Hoe zit het dan in februari?
Ik heb dus idd te lang gewacht: had eind december nog gepolst en toch vond ik het bedrag te hoog, maar te lang wachten heeft een voordeel dat ik niets betaal aan transfersom maar wel tot volgend seizoen moet wachten eer hij beschikbaar is voor de club …
Meen dat je dan weer voor de goedkopere optie kan gaan, maar in principe schiet je jezelf in de voet; immers, je betaalt alsnog een transfersom en de speler komt alsnog pas in de zomer.
Nee, volgens mij haal je de speler dan nog altijd transfervrij binnen. Althans, zo ging dat in mijn carrière met de komst van David Silva. Hij beschikte in mei nog altijd over een aflopend contract, dus zag het als een buitenkans om hem binnen te halen.
De AI verlengd ook steeds meer aflopende contracten waardoor het best moeilijk is om in januari iemand een voorcontract te laten tekenen.
Vanaf januari is het een gratis transfer voor het volgende seizoen. Speler moet wel 23 jaar zijn anders moet er wel over een prijs worden gediscussieerd.
Spijtig dat de meeste met aflopende contract hun contract al verlengt hebben voor januari
Ik heb enorm veel moeite om jeugdspelers te vinden in mijn academie die geschikt zijn als CV. Sterker nog, in drie seizoenen heb ik niet één jeugdspeler gevonden die geschikt is voor die positie. Ik zoek nu ook specifiek op fysiek sterk. Ik krijg dan spelers die qua stats prima zijn voor de CV positie, maar ze komen allemaal lengte tekort (allemaal onder de 180cm). Zijn er meer mensen die dit ook zo ervaren?
Overigens is me opgevallen dat spelers die geschikt zijn als CAM juist weer heel lang zijn. Ik heb nu 3 CAMs in mijn academie die allemaal +190cm zijn.
Tot nu toe heb ik een aantal backs of verdedigende middenvelders om geturned naar centrale verdedigers.
Bij Schalke heb ik Ladic, ook niet de langste maar hij compenseert dat met goede spring kwaliteiten.
Vanaf welke rating kom je al manager in de gevarenzone voor ontslag?
Ik zie mijn rating maar dalen wedstrijd na wedstrijd (van 86 tot nu 77), terwijl ik voorlopig op schema zit? Begrijp het niet helemaal, dus zou jammer zijn dat m’n inspanningen & plannen voor het volgend zouden gedwarsboomd worden door ‘n ontslag …
Rond de 50 pas, aan de andere kant ben ik ontslagen omdat ik een jeugdspeler een te laag contract had laten tekenen in de vorige fifa
Bedankt voor je reactie, @Spoon0612! Nu, we zien wel hoe het evolueert. Hoop, net zoals bij jou, dat ze idd niet voor zo’n kleinigheden mijn C4 geven …
ik heb cancelo verkocht voor 111 miljoen heb hakimi ervoor in de plaats gekocht voor 89 miljoen goeie keuze?
Ik had eerder walker verkocht en dan hakimi gekocht.
Cancelo kan je ook als Linksback gebruiken, op die positie heb niet veel opties alleen zinchenko en Ake die allebei in mijn ogen niet goed genoeg zijn voor de basis
Voor mij hetzelfde. Cancelo is echt ongelooflijk goed. Walker is ook wat ouder.
ok ik kreeg een hooge aanbieding vandaar ik hem heb gekocht moet ik nu nog een liksback kopen? heb nog 84 miljoen zit te twijfelen is wel weer een speler er bij city heeft er al zoveel
Ik zou als ik jou was nu zinchenko uitproberen of Ake, en als ze allebei niet genoeg presteren kun je kijken naar Gaya van Valencia of Theo hernandez van AC Milan
ok als zinchenko niet fit is of gebleseerd is heb ik een probleem moet ik een speler van algemeen 59 opstellen
Je hebt toch nog Nathan Ake?
Ja die is toch centraal?