@Raindog
Dat is inderdaad een mogelijkheid, maar dan speel ik alsnog met Le Normand in de basis, die voor het spel wat ik probeer te spelen zowel een te lage snelheid als passrating heeft. Ik zoek daarom juist een type Daley Blind die lekker opstoomt en een goede pass in huis heeft. Momenteel is Zubeldia dat, maar die gaat inderdaad naar het middenveld. Elustondo wordt dan de verdedigende kracht in het duo en de aankoop de opbouwende. Le Normand hou ik dan back-up, aangezien ik wel potentie in hem zie. Alleen van 15 wedstrijden maar 2 keer de 0 houden vind ik gewoon op dit moment niet goed genoeg.
Ik zat zelf te kijken naar Lisandro Martinez (Ajax), echter heeft hij natuurlijk IRL belangstelling van Barcelona (zeggen ze, geen idee of dat klopt). Is dit realistisch?
Portu en Oyarzabal, met Januzai als vaste invaller. In S2 dreigt Portu zijn basisplek kwijt te geraken aan de Belg. Daar kwam ik prima mee toe, en jij hebt Berrenetxea nog lopen hé? Ik vrees dat een extra aankoop daar de ontwikkeling van de bankzitters in het gedrang gaat brengen.
Gbamin van Everton is een prima 6, heb hem bij RC Lens omgevormd tot Centrale verdediger zodat ik erg voetballende CV’s heb. Is als CV ook 1 alg hoger als CVM.
Hallo,
Ik ben voor seizoen 2 Ajax opzoek naar een doelman aangezien Stekelenburg met pensioen gaat en ik Scherpen niet goed genoeg acht. Tevens zoek ik een extra spits achter Haller.
Ikzelf heb Vandevoordt (Genk) gehaald, maar dat was omdat ik in mijn seizoen 2 ging voor een opbouwjaar. Plus, hij paste goed in mijn verhaal: goed voetenwerk, Nederlandstalig, grote potentie; typische Ajax-keeper.
@Jesse Ik zou Berrenetxea vol op de kans gaan geven als ik jou was. Bij mijn Barca save seizoen 4 was hij al 81 en was zelfs Spaans international.
@Onno Voorin kun je toch genoeg vooruit met Haller, Tadic en Traore. Brobbey heb je laten gaan neem ik aan? Je kan nog kijken naar Krul of Cilissen. Ik koos er zelf voor om Scherpen voor de leeuwen te gooien.
Goedenavond…
Ik zit halverwege mijn Club Brugge carrière en ben opzoek naar een spits voor de korte termijn. Dit omdat ik na het seizoen van plan ben om Sam Lammers (Atalanta) te halen.
Mijn spits nu is Diatta, maar die gaat de club verlaten. Heb vele namen geprobeerd te huren maar hebben allemaal te kort contract. Babel, Bacca, Guidetti, Uth, etc. hebben jullie nog een realistische naam?
Wel maar 32% basisplaatsen en 34% van de speelminuten verzamelt. Wel mooie stats al had hij daarvan in 1 match 1 goal en 4 assists in een 2-8 overwinning , maar die heeft ondertussen wel een marktwaarde van 9 miljoen en zie die eerder al de overstap naar Leipzig of Bayern (is er geboren en speelde er in zijn jonge jeugdjaren) maken.
Heeft natuurlijk met Koita en Daka twee hele goeie spitsen voor zich, waarvan de verwachting is dat er toch wel eentje weg gaat. Dat hij vooral invalt kan ook te maken hebben met het feit dat hij fysiek gewoon nog niet ver genoeg is om hele wedstrijden te spelen. Had Brobbey begin dit seizoen ook nog, hoewel die natuurlijk wel sterk is had hij bij lange na niet de inhoud om negentig minuten te geven. Ben het wel met je eens dat Leipzig en Bayern logische vervolgstappen zouden zijn.
@Bart@Aron1997@db1512
Ik weet wel zeker dat Adeyemi te hoog gegrepen is. Ik zal zo eens kijken of er een speler te huur staat waar ik iets aan heb. Anders probeer ik Arp (Bayern ll) te huren of voor een klein bedrag Babel of Bacca te strikken.
Ik tip Abdallah Sima. Ik heb hem net overgenomen van Slavia Praag en ben zeer over hem te spreken.
Hij heeft iets weg van Nwankwo Kanu uit de jaren '90. Oogt traag, maar is snel, balvast, kiest goed positie en doelgericht; soms elastieke benen. Te gebruiken als generieke, of diepgaande spits maar ook als target man.
Jesus Ferreira (Dallas) en Ebobisse (Portland) ook keurige, goedkope (Amerikaanse) spitsen.
Zoals @D5981 zegt, Jesus Ferreira is een enorme aanrader. Heeft echt enorm goede stats als je zijn kracht wat kan bijtrainen. Ook Ebobisse is mij al meermaals goed bevallen.
Voor een carrière met Norwich City zoeken mijn broer en ik 2-3 buitenspelers. Momenteel staan Hernandez en Buendia daar maar die laatste vertrekt in Januari voor 47.5M + Ekkelenkamp naar Ajax . Het profiel waar deze buitenspelers moeten aan voldoen is het volgende:
Real face
Max 29 jaar
Minstens 78 Pace (gem van sprintsnelheid en versnelling boven 78 dus)
Budget: 30 miljoen voor 3 buitenspelers
Land van afkomst bij voorkeur: Engeland, (Noord)-Ierland, Schotland, Wales, Nederland of België.
We hebben Arjen Robben als coach trouwens mocht dat tot extra ideeën komen
Iemand die mij en men broertje uit de nood kan helpen? We zitten in December en staan momenteel 1e met 7 punten voorsprong op de 3e dus rechtstreekse promotie zit er zeker in.