Of had PSV in de tussentijd al een vervanger aangetrokken? Maar wel echt typisch fifa zoiets.
Ik ben net met Ajax begonnen, en wil 1 nieuwe 1e keeper, omdat Onana niet meer in het spel zit wegens een overtreding. Is Andriy Lunin een goeie keuze? Aangezien hij niet aan de bak komt bij Real Madrid.
Denk dat het niet eens een hele gekke gedachte is, al zal Real wel een groot deel van zn aankoopsom (bijna 10 miljoen dacht ik) terug willen pakken en een terugkoopclausule willen.
Scherpen heeft een potentie van minimaal 80, ik zou hem gewoon de kans geven. Zo niet dan zou je hem moeten verkopen. Stekelenburg heeft nog een real face maar is met 72 ALG wel erg laag rated. Zou minimaal 78 moeten hebben.
Zouden jullie een soort vergeten/underrated Eredivisie of Nederlandse speler weten voor Villarreal?
Net zoals de Roon en Hateboer die opeens bij Atalanta opdoken, Struijk die bij Leeds opduikt of Isak die bij Sociedad uitblinkt. Misschien iemand als Pavlidis, Hoogma of Ekkelenkamp?
Svensson van Az misschien, Villarreal heeft best veel ouder verdedigers. Wellicht ook Bizot.
Bizot is wel een leuke inderdaad, alleen heeft Villarreal al wel een redelijke keeper.
Okoye wordt een hele goede keeper, Harroui speelt heel lekker (beide Sparta)
Misschien een laatste ābuitenlandsā avontuur voor Vormer? Al zie ik hem eerlijk gezegd niet vertrekken bij Brugge, met zān vrouw die daar in het ziekenhuis werkt enzo. Maar misschien is Vanaken wel nog iets, al is hij natuurlijk Belg.
@D5981 Harroui kan misschien wel ja, speelt ook bij jong oranje.
@Raindog hmm, Vormer is ook wel een leuke ja.
Misschien kun je kijken naar Kerk (FC Utrecht). Heb hem momenteel bij Club Brugge en speelt erg fijn. Snel, sterk en kan redelijk goed afwerken.
Ik zou Bacuna durven halen. Vind ik echt heerlijk spelen op fifa kan best nog wat stijgen.
Goedenavond! Ik ben momenteel aangekomen in S2 van mijn Club Brugge carriĆØre en ben opzoek naar realistische versterkingen. In de winter van S1 heb ik me al versterkt met: Kerk (SP, FC Utrecht) & Hernandez (CV, Atletico Nacional).
Nu zou ik me graag willen versterken met een Rechts/Linksbuiten, Centrale verdediger en een Rechtsback. Ook ben ik opzoek naar een oudere middenvelder, dit omdat Genoa het afkoop bedrag van Vormer op tafel heeft gelegd. Heeft iemand realistische suggesties?
Op de plek van Vormer dacht ik aan:
Hamer (Coventry), Thorsby (Sampdoria), Akpa Akpro (Lazio) of Matusiwa (Groningen)
Rm/Lm : Carbonero
Cv : Montes, Vazquez (beide Mexicaans)
Vadis Odjidja is 32, 76alg en belg met real face en speelde van 2009 tot 2014 5 jaar voor Brugge. Nu bij Gent
Of je kan Moussa Dembele terughalen uit China. Die zal wel al 33-34 jaar zijn.
Rechtsback : Pedersen van molde
Centrale verdediger - diabate van toulouse
Rechtsbuiten - NāDri van kas eupen
Voor ervaren middenvelder kijk eens naar Ademi van Dinamo zagreb
Ik heb een beetje zitten vergelijken, maar als je gaat kijken heeft Vormer echt hele goede stats. Goed inzicht, pass, agressie, uithoudingsvermogen etc. Er zijn maar weinig spelers die daar in de buurt komen.
Je kan zijn contract gewoon vernieuwen zodat de deal met de andere club niet door gaat. Mits hij nog geen contract heeft getekend
Hij is inmiddels al vertrokken. Ik zoek een beetje een agressieve speler met een goed uithoudingsvermogen. Een goed spelinzicht is ook wel een must, maar weet niet welke speler realistisch is?
Welke leeftijdscategorie wil je?