FIFA 21 - Speler gezocht

Unai Simon van athletic Bilbao misschien
Of
Gollini van atalanta?

Alex meret van napoli?

Ik zoek voor mijn Ajax CM een middenvelder die de plek van Klaassen in moet nemen voor dit seizoen. Ligt er 7 maanden uit met een zware knieblessure. Nu heb ik daar Alvarez staan en heb ik reeds de talenten Lindstrøm en Frendrup gehaald. Echter moet ik van het bestuur nog een cruciale middenvelder halen.

Mijn maximale budget staat voorlopig op maximaal 17,5 miljoen euro.

Mijn middenveld bestaat nu uit: LCM: Gravenberch (Kenneth Taylor als stand in), RCM: Alvarez (Klaassen voor de blessure), CAM: Kudus (Lindstrøm als stand in)

Marc Roca van bayern München. Speelt niet veel daar en kost minimaal 14 miljoen

Ik zie Donnarumma niet naar Spurs gaan. Is niet echt een stap omhoog voor hem.

Want Milan draait zo geweldig wil je zeggen. Toevallig doen ze het dit jaar wat beter. Zie hem niet naar Barca of Madrid gaan, Bayern zit ook goed qua doelmannen. Wellicht zelfs Chelsea omdat ze daar niet tevreden zijn over Kepa. Al doet die nieuwe het nu wel prima. Manchester is uit gekeken op De Gea maar die hebben Henderson al. Tottenham zal toch een keer moeten door gaan selecteren anders komen ze nooit verder.

Marc Roca was niet beschikbaar aangezien hij pas een half jaar bij Bayern zit. Ik heb Orel Mangala overgenomen van Stuttgart. Doet mij denken aan een spelers als Eyong Enoh. Geen bijzonder goede techniek, maar een sloper op het middenveld.

Bayern, PSG en Chelsea zijn in echt geïnteresseerd in hem. Die 3 ploegen zou die sowieso boven Spurs kiezen.

1 like

Ook een goede optie, heb je nu je taak volbracht volgend het bestuur?

Je moet maar eens wat compilaties van Mangala bekijken. Heerlijke speler, mooie aankoop.

Ik heb zojuist Kabak voor 30 miljoen verkocht aan Watford. Dit omdat ik geld nodig had, ik stond -14 miljoen aan uitgegeven transfers. Ik weet niet of dit een slimme zet van mij is geweest. Maar nu ga ik denk ik of een rm kopen of een 2e spits ( 1e is Huntelaar )

Niet ontslagen dus na degradatie?

Gelukkig niet.
Ze vonden mij een geschikte trainer :joy:

Weet niet wie je hebt gekocht maar is de selectie niet veel te sterk ten opzichte van de rest van de league?

Ik zoek voor mijn QPR carrière S2 een back-up linksvoor en een 1e doelman.

Op de linksvoor is 1e keuze Charly Musonda momenteel 79 rated. Iemand met een minimum rating van 70alg en snelheid met een gemiddelde van sprintsnelheid/versnelling boven de 75. Mag een speler zijn die nog moet worden omgevormd tot linksbuiten. Ook heb ik niemand met een goede vrijschop. Een speler met minstens 70 voor Nauwkeurigheid Vrije trap, afstandsschoten en schotkracht zou fijn zijn.

In doel heb ik Bradley Collins die 73 rated is maar komt voornamelijk lengte te kort, is maar 184cm groot. Nieuwe doelman zou toch minstens 1m88 moeten zijn.

*edit: real face is ook een belangrijk iets. Momenteel heeft mijn volledige basis en bank op eigen jeugd na een real face.

Kijk eens naar doelman : Noam Baumann van FC Lugano.

Voor die overige positie verwijs ik je graag door naar sofifa.com, daar kan je zelf alles in vullen wat je voor speler zoekt

1 like

Ja klopt ik gebruik Sofifa al jaren als een gek, voor de linksvoor ga ik dit inderdaad eens doen en als ik opties heb ze in het realisme topic zetten.

Dat is die zeker ja.
Misschien iets te sterk. Enigste gelijkwaardige tegenstander is denk ik HSV.

Ik heb de volgende spelers in de basis.

Gk Kobel ( dit seizoen gekocht van Stuttgart )

Rb Gomes
CV Bornauw
CV Uduokhai
Lb Cantelles

Lm Kluivert ( ook dit seizoen gekocht )

Cm Mascarell
Cm Schoof
Rm Ienaga

Cam Baumgartner

SP Huntelaar ( contract nog met 2 jaar laten verlengen. Blijft een waardevolle speler voor mij )

dan zou een rechtstreekse promotie normaal wel gemakkelijk moeten gaan! succes!

Klopt ja. Ik win wedstrijden ook vrij gemakkelijk idd. 0-4 5-2 etz… dus ik denk dat ik inderdaad makkelijk promoveer. Als ik wil blijven moet ik wel mijn doelstellingen behalen eerst natuurlijk… dat word nog een dingetje…

Heb ik je goed geholpen zo te zien hahw