FIFA 21 - Speler gezocht

Leeftijd tussen de 25 en 32 -
Ademi van Dinamo zagreb
Fofana van Rc Lens
Mccarthur van Crystal palace
Fransergio van SC braga

Leeftijd tussen de 30 en de 35
Kucka van parma
Andre andre van guimaraes
Fellaini van Shandong luneng

Zit hier iets tussen?

Xavi simons kopen voor Ajax, omdat hij in het fifa spel toch nooit een kans krijgt bij PSG. En omdat ik graag talenten en jeugd talenten speeltijd geef.

Weet iemand een leuke spits voor Fc Utrecht?
Ik zelf zat te denken aan Van Wolfswinkel. Maar daar twijfel ik aan. Heeft Iemand nog andere tips?.

Kijk eens naar Santiago gimenez van Cruz azul, jonge aanvaller met mooie potentie

Terem moffi van FC lorient zou je ook kunnen bekijken

1 like

Ik ben in fifa enorm fan van Hendrik Weydandt van Hannover. Echte targetman met toch ook wat snelheid.

1 like

Abdallah Sima (Slavia Praag) vind ik de revelatie in deze FIFA. Hij is als een moderne Nwankwo Kanu (als je die kunt herinneren). Hij oogt slungelig, maar hij is snel, doeltreffend en heeft redelijk uithoudingsvermogen en goed positiespel. Hij kan dienen als target man, maar ook als diepgaande spits.

2 likes

Nu ik net een aantal weken geleden begonnen ben met Mark van Bommel als trainer van Hertha, begin ik nu een nieuwe CM met Wolfsburg. Nu wil ik in ieder geval Steven Berghuis aantrekken als eerste aankoop van de club.

Welke spelers zien jullie nog meer naar Wolfsburg trekken nu Van Bommel daar nu de eindverantwoordelijke is?

Malen Wordt ook genoemd… Ihattaren wordt genoemd.

Sadilek lijkt ook wel een zekerheidje te zijn.

Aster Vranckx is al aangetrokken in de winter en komt deze zomer over naar Wolfsburg.

Ik merk al dat Berghuis qua budget niet haalbaar is… Hij lijkt de transfer naar de Premier League te maken (Palace)…

Voor zover ik kan zien is Sadilek uit de game, hem kan ik niet ophalen. Zijn er Duitse teams met wie Wolfsburg goede banden heeft als het gaat om talenten? Of iemand die tips heeft voor talenten uit de 2. Bundesliga of 3e Liga die hier op termijn een rol van betekenis kunnen gaan spelen?

Robin hack
Florian kruger
Linton maina
Joshua vagnoman
Jamie leweling.

Enkele talenten waar Wolfsburg wel wellicht naar kijkt

Heb zelf Hack en Maina gehaald. Zou Baku als rm gebruiken, echt een snelle speler. Goede voorzet. Brekalo is ook een fijne speler.

Opzoek naar enkele interessante spelers voor Villareal seizoen 1

Zat zelf ook te twijfelen om te beginnen met Villarreal en had dit lijstje gemaakt:

Montiel, tavares, bailly, fornals, Samu castallejo, mussachio, callejon, sensi, Nacho Vidal, arias, bustos, manquillo, ugarte, reiss nelson, estupinan, anguissa, Marcos Alonso, ceballos, Diego Rico, Roca, alena, aissa mandi, borré, javi martinez, guendouzi, torreira, Nico melamed en J. Pedro.

Sommigen realistischer dan anderen, een aantal zijn gebaseerd op echte geruchten. Met een aantal had Emery bijvoorbeeld een redelijke relatie bij Arsenal.

Ben erg benieuwd naar jullie carrières met Villarreal, dat blijft in mijn ogen namelijk een interessante club die doorgaans niet de aandacht krijgt die het verdient. Natuurlijk is dat anders geworden sinds de winst van de Europa League, maar het blijft een sympathieke club uit een klein stadje.

Denk dat een aantal namen van @LarsCF absoluut geen vreemde opties zijn. Villarreal lijkt me een club waar oud-spelers graag terugkeren, dus vanuit dat perspectief kan je denken aan Eric Bailly, Diego Godín, Mateo Musacchio, Samu Castillejo, Borja Valero en Pablo Fornals. Kijk ook vooral naar de spelers die ze nu nog hebben uitgeleend, Manu Morlanes en Javi Ontiveros zijn zonder twijfel spelers met een toekomst. En vergeet vooral niet dat Villarreal bekend staat om het geven van nieuwe kansen aan mislukte wonderkinderen (Nilmar, Guiseppe Rossi, Diego Forlán, Paco Alcácer, etc.), dus misschien dat je daar iets mee kan doen @Fifabeest.

Zelf zou ik vasthouden aan een 4-4-2 en proberen een balans te vinden tussen de terugkeer van voormalige spelers en nieuwe talenten.

1 like

Thx @Joostvans voor de info!
De uitgeleende spelers volg ik zeker op…
de bedoeling is om deze rond nieuwjaar terug te halen…

Verder dacht ik vooral aan jonge talenten…
Maar dan vooral aan jeugdspelers die tevreden zijn met een invalbeurt zodat ze de tijd krijgen om te groeien en toch vast te houden aan je vast kern spelers…
aangezien het budget maar beperkt is dacht ik eraan om alle spelers +30 jaar te verkopen en om daar dan enkele nieuwe spelers mee aan te kopen

Verder verwacht het bestuur om 1 transfer te doen waarvan de speler de zelfde nationaliteit geeft of de club… ik vermoed dat het iemand zal worden voor op het middenveld naast parejo…

@Fifabeest, eerlijk gezegd zou ik voorzichtig zijn met het verkopen van spelers ouder dan een bepaalde leeftijd. Dani Parejo is namelijk een cruciale speler, terwijl Raúl Albiol een belangrijke functie vervult in de selectie. En als je verder kijkt… Sergio Asenjo, Mario Gaspar, Vicente Iborra; allemaal belangrijke spelers die de identiteit van de club bepalen.

Wat betreft die jonge talenten, geef vooral Jorge Cuenca (op dit moment uitgeleend) ook een kans als stand-in van Pau Torres. De suggestie van @LarsCF vond ik niet vreemd. Nico Melamed (RCD Espanyol) zou perfect passen bij Villarreal. Maar ook Abel Ruiz (SC Braga), Javi Puado (RCD Espanyol), Manu García (Sporting Gijón) en Alejandro Francés (Real Zaragoza) zijn interessante opties. Op welke posities ben je voornamelijk op zoek naar versterkingen?

1 like

@Joostvans Het klopt idd dat Villareal staat of valt zonder al hun ervaren spelers…

Maar een spelers als Parejo zou ik zeker behouden er verder rond bouwen.
maar enkele zou ik toch van de hand willen doen nu dat ik er nog iets voor zou krijgen…
dit budget zou dan kunnen besteedt worden aan een CM of CVM

Ik zoek voor mijn PSV carriere zowel een realistische spits als een rechtsback. Als vervanging van Dumfries en Malen die beide zijn verkocht. Begin nu aan het tweede seizoen.

Ik zat zelf te denken aan Batshuayi (77alg. 27jr) maar ben niet zeker of dat heel realistisch is, hij zit overigens wel op een dood spoor bij Chelsea atm

En zou het realistisch zijn om Bazoer over te nemen van Vitesse als CV? (Dus niet als vervanger van Dumfries) gezien zijn Ajax verleden.
Maar goed, de transfers van Viergever naar PSV en Vermeer naar Feyen. werden ook niet realistisch geacht maar soms gebeurt dat nou eenmaal.