FIFA 21 - Speler gezocht

Tot nu toe nog wel ja, ik heb nog niet iedereen gekocht. Ik zoek nog 1 cm 1 rm. Aangezien die rm die jij zij van ik dacht Shaktar? Net iets te duur kost… ik heb nu 23m en ze willen 35…

Misschien shaparenko van Dinamo kiev, Potentie is 84
Of
Oliver skipp van Tottenham hotspur zijn potentie is zelfs 85

Ik zal ff kijken , thx ! Word een makkelijk seizoen in iedergeval… met als enige gelijkwaardige team HSV haha. Ach hoort er ook bij, ff het win gevoel terug krijgen bij Schalke 04…

Ik zoek een keeper voor Southampton begin seizoen 2. Ik wil graag een jonge keeper die of tevreden is met voorlopig een plek op de bank maar ook ineens zou kunnen kunnen gaan spelen denk aan Messlier van Leeds gehaald voor de bank Total hun keeper geschorst werd. Ik heb zelf echt geen ideeën ik hoop jullie wel.

Denk dat het voor Meslier geen stap omhoog is, hoe heeft Sheffield het gedaan? Je zou kunnen kijken naar Ramsdale? Trouwens Gunn is toch terug van zijn leenperiode? Die is bij jou nu 25 wat nog best jong is voor een doelman?

Bedoel ook niet Messelier zelf maar iemand die eenzelfde soort traject zou kunnen ondergaan. Een jonge keeper die komt voor de bank maar zich vrij snel in de basis speelt.

Oke ik had het eerst fout begrepen dan.

Met real face:
Ramsdale
Travers
Muric
Kelleher
Bulka
Dahlberg
Joao Virginia

Zonder real face:
Alvaro (Huesca)
Morales (Club lanus)
Racioppi
Bodart
Diogo Costa
Mantl
Destanoglu
Trubin
Scherpen
Kotarski
Svilar
Klaesson

Thanks, ik ga mijn scouts maar even op pat sturen denk ik😂

1 like

Hallo allemaal,

Ik zoek een CV,CM en spits voor Freiburg. Graag realistisch. Iemand ideeën?

Santamaria niet goed genoeg of wil je een backup?

Bijol - Hannover
Becker - St.Pauli

Zoek inderdaad back up. En niet tevreden over Til

Mijn suggesties :

Verdediger : Alan Franco van independiente

Middenvelder : Aebischer van Young boys

Spits : Kruger van Aue (2e Bundesliga)

Kijk hier eens naar zou ik zeggen

Dankjewel. Ik ga er zeker nakijken

Ik heb er een aantal op me lijstje gezet, maar wie uit de eredivisie zien jullie na Freiburg gaan?

Abdou Harroui van Sparta Rotterdam werd een paar weken geleden in verband gebracht met Werder Bremen en lijkt een overstap naar de Bundesliga te zien zitten. Lijkt me een goeie aanwinst voor Freiburg.

Verder is de Duitser Orestis Kiomortzoglu van Heracles Almelo ook een leuke speler. Heeft niet een hele hoge rating maar is wel een speler van bepaalde exceptionele kwaliteiten. Een echte balafpakker, onderschepper en lastig te kloppen in de lucht.

Ik ben toch met AC Milan aan de slag gegaan en zoek voor seizoen 2 een spits en een centrale verdediger. Beide het liefst met een Real face.

• De spits moet een type Ibrahimovic zijn, aangezien hij helaas stopt na 1 seizoen en Mandzukic ook al wat ouder is. Is niet erg als de nieuwe spits wat ouder is, als die maar onder de 30 is.
  • Centrale verdediger moet kopsterk zijn en met ruimte in de rug kunnen spelen. Italiaanse verdediger zou helemaal mooi zijn.

Ben benieuwd met welke namen jullie kunnen komen! :slight_smile:

Belotti, Moise Kean indien hij nog niet 1e spits is van Everton?

1 like

Qua opties liggen Belotti en Rugani denk ik het meest voor de hand. Met name Belotti zie ik als Milan fan wel naar San Siro komen. De vraag is of hij exact een type Ibrahimovic is, maar hij is in elk geval kopsterk, een afmaker en aanspeelpunt. Andere opties centraal achterin zijn denk ik Eric Bailly en Kurt Zouma, die zijn iig kopsterk en hebben de snelheid om met ruimte in de rug te spelen.

1 like

Belotti staat hoog op mijn lijstje inderdaad. Milan schijnt hem in het echt ook te willen las ik ergens. Anders eventueel Schick van Leverkusen?

Rugani heb ik ook voorbij zien komen, die stap van Juventus naar Milan kan best toch? Niet extreem gevoelig en met Demiral en De Ligt voor zich kan ik me voorstellen dat die ergens anders heen wil.

Ik ben op zoek naar een toekomstige opvolger van Myron boadu en Owen wijndal bij AZ, iemand leuke suggesties, moeten wel spelers worden die cruciaal rol hebben