FIFA 21 - Speler gezocht

Zal wel te laat zijn, maar waarom niet met Lisandro Martinez (Ajax) beide posities opvullen? Of heb je in de breedte dan niet genoeg? @Moreno

Die zou eventueel passen als cvm, bekijk eens zijn profiel.
Weet niet of hij zou passen bij Manchester United.

Echter ben ik van vfb stuttgart overgestapt naar Schalke 04.
Dit omdat ik van een uitdaging hou.
Ik wist alleen niet dat ze ook in FIFA geen sterke / snelle spelers hebben. Aangezien de transfer periode voorbij is word dit nog een leuke uitdaging dus.
Ik sta 15e. Met 3 punten voorsprong. Maar ik zoek versterking voor volgend seizoen.
Het liefst wil ik het hele team verkopen. Want dit is gewoon dramatisch…

Hebben jullie nog suggesties voor spelers die ik kan kopen? Het liefst zoek ik op elke positie wel een vervanger.

Philip Max “terug” halen. Speelde nooit een duel in het eerste. Doet het prima bij PSV. Wellicht Meyer van Crystal Palace, oud speler die vertrok via de achter deur en een hoop bombarie. Op de langere termijn kun je misschien een keer naar Neuer kijken.

Bedankt! Ik speelde net de 1e wedstrijd… die ik verdiend 1-3 had verloren van Herta… verdiend zeg ik niet vaak… dus dat zegt al genoeg haha

Keeper - kobel, Stuttgart, Misschien meenemen

Rechtsback - Victor gomez, espanyol

Centrale verdediger - Uduokhai, augsburg

Centrale verdediger - bornauw, fc koln

Linksback - Alex centelles, ud almería

Centrale middenvelder - Marcos antonio, donetsk

Centrale middenvelder - maier, hertha

Aanvallende middenvelder - hack, nurnberg

Rechtsbuiten - Tete, schaktar donetsk

Spits - Kruger, Aue

Linksbuiten - Kluivert, roma

Spelers met een leuke potentie, ligt er natuurlijk aan hoeveel geld je hebt na het seizoen en welke speler er nog dit bij zijn club en niet is getransfereerd

Succes met je carrière

In het begin zijn je spelers ook niet allemaal scherp, scheelt ook altijd behoorlijk vind ik. Veel succes met de licht in val van het stadion, dat kan nog wel een ergenisje worden.

In maart van S1 krijg ik met Spurs een bod van PSG op LIoris binnen, en ik heb het geaccepteerd. Nu zoek ik uiteraard een nieuwe eerste keeper, liefst iemand die niet te veel moet onderdoen voor LIoris z’n rating van 85.

Misschien kijken hoe Areola zich ontwikkeld heeft? Wordt dus blijkbaar derde doelman achter Navas en Lloris.

1 like

Koen Casteels is een naam die circuleert in rl.
Kan ook direct aan de bak.

2 likes

Top. Dank je ! Ik heb net met Schalke de 1e overwinning behaald na 3 nederlagen… ik sta nu 15e met 25 punten… 3 punten voor op Mainz… worden nog leuke wedstrijden de laatste paar… ik heb nu nog 23 miljoen over. Dus ik zou eventueel dit geld ook kunnen. Op maken

Zou het geld van dit seizoen zeker investeren. Volgend jaar krijg je toch weer nieuw transfer geld. Heb je nog een beetje spelers goed kunnen verkopen, Harit of Serdar? Al zou ik die laatste niet zomaar laten gaan.

@Raindog Onana, of vind je dat een no go nu hij geschorst is? Anders Kasteels (Wolfsburg), Pope (Burnley), Simon (Bilbao), Donnarumma vind ik ook interessant, aflopend contract in Milaan.

1 like

Hmm , nee ik kwam pas in Februari in stappen bij Schalke 04. Eigenlijk net nadat ik Fährmann bij Stuttgart gekocht heb van Schalke 04… dus daar heb ik een beetje spijt van. Die spelers van. Hier boven heb ik aan mijn verlanglijstje gestuurd. Maar ik zat te denken aan een eventuele onana? Of zal die te duur zijn? En kan ik het best proberen Fährmann terug te kopen? En Kobel als 2e doelman gebruiken

Onana is in mijn ogen totaal niet realistisch. Die is het niveau van Schalke al ontgroeid. Als je Kobel haalt dan wordt dat gewoon je eerste doelman. Tip voor de volgende keer, een nieuwe save game maken. Dus die van Stuttgart apart opslaan dan die van Schalke, zo kun je eventueel nog “terug”.

Messlier van Leeds word genoemd bij Tottenham

1 like

Ah oke dank je. Ik ben helaas zojuist gedegradeerd… laatste wedstrijd verloren van Freiburg…

Koen Casteels wordt in het echt inderdaad genoemd ik zou hem kiezen.

Hangt af met welke safe raindog speelt, Onana zit ondertussen al anderhalve maand uit het spel.

Namen die mij te binnen schieten: Maignan, Strakosha of Livakovic. Qua Engelse keeper misschien Nick Pope?

Klopt, Onana zit er niet meer in bij mij. Casteels stond al hoog op mijn eigen lijstje, Areola zal ik in de gaten houden. Meslier vind ik het niveau nog niet hebben én hij heeft geen real face, net als Simon.
@Spoon0612: zie je Donnarumma voor Spurs kiezen?

Zelf had ik ook Vlachodimos (82-86, real face), Livakovic (81-86), Strakosha (83-88) en dus Casteels (85-86, real face) op mijn lijstje. Maingan (83-87) stond er eerst ook op, maar die wilt blijkbaar niet naar Engeland omdat z’n Engels niet goed is.

Edit: we waren blijkbaar tegelijk aan’t typen, @Begiristain! Pope is inderdaad de beste Englese optie, maar heeft qua potentie maar 83. Misschien moet ik eens checken hoe hij er op het einde van het seizoen voor staat.