FIFA 21 Ultimate Team - Algemene Discussie

Je zult zien dat de prijzen veel fluctureren per dag dus daarin kun je ook veel doen. Kijk bijvoorbeeld via futbin of futwiZ naar de grafieken van spelers . Meister_landis is mijn accountnaam als je op de ps4 speelt. Mag altijd een berichtje sturen of iets vragen :+1:

Dit is nu mijn team. Ben niet zo tevreden over Thiago. Denk dat ik ga sparen om hem in eerste instantie te vervangen door Allan en later door wellicht Pogba of Kante. Maar dat duurt nog even haha. Hebben jullie nog tips? Calvert Lewin is overigens een enorm beest bij hoge voorzetten en dus ook corners. Martial is untradable.

Je zou hem eerst kunnen vervangen voor Fred, en daarna upgraden naar Allan of Kante, verder een leuk team.

Heren misschien een hele domme vraag, maar ik ben pas dit jaar begonnen met fut vandaar mijn onwetendheid. Bevalt mij super maar nu was ik benieuwd. De transfermarkt is die voor playstation en Xbox het zelfde of zijn dit 2 verschillende markets?

Die zijn verschillend voor de prijzen kan je op Futbin kijken.

Wat vinden jullie van dit team, Weekend League waardig? Heb jaren niet gespeeld en speel nu Division 4 rivals. In game speel ik 41212(2) of 4231.

Eventuele tips hoor ik graag. Heb erg veel pack luck gehad met o.a. VVD, Son, Bale, OTW Ziyech en OTW Ake.

Nou het ziet er goed uit. Maar ik weet dat Van Dijk erg goed is. Maar ik zou van Dijk verkopen voor een top voorhoede.
Zoals Sterling en Auqero en Salah.

Thanks! Ja, zat daar dus aan te denken, maar met deze Chemstyles spelen ze zo gigantisch fijn. Dembele heeft 55 en Yedder 45, dat speelt ideaal. Daarnaast is Van Dijk echt een rots, Gomez idem.

Zat ook aan zo’n team te denken omdat ik ben yedder wil proberen. Hoe spelen ben yedder en martins?

Ik twijfel een beetje over Martins. Maar die is nodig om BY op volle chem te krijgen

Ik weet niet of je een beetje skillt? Maar sinds ik meer skill vind ik zo’n speler heerlijk naast Ben Yedder. 41212 met Dembele CAM en Yedder + Martins spits.

Stuur me anders een DM @Robinjuuh!

Hoe gaat het met jullie weekend league? Hier na 5 wedstrijden 1 winst, 4 verloren. Diep triest, scoor veel, maar de tegenstander meer… Helaas.

Dit is mijn team ik speel 4-1-2-1-2
Met Son en dybala in de spits mahrez op 10 en dan Wijnaldum en Bruno controlerend en op cvm fabinho.

Heeft iemand nog tips voor me?

En zijn er mensen die inverstering tips hebben?

Nice team zeg! Helaas geen investeringstips, haha!

Wat denken jullie van dit team? Gaat het lukken met De Jong (Shadow/Anchor) en Wijnaldum?

Fabinho en Valverde nu op de bank, samen met o.a. Vardy, Inaki Williams, Josef Martinez, Promes en Adama Traore.

Ook wel een lekker team! Kun je trouwens niet beter ipv van dijk kiezen voor een varane? En dat je gelson martins gaat vervangen voor een betere ?

1 like

Ja, kijk, VVD heb ik gelukkig gepacked en is tradeable. Maar Martins speelt erg fijn als RAM, RM, RW en zelfs als RCM. Beetje aan het twijfelen. Ook zijn stronglink met Ben Yedder is een reden dat ik hem gebruik…

@MKLVMOND
Tips om te investeren zijn op dit moment heel moeilijk doordat de markt gecrashed is, je kan wel proberen om bijvoorbeeld meta spelers te snipen onder de prijs en gelijk weer te verkopen, verder kan ik je nu geen tips geven waar je vaker op verliest dan wint. EA beheerd op dit moment de transfermarkt dus zou ik als ik jou was zuinig zijn op mijn coins.

Wat zijn meta spelers?
Beste is nu dus om je huidige team te houden en wachten tot de markt weer normaal wordt?

Dat zijn spelers die overpowerd zijn en veel gebruikt worden zoals Dembélé, Lucas Moura, Davidson Sanchez, Saint-Maximin als bijvoorbeeld Lucas Moura voor 50k als laagst op de markt staat dan probeer je ze via bieden op snipen onder de prijs te kopen ongeveer 46k dan weer verkopen voor 50k dan pak je met EA tax eraf 1500 coins als je niet zoveel coins hebt probeer het met spelers die tussen de 10 en 25k eerst daarop kan je genoeg verdienen, maar check de markt optijd want de prijzen gaan op en neer.

Met je team ik denk dat volgende week op donderdag en vrijdag de prijzen wel weer wat omhoog gaan ik was ook te laat en hou mijn team nu eerst als ik nu verkoop heb ik ongeveer 150k verlies dus wacht ik nog even meestal gaat het wel weer omhoog behalve de spelers die tussen de 78 en 82 rating die blijven dalen zoals Llorente, Emre Can die zijn al enorm gedaald.

Nou we weer een tijdje bezig zijn met de nieuwe FIFA, dacht ik laat ik hier maar eens weer inloggen. Via mobiel volg ik het forum wel, maar plaats nooit wat.

Zie hieronder mijn team:


De volgende spelers zijn niet te verkopen: OTW Partey en Bale.

Graag hoor ik voor verbeteringen voor mijn team. Zelf al besloten om RA Doherty te vervangen voor Wan-Bissaka. Daarnaast heb ik 178.000 coins te besteden.

Hoe is jullie eerste weekend league gelopen? Ik heb voor het eerst goud 1 gehaald met nog 1 wedstrijd over, vond de gameplay prima dit weekend.