Sanchez is verkocht aan Barcelona, en nu heb ik begin S2 met Spurs nog Alderweireld, Dier, Foyt en Rodon over. Alderweireld wordt al wat ouder en ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd van Dier, dus ik wil er graag nog een echte topper bij. Liefst een linksvoetige.
Misschien Umtiti of Zagadou qua linksbenige spelers? Wat betreft rechtspoten heb je wat meer keuze; Tapsoba, White, Tarkowski of Boateng (gaat Bayern verlaten).
Het zijn niet absolute topspelers, maar verwacht zelf niet dat die voor Spurs zouden kiezen.
Zie je Umtiti die stap maken? Zagadou had ik ook op m’n lijstje, maar die is nog maar 80. Pau Lopez en Kimbempe staan er ook op.
Ja, op zich. Lijkt bij Barça niet écht meer aan de bak te komen. Terug naar Frankrijk is wat vroeg. Grote jongens als City gaan 'm denk ik niet halen. Kom je daaronder en daar past Spurs prima lijkt me. Kan hij zo mee in de basis.
Ik zoek meestal clubinfo op, meestal via transfermarkt_punt_com.
Eintracht Frankfurt heeft spelers die salarissen krijgen tussen 20k en 45k, de club geeft met uitzondering van Jovic nooit meer uit dan 10,000,000 voor een speler en met uitzondering van Jovic en Kostic hebben alle spelers een OVR hebben tussen 71 en 81 volgens SoFIFA. En tenslotte spelers die contracten hebben aflopen uiterlijk medio 2022. Dan zou ik als leeftijd kiezen voor spelers tussen 21 en 31 jaar.
Op die manier kom je altijd op realistische spelers uit. En zo doe je dat met iedere club (salarissen, transferwaarden, OVRs en leeftijd). Het houdt je spel en je carriere realistisch en daardoor lang in leven; gewoon door jezelf begrenzingen op te leggen.
In het geval van Eintracht Frankfurt: Schär (Newcastle), Vogt (Hoffenheim), Masopust (Slavia), Olayinka (Slavia), Ballmoos (Young Boys), Widmer (Basel), Stark (Hertha), Augustinsson (Werder), Mascarell (Schalke), Tannane (Vitesse). Dat zijn de eerste realistische tien spelers die je dan vindt.
Ik ben derde geworden en heb de EL gewonnen, denk je dat Kimbempe of Pau kunnen?
Ben gepromoveerd met Swansea City naar de PL. Zoek nu een top spits zoals zij die in het verleden hebben gehad met Gomis en Bony. Dacht zelf aan Batshuayi, realistisch?
Nee, ik zou Joao Pedro van Watford proberen: goudhaantje!
Als Swansea promoveert, ga je voor de betere in The Championship achtergebleven spelers.
Dat zijn de meest logische, realistische en waarschijnlijk ook goedkoopste opties, die je hebt.
Ik begrijp je argumenten, ik dacht aan Batshuayi omdat hij ook bij Crystal Palace dit jaar nauwelijks gespeeld heeft. Watford is alleen ook gepromoveerd…
Daarnaast heb ik Struijk van het gedegradeerde Leeds United gehaald, Laurent van Reading, Hourihane van Aston Villa en Karius van Liverpool.
Batshuayi moet prima kunnen zit redelijk op een dood spoor.
Keurig: Armstrong van Blackburn? Cantwell van Norwich?
Het is überhaupt al niet realistisch om een prijs te pakken met Tottenham, dus wat dat betreft maakt het niet veel uit, he
Maar zonder gekheid. Op zich zou het wel kunnen. Pau wordt ook wel bij de grotere Spaanse clubs genoemd, maar het is maar de vraag of die gaan toehappen. Kimpembe speelt met PSG voor een meer ambitieuze club, maar doet dat al zijn hele leven. Stel dat hij een andere stap wilt maken, zou Spurs geen gekke gedachte zijn.
Overigens, wat meer out of the box: laatst viel Badiashile van Monaco mij op. Grotere, sterke, linksbenige CV. Ook nog behoorlijke korte en lange pass.
Zoek eigenlijk een wat grotere spits welke 1.85m of groter is en een kopgoal kan maken
Alternatief was Fletcher van Middlesbrough
Bedankt voor je antwoord. Hier heb ik wat aan
Toch ook meer een talentje dan iemand die er meteen staat. Dan kan ik beter Foyt volop de kans geven. Umtiti vind Ik bij nader inzien toch wat klein. Ik ga eens kijken hoeveel Kimbempe, Zagadou en Pau moeten kosten. Bedankt voor het advies!
Je zou ook nog kunnen kijken naar Hermoso, Romagnoli en Bastoni.
Wat voor spelers zien jullie naar SM Caen in de ligue 2 trekken?
Spelers die in de ligue 1 niet aan de bak komen, franse spelers uit kleinere competities in het buitenland. Afrikanen waarvan hun landstaal frans is en franstalige belgen.
Ik zit in mijn 1 ste seizoen Werder Bremen,
Nu zoek ik voor deze club een RVA, wie is hiervoor geschikt?