Mooi dat je dit zegt, ik zat er zelf ook aan te denken haha
Die is volgens mij net vertrokken bij Lyon voor meer speeltijd
Als DCL nog bij Everton speelt kan het zeker. Al denk ik dat hij misschien eerder de stap nog hoger op aan zou pakken. Abraham komt onder Tuchel niet aan spelen dus dat is zeker een goede optie. Heb je nog spelers buiten Engeland op je lijstje?
Nee maar als je iemand aanbrengt mag het zeker. Ook Batshuayi staat op mijn lijst maar dat is eerder als 2e spits indien Iheanacho weg zou willen of ik er een heel goed bod voor krijg
Alexander Isak een optie? Vind hem een vrij complete spits als ik naar zijn stats kijk. Snel, redelijk sterk, goed in afronden en ook technisch vrij goed.
Kijk eens naar Jonathan Rodriquez van Cruz Azul uit Mexico. 79 overal en 80 potentie
Deze 26 jarige spits uit Uruguay is een spits die met rechts, links, en het hoofd kan scoren. Op dit moment heb een carrière met Cruz azul en die verloopt erg goed, kampioen geworden in de liga apertura en nu bezig in de liga clausura. Oja, Rodriquez heeft in de apertura 25 goals gemaakt en nu in de clausura 7 goals na 12 wedstrijden.
Bedankt voor de opties ga ze scouten.
@Jan014 Danjuma wordt aan Lyon gelinkt
Na vele te snel opgegeven carrières ga ik het eens met Valencia proberen. Mooie club, mooi stadion en veel werk aan de selectie. Ik zou de selectie voornamelijk spaans willen hebben laten we zeggen voor minstens 60% de overige spelers zou ik dan uitsluitend uit Zuid-Amerika of centraal-amerika (landen waar spaans de hoofdtaal is) en Portugal willen hebben. En het hebben van een real face is voor mij toch ook echt wel belangrijk voor de belevenis van het spel.
Mijn zoektocht naar nieuwe spelers begint dan meteen bij het zoeken van een nieuwe doelman:
Overige eisen:
- Minstens 77 alg
- Minstens 185cm
- Max 33 jaar
- Max 25 miljoen
- Moet akkoord gaan met een salaris onder de 45K per week
Dmitrovic of Sergio Rico? Hebben beide ook nog een real face.
Dmitrovic vond ik op zich een mooie optie, is einde contract en kent de competitie maar dan zondig ik meteen tegen het feit dat ik enkel spelers wil uit Spanje, Portugal, Zuid-Amerika of uit Centraal-America waar het spaans een officiële landstaal is. Sergio Rico is wel een mooie optie.
Paar opties:
- Buiten je nationaliteiten: Andriy Lunin. Verwacht niet dat hij op korte termijn een serieuze kans bij Real krijgt.
- Outsider: Kepa; krijgt bij Chelsea geen kans meer. Meeste topclubs zijn prima voorzien. Is pas 25 jaar en Spaans. Misschien dat je kan huren en daarna kopen.
- Pau Lopez lijkt nu weer basisspeler bij AS Roma, maar daar is hij geen zekerheid. Kans is best aanwezig dat Roma voor een andere keeper gaat en dan kan je deze Spanjaard terug halen. Tevens pas 25 jaar oud.
- In Portugal lijkt Luis Maximiano het erg goed doen.
Pacheco en David Sorio zijn spelers die nog wel een stap hogerop kunnen zetten, maar gaan wel meer salaris vragen dan jij wil bieden.
Ik ben op zoek naar enkele spelers voor Real Sociedad begin S3, waarbij ik sowieso al de CL in ga. Momenteel sta ik namelijk vierde en speel ik de finale van de EL.
-
CAM, back-up/vervanger David Silva. Momenteel lijkt hij nog niet op pensioen te gaan, maar zijn rating is wel naar 83 gezakt. Ik zoek iemand die in de loop van het seizoen meer en meer kan overnemen van hem.
-
Spits, back-up van Isak. Die heeft dit seizoen Willian José uit de basis gespeeld, en die klaagt dan weer over speeltijd. Bij een redelijk bod mag hij vertrekken. Ik sta hier open voor zowel een ervaren speler die best op de bank wil zitten als voor een jong talent, maar Isak is zelf ook maar 22.
-
Links- en rechtsback. Tavares en Bustos staan in de basis, maar Tavares is redelijk snel moe. Rico valt als doublure wat door de mand op links en op rechts is mijn optie ook niet geweldig.
Bedankt voor de opties vooral Kepa en Pau Lopez vind ik erg interessant. Enkel Kepa zijn salaris kan een probleem worden.
@Raindog 2 erg goede opties, salaris blijkt geen probleem te zijn. Vraagprijs op dit moment nog wel beide liggen tussen 32-44 miljoen. En meer als 30 wil ik als Valencia zijde echt niet uitgeven. Misschien met een ruildeal.
Als spits:
Avila (Osasuna)
Joao Pedro (Watford)
Santi Mina (Celta)
Nicolas Gonzalez (Stuttgart)
Borja Mayoral (Real)
Cam:
Paulinho (Leverkusen)
Melendo (Espanyol)
Chiquinho (Benfica)
M. Pereira (West Brom)
M. Cunha (Hertha)
Brahim Diaz (Real)
Pablo Fornals (West HAM)
Buendia (Norwich)
Backs:
Links:
Alex Moreno (Betis)
Firpo (Barcelona)
Pedraza (Villareal)
Rechts:
Aleix Vidal (Osasuna)
Bellerin (Arsenal)
Odriozola (Real)
Maffeo (Stuttgart)
Manafa (Porto)
Murillo (Anderlecht)
Paar interessante namen bij, bedankt! De backs zijn wel allemaal te goed om als back-up te fungeren, vrees ik.
Geen idee welke algemenen je huidige hebben maar schat zeker Bustos toch al 80 alg is en als je CL in gaat mag je toch redelijk dubbel bezet ingaan? Een Murillo, Vidal en Alex Moreno zullen ongeveer 78 algemeen zijn denk ik. Maffeo zal ook niet veel hoger zijn denk ik
@Raindog, Chimy Ávila (CA Osasuna) is een echte aanrader. Real face, eigenlijk te goed voor een club als Osasuna en door blessureleed eigenlijk niet doorgebroken bij een club als Sevilla. Ideaal om vanaf de bank te brengen. Voor de andere posities heb ik niet direct namen waarvan ik meteen denk dat ze van toegevoegde waarde zijn voor Real Sociedad in jouw carrière. Nou ja, die heb ik wel… Maar ik weet hoe belangrijk real faces voor je zijn. 
Voor mijn carrière met Barcelona ben ik op zoek naar drie spelers die de selectie van top heavy naar een ‘gebalanceerde juggernaut’ kunnen krijgen. Marc-André ter Stegen, Frenkie de Jong, Lionel Messi en Kylian Mbappé zijn de absolute sterkhouders waar talenten als Sergiño Dest, Riqui Puig, Ilaix Moriba, Ansu Fati en Hugo Carvalho (jeugdspeler) zich aan op kunnen trekken. In de komende zomer moet de selectie versterkt worden met drie spelers die de selectie weer naar het absolute topniveau moeten brengen. Spelers als Clément Lenglet, Jordi Alba en Ousmane Dembélé moeten het geld in het laatje brengen om deze aankopen te financieren.
- Matthijs de Ligt (Juventus) of Jules Koundé (Sevilla) centraal achterin. Beide absolute wereldtoppers, beide verdedigers die passen in de speelstijl. Wie is jullie favoriet?
- Een complementaire middenvelder aan Frenkie de Jong, Riqui Puig, Ilaix Moriba, Sergio Busquets, Rodrigo Hernández en Pedri. Speel zelf met de gedachte om Pedro Gonçalves (Sporting CP) aan te trekken, maar elke andere suggestie voor een spelmaker van wereldklasse (en vooral een typische Barça-speler) is van harte welkom. Schroom vooral niet om spelers aan te dragen die bij de wereldtop horen (Bruno Fernandes, Kevin de Bruyne, etc.), in dit laatste seizoen mag er flink gespendeerd worden.
- Een vervanger voor Ousmane Dembélé, mocht hij vertrekken aankomende zomer. Mikel Oyarzabal (Real Sociedad) is de persoonlijke favoriet.
Alle suggesties en opmerkingen zijn welkom!
Iemand leuke aankopen voor SC Paderborn in de 2e Bundesliga, ben begonnen met Sven Bender als coach en zoek voor in de winterstop op elke positie wel een leuke speler die kan groeien en mee kan straks in de Bundesliga, wie heeft er leuke suggesties?
Hendrik Weydandt en Sebastian Kerk zijn waanzinnig vind ik. Weydandt scoort er makkelijk 25 op een jaar Kerk geraakt makkelijk aan dubbele cijfers in zowel goals als assist. Beide zijn erg goedkoop maar hebben specifieke stats waar ze echt in uitblinken. Hun potentie is niet echt top maar als ze goed presteren blijven ze wel stijgen. Beide ook een real face.
Na drie top seizoenen van iedere keer meer dan 20 doelpunten is het tijd om te gaan. Zijn aanvals partner Rashica blijft nog wel behouden. Twijfel alleen over de vervanging van Weghorst. Aangezien hij heel belangrijk was als aanspeel punt en met dode spelmomenten erg effectief was.
Kruger van inmiddels Norwich, En-Nesry - Sevilla en Mateta (Celta) staan op mijn verlanglijst.