FIFA 21 - Speler gezocht

@Raindog, het schijnt dat ze bij Villarreal ontzettend tevreden zijn over Juan Foyth en hem definitief over willen nemen. In de wedstrijden die ik van hem heb gezien leek me dat ook begrijpelijk. Onder Unai Emery speelde hij daar op meerdere posities: rechtsback, centrale verdediger en zelfs centraal op het middenveld. Zeker een interessante speler!

Begrijp dat je graag een linksbenige verdediger wil hebben, maar Milan Skriniar zou een geweldige verdediger zijn voor de Premier League. Pau Torres zou op zich kunnen, maar je zou hem kunnen zien als mindere versie van Aymeric Laporte. Hij deed het geweldig in de Premier League, maar zijn echte kwaliteiten liggen voornamelijk in het opbouwende gedeelte.

1 like

Berghuis misschien? Stengs?. Ik weet niet hoe veel je wilt uit geven.

Kijk eens naar Pedro de la vega van Lanus, leuke spelers met grote potentie

Robin Hack van Nürnberg, Linton Maina van Hannover of Jamie Leweling van Fürth?

op zoek naar een doelman voor RC Lens seizoen 1. Leca (75alg) werd in het begin verkocht omdat hij al erg op leeftijd was en een aflopend contract had ook was hij maar 1,80m groot wat voor een doelman klein is. Dan had ik nog Farinez eveneens 75alg maar helaas ook slechts 1,80m groot maar wel iemand met een potentie van 80. Nu achter 2 wedstrijden ben ik totaal niet te spreken over hem en krijgt hij wel continue aanbiedingen. Ik denk er over na om hem te laten gaan en een nieuwe doelman te halen. Als 2e doelman had ik al Luca Zidane (67alg) gehaald. Heb gebruik gemaakt van een financiële overname waardoor er financieel meer mogelijk is.

Gezocht:

• Doelman
  • Max 33 jaar oud
  • Max prijs €10.000.000
  • Max salaris €50.000/week
  • Min 1,85m groot
  • Min 74 alg
  • Real Face

@Aron1997

Je wens voor een echt gezicht maakt het moeilijk.
Dit zijn je opties, indien je ook uitgaat van een salaris tot 10.000:

Anders zou je Paul Nardi (Lorient) kunnen proberen. Voldoet aan al je eisen, behalve echt gezicht.
En hij heeft een salaris van 19k, dus hij zou veel van je salarisbudget innemen.

1 like

Costil 32jr, 79alg (Boreaux)
Oukodja 31jr 77alg (Fc Metz)
Larsonneur 23jr 77alg (Stade Brest)

Real face
Radu 22jr 75alg (Inter)

Hier kwam ik even zo snel op uit.

1 like

Bedankt voor de namen die Turner ziet er wel interessant uit vanwege zijn potentieel en aflopend contract. Salaris mag tot 50K zijn. Het gemiddelde in mijn basis 11 ligt op 40-45K. Zelf kwam ik Joel Robles tegen van Real Betis, real Betis heeft hem op de transferlijst geplaatst en zou ik kunnen binnenhalen voor 3,7 miljoen terwijl Farinez voor 9,5 kan verkopen.

Dan lijkt Joel Robles mij een aardige keuze zie in hem alleen een keeper die lang je eerste keeper zal zijn.

Nee klopt, de ambitie ligt inderdaad hoger maar dat kan een tussenpaus worden. Doel is om in seizoen 1 ons al te plaatsen voor de Europa league. Misschien dat er dan in het 2e seizoen dan al iemand met een grotere naam komt. PSG bijvoorbeeld zit in seizoen 2 met 3 goede keepers als Areola terugkeert en Navas en Sergio Rico er nog steeds zitten.

Seizoen 2
Wolfsburg

Mbabu is mijn eerste rechtsback en Baku is rechtermiddenvelder. Nu wil ik een back ip speler halen voor rechtsachter. Dacht aan Cannon van Boavista. Real face, jong en niet meteen basisplaats

Kan prima, toch? Heb 'm zelf ook bij Aston Villa, bevalt goed. Moet zeggen dat z’n ontwikkeling wel ietsjes stagneert.

Moet kunnen en ik zie zelfs geen betere keus qua leeftijd, algemeen/potentie met realface. Eventueel Tomas Tavares.

Wil je dat die back-up op lange termijn een basisplaats kan veroveren of wil je gewoon de ideale 12de man? Voor dat tweede is Marnon Busch van Heidenheim een goeie optie. 25 jaar, 72 rated en gewoon prima kwaliteiten.

1 like

Kijk ook eens naar Alex vigo van river plate, leuke Rechtsback die ook bij nood linksback kan en ook verdedigende middenvelder of rechts of linksmid

73 algemeen
83 potentie

Kosten 6,5 miljoen in seizoen 1, wellicht iets duurder nu.

1 like

Poh de blessures vallen in rap tempo. Eerst Philipp voor 4 maanden, toen Hack in zijn tweede wedstrijd voor 7 maanden en nu Arnold voor 3 maanden. Gelukkig is de selectie breed genoeg. Bedankt voor jullie keuzes, ik ga ze scouten.

Op dit moment, na de 11e speelronde in LaLiga en voor de 5e groepsfase-wedstrijd van de Europa League gaat het momenteel voortvarend met Real Sociedad. We bezetten een keurige derde plek - 26 punten na 11 wedstrijden - achter FC Barcelona (27 uit 11) en Real Madrid (29 uit 11). Ook in de Europa League (eerste) gaat het meer dan prima. Ik ben dus momenteel aan het kijken waar ik mijn selectie eventueel zou kunnen versterken.

In 15 officiële wedstrijden heb ik maar tweemaal de nul gehouden en ik heb het gevoel dat dat eerder aan mijn centrale duo dan aan mijn doelman ligt. Waar ik momenteel met Zubeldia naast Le Normand speel, met als back-up Elustondo, zoek ik eigenlijk een verdediger met meer snelheid en een echte pitbull. Type Lisandro Martinez.

Op het middenveld zijn David Silva en Mikel Merino onbetwiste basisspelers. Ik zoek eigenlijk iemand om het trio compleet mee te maken. Ander Guevara voldoet niet in mijn optiek en ook Asier Illarramendi takelt af. Voor de toekomst heb ik mijn enige aankoop tot nu toe gedaan; Gustavo Assunção laat ik rustig doorontwikkelen en wordt de vervanger van Mikel Merino, mocht die een mooie transfer kunnen realiseren.

Verder schort het nog aan een goede flankspeler als back-up. Uiteraard zijn Mikel Oyarzabal en Cristian Portu onbetwiste basisspelers, met Adnan Januzaj daar kort achter. Ander Berrenetxea heeft de potentie wel, maar vind ik nu nog niet goed genoeg. Plan is om een backup te halen en die zonder zeuren op de bank te posteren. Mocht Oyarzabal of Portu een mooie transfer kunnen maken, hoop ik dat Januzaj / Berrenetxea genoeg ontwikkeld zijn om deze te vervangen.

– Kleine note; Van het bestuur moet ik twee spelers uit Europa contracteren. Twee van de drie moeten dus Europees zijn.
– Andere kleine note; Valencia (18e) speelt om degradatie te ontlopen. Ook Dortmund (9e) en AC Milan (12e) staan veel te laag. Misschien kan ik hier ergens iemand wegsnoepen? :slight_smile:

Mijn suggesties

Voor de centrale verdediger positie kan je kijken naar Ferro, heb hem gehad een jaartje bij valencia en hij beviel me toen goed.

Voor het middenveld kun je kijken naar Uros Racic van valencia, leuke middenvelder die ook een goal kan maken.

Voor de vleugelaanval positie kijk eens naar Oscar Melendo of Javier Puado van RCD Espanyol.

Beide spelers hebben een leuke potentie en zijn ook nog eens inzetbaar op meerdere posities

Melendo aanrader kan zowel op de vleugel als centraal op het middenveld spelen. Speler met goede balbehandeling zou met zijn kwaliteiten alleen meer goals moeten maken.

Kan je al niet redelijk veel oplossen door Elustondo in de basis te zetten en Zubeldia een rij vooruit te schuiven? Zo speel ik zelf ook met Sociedad, en beide spelers zijn in die rollen erg belangrijk voor mij.

1 like