FIFA 21 Ultimate Team - Algemene Discussie

@Jordi
Die heb ik te vroeg en een beetje dom verkocht de goedkoopste was 1.64 en ik heb hem voor 1,2 tot 1.64 erop gezet ze hebben maar 1,34 geboden dus met EA tax eraf hield ik 1.27 over heb toe geïnvesteerd en mijn team gekocht en nog 300k over nu heb ook nog 8x Militao gesniped nu wachten tot zijn prijs word geüpdate. Maar heb ook een foute investering gedaan die koste me 120k maar daar kom ik wel weer overheen hahaha.

Iemand nog trading tips? OF SBC’s zonder loyalty?

Heb 230k op de bank, vanochtend Bale gepacked o.a.

Hoe snipen jullie? Een speler kiezen en dan hem goedkoper “nu kopen” of door onder de waarde te bieden?

Op beide manieren maar ik pak wel alleen de populaire spelers zoals Dembélé, Jesus, Lucas omdat die niet zo gauw in prijs droppen.

IMG-20201008-WA0007|237x499

Gisteren Ronaldo Untradeble gepacked uit mijn div 3 rivals rewards😍

Let niet op mijn kapsel etc, was net kwartier uit werk😛

Heb 3 uur zitten grinden om 500 goals en assists in squad battle te doen voor twee 100k pakketjes eerste zat 82 dm als beste in de tweede IF Renato Sanches en bij mijn dubbelen zat gelukkig Martial heb ook nog een paar two player upgrades gedaan daar kwam de Gea uit wandelen, dit is nu mijn team de Gea, Martial en de Jong zijn untradeable

1 like

Lekker team hoor.
Mijn team op dit moment:


Koke en piqué zijn untradeble

Mijn team op dit moment.

Dit is mijn team.

1 like

Een kennis van mij zijn zoontje zijn account is geband omdat hij coins van zijn sbc account naar die van hem heeft overgezet omdat dat vals spelen is dat begrijp ik goed moet je ook niet willen doen, maar dan zie je van die grote streamers zoals Bateson87 die van EA de game gewoon een paar weken eerder krijgen, oké hij gooit voor 10.000+ euro’s fifapunten op zijn account, maar koopt wel samen met al die andere streamers alle topkaarten in het begin van FIFA voor een prikkie op omdat niemand de coins heeft om mee te bieden en dan krijg je dat dit soort gasten na één week FIFA met dit soort teams spelen en gewoon nog 16 miljoen coins op zijn bank heeft staan, dan vraag ik me toch af wat is hier dan zo eerlijk aan, en waarom moet je van een jongen van 14 zijn account bannen voor het over zetten van 200k coins, dan zie je toch echt waar EA hun prioriteit neer legt.

Echt wel heel bizar hoe groot het verschil is tussen de ‘normale’ gebruiker en dat soort mensen.

Mensen al fut drafts (geen online draft) gespeeld en is dat het de 15k waard?

Die draft is het niet waard, je krijgt altijd een 15k en een 7,5k pakketjes of je nou de draft wint p beginner of legendarisch daar moet je wel heel veel geluk voor hebben, online draften is het alleen waard als je de draft kan winnen of minimaal de derde ronde haalt, haal je dat bijna nooit dan kan je beter gaan squad battle spelen ik had gisteren uit elite 3 toch 120k winst. En dat voor elke dag 4 potjes spelen maar dat is niet elke week natuurlijk zo.

Leuke teams hebben jullie allemaal zeg! Heb mezelf opgehandeld naar 750.000 in een paar daagjes tijd. Ga denk ik met een leuk Bundesliga of la Liga team spelen maar daar ben ik nog niet over uit

Als je naar bundesliga gaat sowieso brandt in je kern opnemen is echt te goed in deze fifa.

Lekker bezig. Ik blijf steken op 250k.
Was aan het snipen met Dembele. Zat rond de 48k en verkocht hem voor 52k. Maar sinds gisteravond zit die ineens op 65k (Xbox). Is dit te verklaren en gaat die weer zakken?

Hij zal gedaald zijn door de pre order packs en Squad battle packs die gisteren er weer waren nu gaat iedereen zijn wl team maken waardoor alles stijgt

Klopt heb hem al een aantal keren gebruikt was erg goed !

1 like

Ah dus eigenlijk zou die vanaf het einde weekend league tot en met de woensdag laag zijn en daarna weer stijgen. Wat dus zou betekenen dat je hem het beste de maandag in kunt kopen en rond dit tijdstip zou moeten verkopen?

Zo was het vorig jaar wel. Alleen in de weken dat er champions League voetbal is zorgen de packs op dinsdag-woensdag voor een daling van de prijzen En kun je op donderdag flink winst maken

Gaan we daar een beetje op inspelen, thanks. Al gaat het niet snel omdat je constant een paar dagen moet wachten.