FIFA 21 - Speler gezocht

De Boer manager van Barcelona geworden in jouw carrière :wink:

2 likes

Ik ben opzoek naar een centerback voor mijn real sociedad carriere. Start seizoen 2.
-real face

• kwaliteit voor in de basis.
    -max 31 jaar

Zat zelf te denken aan bijvoorbeeld Kjaer maar weet niet of dit realistisch is.

Ik heb in mijn eigen carrière met Sociedad Caleta-Car van Marseille gehaald. Was nog redelijk betaalbaar, staat er meteen, groeit nog sterk, is groot, kan goed passen én heeft een degelijke baard.

1 like

Een heel interessante speler inderdaad zal hem is gaan scouten. De baard doet het hem haha​:sweat_smile::rofl:

Iemand een leuke opvolger voor Jonas Svensson bij AZ in mijn carrière, zat zelf te denken aan Victor Gomez van RCD Espanyol. Of hebben jullie betere suggesties of realistischer?

Pachonick van Vvv?

Van Ewijk van Ado?

Julian Ryerson (Union Berlin)
Alexander Bah (Slavia)
Anton Tinnerholm (NYFC, echt gezicht; wel op leeftijd)
Milan van Ewijk (ADO Den Haag)

Van Ewijk is pas net bij SC Heerenveen.

Ik zoek een 8 die het niet erg vind om op de bank te zitten bij Arsenal. Partey speelt daar nu, met naast hem Neves en voor hem Aouar. Belangrijk is dat hij een redelijk goed schot heeft. Pluspunten voor iemand die in nood ook op de 6 uit de voeten kan. Sambi Lokonga is eigenlijk het omgekeerde, en heeft geen goed schot. Elneny beschouw ik als pure 6.

Misschien James Ward prowse?

1 like

Ik zoek voor mij AZ carrière(seizoen 2) een vervanger voor Dani de wit (vertrekt naar Hertha Bsc) , heb zelf spelers als morutan, braganca, Harry Wilson en Jack wilshere(transfervrij) in gedachten maar niet allemaal zijn ze echt realistisch ,

Iemand betere suggesties?

• Ward Prowse
  • Oxlade Chamberlain terughalen
  • McGinn is beter op 8 dan 6
  • Maitland Niles omtoveren tot CM?

Toffe namen, vooral the Ox was helemaal niet in me opgekomen. Lekker veelzijdig ook. Eens kijken wat hij moet kosten. Bedankt!

1 like

Van de namen die je opnoemde uit je ploeg was er geen enkele speler uit het VK bij vandaar deze 4 namen.

Hoe gebruik je Willock en Smith-Rowe? Verder wordt Bissouma genoemd als aankoop. Hoor ook goede verhalen over Tchouaméni van Monaco.

Willock is nog uitgeleend, Smith-Rowe is bezig met Aouar uit de basis te spelen. Hij valt vaak in en is dan ook vaak beslissend. Bissouma is ook een interessante, Tchouameni mist toch dat schot waar ik naar op zoek ben.

Momenteel zit ik in de transferperiode in de winter van S1 met mijn Career mode met Liverpool onder leiding van Steven Gerrard.

Het eerste seizoen wil ik zo min mogelijk doen om vanaf het komende seizoen alles maar mijn eigen hand te zetten a.d.h.v. gerichte aankopen.

• Adrian heb ik verkocht aan Brighton. Over hem ben ik, ook in realtime, zwaar teleurgesteld in de keeperskwaliteiten van de Spanjaard. Voor hem zoek ik voor S2 een goede back-up. Ik zat zelf te denken aan Gulasci of Karius na zijn uitleenperiode op de bank te zetten en zelf een talent op te leiden.

• Kabak is terug gehaald door Schalke 04 wegens het gebrek aan speeltijd. Na Virgil, Gomez en Matip is de spoeling m.i. te dun, kijkende naar kwalitatief goede CB’s. Ik zoek voor S2 een goede CB die kan gaan concurreren met de genoemde drie basiskandidaten.

• Ook ben ik op zoek naar een linksback, wellicht al voor deze transfer window. Dit gezien het feit dat Robbo de eerste twee maanden van 2021 moet missen en ik Tsimikas en Larouci toch te licht vind om dit gat te dichten…

Shaqiri is verkocht aan BVB en als vervanger heb ik Ousmane Dembélé gehaald. Zijn naam word regelmatig genoemd vanuit de media. Ook heb ik Donyell Malen gehaald in navolging op de interesse (jammer genoeg kiest hij in realtime voor BVB)

Opstelling: 4-3-3
Alisson (Kelleher) *
Alexander Arnold (Williams)
Gomez (Matip)
Virgil (Phillips) *
Robertson (Tsimikas/Larouci) *
Fabinho (Keita)
Henderson (Thiago)
Wijnaldum (Curtis Jones)
Mo Salah (Ousmane Dembélé)
Firmino (Malen)
Mané (Jota)
Voor de posities met een * ben ik op zoek naar een geschikte vervanger, om zo ook volgend seizoen door te kunnen groeien

Ik ben benieuwd of jullie nog goede, realistische namen hebben om mijn team aan te vullen

Ik zou dan de keuze maken om een linksbenige CV te nemen die ook linksachter kan spelen of een linksback die ook naar het centrum zou kunnen. Gezien het feit dat je Robertson een tijdje kwijt bent, en Van Dijk onbetwist basisspeler is en het liefst als LCV speelt, zou ik voor de linksback die ook centraal kan spelen kiezen. Misschien Ben Davies van Spurs als die daar weinig minuten maakt?

Voor doelman : Nick pope of Ian Meslier van leeds united misschien?

Centrale verdediger : Ndicka van eintracht Frankfurt, hij kan ook linksback.

Linksback: James Justin van Leicester city?

Sven Botman voor centraal achterin?