Pavlidis en Paal? Anders misschien proberen op te vangen met eigen jeugd.
Moet van het bestuur 2 spelers halen die cruciale rol willen, dus paal en Pavlidis vallen af
In mijn CM met PEC is Kenneth Paal uitgegroeid tot dé belangrijke man. Een rating van 83 zelfs. Je kan altijd in eerste instantie een cruciale rol geven en bij de volgende onderhandelingen terugschroeven naar ‘belangrijk’
Dat snap ik alleen denk ik dat ik mijn doel niet behaal van het bestuur, waardeer je mening maar ik ga toch voor iets hoger dan paal
De doelstelling wordt in Career Mode al gehaald als je bijvoorbeeld een jeugdspeler bij een andere club weghaalt en de cruciale rol geeft, dus opzich zou je het ermee kunnen redden.
Kan het proberen, bedankt voor je reactie
Misschien veel te laat, maar wat denk je van Anderson Talisca? Eigenlijk een cam, maar wel groot, sterk en technisch sterk. Schick heeft dat alles ook wel, inderdaad.
Is zelfs al spits op fifa tegenwoordig dus lijkt me inderdaad een zeer goede optie.
Goeie, zal is naar hem kijken!
Goedemorgen,
Ik ben van start gegaan met Club Brugge in carrière mode. Ik ben begonnen met de start selecties van 20/21, die betekend dat Brugge nog steeds over spelers als Diatta en Dennis beschikt. Die overigens zullen vertrekken in de winterstop.
In mijn carrière speelt Brugge een 5-2-3 systeem, met Mats Rits centraal achterin om meer voetbal te creëren van achteruit. Een beetje het systeem van Vitesse momenteel. Ik heb voor dit systeem gekozen om te kijken of we ermee verder geraken in de Champions League.
Nu wil ik realistische transfers bewerkstelligen en dacht aan de volgende namen:
Bazoer: dit zal vervanger worden van Vanaken als hij de stap omhoog zal maken of vervanger van Rits centraal achterin.
Musonda: Komt bij Chelsea niet aan de bak en is van Belgische komaf. Brugge zal in de winter 2 buitenspelers verkopen dus zal opzoek gaan naar nieuwe.
Musonda is wel kind aan huis van de grote rivaal Anderlecht, hij zijn broers hebben hun hele jeugd er doorgebracht. Ook zijn vader Musonda was 8 jaar speler bij Anderlecht en later nog trainer in de jeugd.
Ach, tegenwoordig is clubliefde ver te zoeken. Degene die het meest biedt, daar gaat de speler naartoe. Kijk een Siem de Jong > PSV…
Bij Real Sociedad heb ik momenteel drie CV’s die ik goed genoeg vind (Elustondo, Zubeldia en Le Normand). Modibo Sagnan die daar achter zit is op zich leuk voor de toekomst, maar ik denk dat ik één centrale verdediger te kort kom om het een seizoen vol te houden.
Ik speel 4-3-3 met de punt naar voren, en denk dat ik hetzelfde probleem met CM’s heb. Zeker na het vertrek van Luca Sangalli (drie miljoen, Club Brugge).
Wat ik eigenlijk zoek is een speler die het niet erg vind om op de bank te zitten en die ik zowel op CV als CM in kan passen wanneer dat nodig is. Denk aan Daley Blind van Ajax of Zakaria van Borussia Mönchengladbach, alleen dan iemand die (nog) niet goed genoeg is voor de basis.
Eigenlijk zou Javi Martínez perfect zijn voor deze rol, maar hij is een kind van Bilbao, dus een no-go.
Gustavo Assuncao, Braziliaan. Speelt in Portugal. Wellicht te klein voor cv
Hallo allemaal,
Ik ben met Freiburg beland bij de laatste 7 wedstrijden van het seizoen. Ik ben sinds november ongeslagen en sta momenteel 7e. 1 punt achter de nummer 2,3 en 4, maar heb in de winter deze spelers gekocht:
Franco
Van Ballmoos
Aeschiber
Aantal spelers verkocht, maar mocht ik Europees voetbal halen welke spelers zijn realistisch?
Alle posities welkom
@Jesse, in de jeugdelftallen van Osasuna en tijdens een korte periode bij Borussia Dortmund heeft Mikel Merino als centrale verdediger gespeeld. Misschien dat je hem sporadisch op die positie kan laten spelen? Maar goed, dan offer je een centrale middenvelder op en dat lijkt me niet wenselijk. Hoeveel ben je bereid om uit te geven aan zo’n speler? Uros Racic (Valencia CF) is een interessante speler, maar denk dat hij op dit moment al goed genoeg is voor een basisplaats bij Real Sociedad.
Ik vind Mikel Merino juist heerlijk spelen in een soort ‘Frenkie’-rol. Met zijn hoge dribbel en balbeheersing is het heerlijk draaien met hem op het middenveld. Racic is inderdaad precies het type speler dat ik zoek. Alleen ik heb maar 22 miljoen en ga ik hem niet kunnen betalen.
@Spoon0612
Thanks! Ik ga eens naar hem kijken!
Zubimendi komt wellicht ook nog te kort? Als je hem omvormt tot CM is hij wel 2 alg hoger trouwens? Guridi nog in je selectie al is die maar van hetzelfde niveau Sangalli was en is die ook totaal niet verdedigend ingesteld.
Heb even naar een speler gezocht die beide posities (CVM, CV) aankan en niet gaat zeuren bij te weinig speeltijd. Allen hebben een einde contract en kosten ook niet veel, weet wel niet of ze het gewenste niveau halen
Ndong van Dijon 74/76(CVM,CB,CM)
Riedewald van Crystal Palace 74/77(CDM,CB) wel wat traag
Artur van Colombus Crew 73/75(CDM,CB,CM) einde contract
Loum van Porto 72/81(CVM,CB) hoger algemeen op CB
Walace van Udinese 72/76 (CVM/CM/CB)
Doucouré van Levante 71/72 (CVM/CB) einde contract, hoger algemeen op CB
Ascasibar van Hertha of Claudio Falcao.
Eigenlijk is Zubeldia al het type speler wat je zoekt, kan zowel als verdedigende middenvelder als centrale verdediger uit de voeten. Jon Moncayola van Osasuna zou een geschikte optie kunnen zijn, al zal je hem dan wel af en toe minuten moeten geven. Kan op het middenveld en rechtsback uit de voeten, maar denk ook wel centraal achterin. Je zou ook nog met Nacho Monreal kunnen schuiven. Is trouwens ook een Bask, vind dat in een carrière met Real Sociedad ook wel een pré.