele Rugani, Caglar Soyuncu, Boubacar Kamara en Diego Carlos. Mocht Real nog een verdediger halen zou Eder Militao ook nog wel kunnen.
Jason Denayer misschien?
Luis Felipe van Lazio
Ik zoek spelers om voor in de breedte bij mijn Liverpool carriĂšre. Er word heel veel gerouleerd net zoals Klopp in het echt doet. De positieâs die ik zoek zijn als volgt:
Winger
Centre back
Rechtsback
CDM
RB - Lamptey of Aarons
CV - Kabak al gehaald anders Kamara van Marseille
CDM - Zakaria, Assuncao, Palhinha
Flankspeler - Sarr, Saint-Maximin
Voor seizoen 2 met westbrom ben ik opzoek naar de volgende posities. Ik ben gehandhaafd in de premier league.
Rechtsback
CVM
CM
CV
Op de CV positie dacht ik misschien aan Chambers. Ik moet 1 speler aanschaffen met een andere nationaliteit. Het liefst ook een real face.
Dankje
Kijk anders eens bij de ploegen die gedegradeerd zijn of daar iets interessants rondloopt op die posities?
Ik zoek voor Southampton winterstop seizoen 1 een back die zowel rechtsback als linksback kan spelen.
Het is de bedoeling dat deze speler stand in word van de basis backs.
Het liefst lenen maar kopen is ook optie als het voor een schappelijk prijsje is.
Bij Bologna speelt een jonge Schot die perfect tweevoetig is. Of ze hem op FIFA willen uitlenen betwijfel ik echter, of je moet op pc spelen en cheat engine gebruiken.
Misschien agu van werder Bremen of vagnoman van hsv?
Sardella van anderlecht kan ook LB of RB
Wie heeft er leuke tips als spelers voor burnley, wil de ploeg gaan verjongen op de posities:
Rechtsachter
Linksachter
Centrale middenvelder
Rechtsmid
Spits
Iemand leuke suggesties? en een beetje realistisch
Transfervrij spelers die minstens 5 jaar in Engeland hebben gevoetbald en een algemeen lager dan 75 hebben.