FIFA 22 - Algemene Discussie

Kan ook op linksback hoor. Hij was vroeger gewoon Eén linksback.

ok dus geen nieuwe speler kopen?

Het leuke aan FIFA is dat je dat helemaal zelf kan en mag beslissen, Kevin.

3 likes

ok heb niemand meer gekocht heb nog wel 83 miljoen aan transfer geld over

heb een aanbieding gekregen om bondscoach te worden van nederland heb het geacepteers

1 like

Een vraagje: tellen de uitdoelpunten in een (Europese) bekercompetitie ook niet meer dubbel zoals in real life?

Nee, tellen enkel, net als in het echt dus!

1 like

Ik zou graag Grizi definitief overnemen: hij wordt geleend met ‘n optie tot aankoop (bedrag 60 miljoen), maar hoe gaat dat precies in z’n werk? Hoe kan ik die clausule activeren?

Wanneer ik naar Squad Hub bij hem sta, kan ik bij contract alleen maar beëindigen tegen ‘n bepaald bedrag. Of moet ik wachten tot het seizoen ten einde is?

De uitleenbeurt heb ik zelf niet gerealiseerd, vandaar m’n vraag.

Als het uitlenen voorbij is, komt de vraag in je mails of je hem definitief wilt overnemen voor het afgesproken bedrag, je moet dan gewoon met de speler ondehandelen over zijn contract.

1 like

Ok, dan zal ik nog wat geduld moeten hebben. Bedankt voor de reactie!

1 like

Hoop dat ea bepaalde dingen eindelijk eens ga aanpakken dat mij al jaren stoort zoals op wereldklasse dat balbezit juost komt en op spelerscariere dat je op een realistische plek komt zoals spits niet op cvm en dat de medespelers ipv random slechte passen strooien of enkek afwachten realistisch bewegen

Ik kan hier weinig soep van maken. Ben je dyslectisch?

2 likes

Misschien even jou eigen post terug lezen?.

Het is niet supergoed getypt, maar ik begrijp wel wat hij bedoeld, jij niet?

Wat bedoeld hij hiermee dan?

dat mij al jaren stoort zoals op wereldklasse dat balbezit juost komt

Dat het hem stoort dat het balbezit op werelklasse niet goed wordt aangegeven. :wink:

Iedereen maakt foutjes. Ik óók maar dan kun je het wel even veranderen. Dat iedereen het ook begrijpt,. En misschien heeft hij moeite met type. Dat is nog zo erg… Iedereen hééft wel iets.

1 like

Oké boys, point taken. Verzoek aan alle leden om even je berichtje te checken op leesbaarheid :wink:

@Jappe74 hoop hetzelfde, al dient de eerlijkheid te zeggen dat het altijd maar afwachten is hoe lang dat gaat duren, haha.

1 like

Slecht nieuws voor sommigen hier…
Blijkbaar was Konami sinds 2021 in een partnership met Napoli, maar vanaf 22-23 krijgen ze ook de licentie, wat blijkbaar toen al was aangekondigt, maar ik zag het nu net in een filmpje.
Dus voor degenen die het nog niet wisten: Napoli zal met een andere naam, logo en shirts in FIFA 23 zitten…

Serie A was al erg onaantrekkelijk door al die verloren licenties. Nu dus nog meer.

1 like