FIFA 21 - Speler gezocht

Mij lijkt het eerder dat Bazoer naar PSV gaat dan Bathuayi. Voor Bazoer zal het misschien wel de stap zijn die hij ook in het echt nodig heeft

@Fifabeest, ben je van plan om vast te houden aan de 4-4-2 van Unai Emery? In dat geval zou je dus op zoek moeten naar een nieuwe kompaan van Dani Parejo op het middenveld, toch?

Parejo is echt zo’n speler die het spelen voor mij leuker maakt. Net als Fabrégas in de vorige fifa’s, kan je lekker passjes mee strooien.

Of Éver Banega. Het is echt zo’n typische aankoop voor Unai Emery om daar een breker naast te zetten. Bij Sevilla kreeg hij spelers als Gregorz Krychowiak en Steven N’Zonzi, bij Villarreal probeerde hij datzelfde met Etienne Capoué en Francis Coquelin. Dat is trouwens ook wel nodig als je een ‘luie’ speler als Parejo of Banega centraal in een tweemansmiddenveld gebruikt.

@Joostvans ik zou opteren voor een 4-2-2-2
Zodat de vleugels iets hoger staan met 2 CM’s of CVM’s dus zoek ik iemand naast Parejo…

Ik zou Batshuayi bij PSV echt wel vet vinden. Ben ervan overtuigd dat als hij die stap wil terugzetten dat hij zijn carrière kan herlanceren en zie die er in de Eredivisie wel een 25 maken per seizoen. Voor Origi geldt eigenlijk hetzelfde. Die is veelzijdiger maar minder een killer in de box. Mocht het belangrijk zijn, Origi spreekt ook Nederlands, Batshuayi niet.

Misschien Vincent janssen terughalen uit Mexico.

Voor de Rechtsback positie kijk een naar Marius wolf van borussia Dortmund, afgelopen jaar verhuurd aan 1fc koln. Ik denk dat wolf niet veel aan spelen toe gaat komen komend seizoen bij dortmund

Is het wat om Teze als rb te laten spelen. Dumfries lijkt irl ook te gaan en Teze zal de rechtsback gaan worden.

Bazoer is weg gegaan bij Psv omdat hij zelf als middenvelder wilde spelen, Psv zag in hem een opbouwende verdediger (zoals nu hij Vites). Bij Ajax brak hij door als middenvelder maar kwam afgelopen seizoen juist in zijn kracht. Denk zeker dat het een interessante keus kan zijn.

Als spits zou ik gaan voor een Latijnse speler. Psv heeft natuurlijk vaak Brazilianen of Argentijnen gehaald. Misschien Vinas, Uruguayaan of Macias, Mexicaan van Guadalajara.

Ik zoek voor Leicester een spits die op termijn Vardy zou moeten vervangen en de concurrentie met Iheanacho moet aangaan. Liefst neem ik hiervoor een spits uit Engeland, Schotland, Wales of (Noord)-Ierland.

Ik twijfel echter nog of ik ga voor een spits van hetzelfde type als Vardy (Adam Armstrong, Eddie Nketiah, Karlan Grant) of juist een grote kopbalsterke spits (Calvert-Lewin, Tammy Abraham). Vermoed dat Calvert-Lewin wellicht de minst realistische optie is vanwege het prijskaartje.

Wat ook nog kan is dat ik voor jong talent ga dat in het begin echt nog 3e spits is dan denk ik vooral aan Rhian Brewster, Adam Idah of Troy Parrott.

Wat vinden jullie van deze opties of hebben jullie nog andere kandidaten? Ik heb de eerste transferperiode uitgezet trouwens.

Al eens gekeken naar Joe Gelhardt van Leeds United?

Wellicht een dure, maar Watkins van Aston Villa is een absolute aanrader! Profiel Vardy.

Ja ook gezien, maar die blinkt helaas niet echt in iets uit en begint wel erg laag. Troy Parott eigenlijk ook maar die heeft het voordeel een real face te hebben en kan ook koppen, Gelhardt helemaal niet.

Tyler Roberts, wel meer een CAM maar goede ervaringen mee in de spits voeg ik nog aan men lijstje toe.

Zeer interessant profiel inderdaad. Kan al veel beter koppen en is ook een stuk sterker dan Vardy. Marktwaarde valt nog mee, maar is wel eerste spits bij Aston Villa. Ga hem zeker ook toevoegen aan de lijst. Eerst ook maar eens zien hoe snel Vardy mindert want ben wel van plan zijn carrière gewoon bij Leicester te eindigen.

Adam armstrong is een aanrader, iemand die als invaller goals kan maken

1 like

Zit nu in februari van seizoen 1. Terwijl ik volop naar een toekomstige vervanger zoek voor Vardy, iemand die voorlopig met Iheanacho moet strijden als 2e spits komt er tijdens een Euro League potje tegen Marseille plots in beeld dat Vardy overweegt te stoppen :smile: (net 34 jaar, 86 algemeen en scoort aan de lopende band) indien hij stopt en ik mij van CL verzeker zou ik toch wel willen uithalen met een topper.

En eerlijk gezegd ben ik best gecharmeerd van het profiel van Calvert Lewin. Groot, sterk, snel en zowel met de voeten als met het hoofd dodelijk in de box. Tammy Abraham en Ollie Watkins zijn momenteel mijn andere opties.

Opzoek naar een linksbuiten voor mijn carrière met Lyon, iemand een idee ?

Tziolis van paok saloniki?

Amoine Gouiri komt uit de jeugd van Lyon en is uiteindelijk verkocht vanwege speeltijd aan Nice. Volgens mij is er nog een doorverkooppercentage, misschien dat hij wel interesse zou hebben om terug te keren als hij kans op speeltijd heeft. Anders zijn Noa Lang of Pedro De la Vega nog een optie.

Bergwijn? Zit op een dood spoor bij Tottenham.

Martin Terrier? Franse linksbuiten met Real face. Kan ook als spits spelen.