Iemand nog een leuke naam voor een nieuw Japans team?, mijn plan is om nieuwe Japanse talenten te ontwikkelen
en die dan later te verkopen en dan weer nieuwe talenten toepassen. Eigenlijk wil ik maar 2/3 aankopen doen die de oudere garde moeten vervangen en dan alleen aan de jeugd te werken.
FC Imabari Is een club uit 3de League van Japan. Die bestaan nog niet zo lang misschien een iedee?. Om die naam te gebruiken, Daar speelt sinds kort ook Ralf Seuntjes,.
Goede suggestie, ga er naar kijken, bedankt!
FC Obi Wan Kenobi? Nee, serieus … Ik ken enkel Sagan Tosu omdat Torres er speelde. Tot daar m’n kennis van het Japans clubvoetbal.
Haha, op zich geen gekke naam, maargoed, ik ga even wat info zoeken over fc imbari.
Doelmannen: Marc-André ter Stegen (92), Iñaki Peña (74), Arnau Tenas (74).
Verdedigers: Pedro Porro (85), Sergiño Dest (83), Dani Alves (75), Ronald Araujo (85), Eric García (83), Gerard Piqué (77), Mikel Merino (88), Andreas Christensen (84), Alejandro Grimaldo (85), Jordi Alba (81).
Middenvelders: Frenkie de Jong (92), Pablo Gavi (78), Sergio Busquets (83), Franck-Yannick Kessié (86), Nico González (78), Pedri González (88), Pablo Torre (70).
Aanvallers: Lionel Messi (92), Ousmane Dembélé (85), Adama Traoré (81), Fábio Blanco (71), Erling Haaland (94), Iker Bravo (67), Ferrán Torres (87), Ansu Fati (86), Alberto Moleiro (75).
Uitgeleend: Arnau Martínez (71), Óscar Mingueza (77), Josko Gvardiol (81), Alejandro Balde (72), Riqui Puig (81), Emre Demir (69), Ilias Akhomach (68).
Sergiño Dest lijkt zijn potentie nog altijd niet in te kunnen lossen
Ondanks dat alle ruwe ingrediënten van een moderne vleugelverdediger aanwezig zijn heeft de oud-Ajacied nog altijd geen indruk weten te maken in Camp Nou. Pedro Porro en Ronald Araujo krijgen vooralsnog de voorkeur op zijn positie, terwijl Dani Alves op 40-jarige leeftijd nog altijd van waarde is. Bayern München en Arsenal hebben interesse getoond, waardoor de club de investering die er onder Ronald Koeman werd gedaan kan terugverdienen. Malo Gusto (Olympique Lyonnais) lijkt de gedroomde vervanger. In de jeugdelftallen werd de Fransman meestal gebruikt als creatieve middenvelder of als vleugelaanvaller, waardoor hij net als Sergiño Dest over alle ruwe ingrediënten van een moderne vleugelverdediger beschikt.
Centrale verdediger is een absolute topprioriteit voor Xavi Hernández
In principe krijgen Ronald Araujo, Eric García en Mikel Merino het onvoorwaardelijke vertrouwen, waarbij Gerard Piqué of Andreas Christensen afwisselend als vierde centrale verdediger fungeert. Met de inkomsten die gerealiseerd worden door de verkoop van Sergiño Dest en Adama Traoré kan de club zich melden voor een verdediger van absolute wereldklasse. Jules Koundé (Sevilla) of Matthijs de Ligt (Juventus) moet de nieuwe leider van de defensie worden, waarbij Andreas Christensen betrokken wordt in de deal. De Deense verdediger komt maar mondjesmaat aan bod in Camp Nou.
Adama Traoré glijdt na een sterke start langzaam weg in de pikorde
De Spaanse vleugelflitser heeft nog enkele maanden om zich terug te knokken in de wedstrijdselectie. Wellicht dat de blessure van Ansu Fati (drie maanden afwezig) daarbij kan helpen, maar het lijkt erop dat Adama Traoré alleen als wisselspeler van waarde kan zijn voor Barcelona. Dani Olmo (RB Leipzig) beschikt over een aflopend contract in Duitsland, waardoor hij een interessante opvolger kan zijn. Pedro Rodríguez (SS Lazio) zou wellicht ook een optie kunnen zijn, hij schijnt nog altijd het eeuwige leven te hebben en presteert geweldig voor de Romeinse club in de Champions League.
AC Milan, op 6 matchen van het einde in S2
In de competitie staan we onverhoopt eerste, vooral ook omdat de concurrentie best wat steken laat vallen. Met nog zes matchen te gaan bedraagt de voorsprong op Juvé 5 punten, maar we moeten nog tegen Atalanta, Roma en op de voorlaatste speeldag tegen Juvé zelf.
Na in S1 nipt de CL misgelopen te hebben komen we dit jaar in de EL uit. Daar hebben we na een groepsfase met Celtic, Leicester en Cluj te hebben gewonnen en in de volgende rondes Lille en Sporting Lissabon te hebben uitgeschakeld nu Real Sociedad geloot in de halve finale. De andere wordt tussen Lyon en Tottenham gespeeld.
Na S1 is Zlatan gestopt en is Giroud naar Amerika verhuist. Als vervangers werden Belotti en Scamacca aangetrokken. Die tweede heeft al erg snel de eerste uit de basis gespeeld en is topscorer met 19 goals. Zelden zoveel plezier beleefd aan een spits. Voorlopig lijkt Belotti zich neer te leggen bij een rol als back-up.
Op de flanken zijn Rebic en Leao onbetwist basisspeler, Hauge heeft Saelemaekers van de bank gespeeld. Intussen is Raphinha transfervrij gehaald voor S3, dat gaat de concurrentie wat aanscherpen.
Centraal rouleer ik veel. Kessié speelt altijd, maar Tonali en Benaccer liggen in balans. Ook Pogeba krijgt kansen. Florenzi heb ik omgevormd tot aanvallende middenvelder, maar die kan ook als CM of flankspeler uit de voeten. Renato Sanches was dé topaankoop van vorig seizoen, doet het enorm goed.
Ook centraal achterin rouleer ik vaak, Tomori speelt minstens evenveel als de andere twee. Piras, Aquino en Berger komen uit de jeugd. Ik ben nog op zoek naar een degelijke doelman die volgend seizoen stand-in van Maignan kan worden.
De ambitie is om dit seizoen kampioen te worden en de EL te winnen, in S3 proberen we zo ver mogelijk te geraken in de CL.
@Raindog, heerlijke carrière! Ook prettig dat clubs als Juventus, Roma en Atalanta de correcte namen en logo’s hebben, dat speelt altijd wat fijner. Denk trouwens dat je op nagenoeg overal een logische aankoop hebt gedaan. Andrea Belotti is van kinds af aan natuurlijk al supporter van de club, dus dat lijkt me ook een no-brainer. Ben benieuwd hoe je om zal gaan met het transfervrije vertrek van Franck-Yannick Kessié, want dat zal je denk ik wel moeten gaan doorvoeren in je carrière. Sandro Tonali doorschuiven lijkt me de meest logische oplossing daarvoor. Verder zou je misschien kunnen kijken naar Nicolò Zaniolo (AS Roma) als vervanger van Ante Rebic, hij lijkt namelijk niet door één deur te kunnen met José Mourinho. Daarnaast blijf ik Sergej Milinkovic-Savic altijd een speler vinden die bij AC Milan past, zeker nu hij aanstaande zomer mag vertrekken bij SS Lazio.
Ik was inderdaad van plan daar Tonali en Benacer het vaste duo te maken, met Pogeba en Florenzi als back-up. Adli is weer verhuurd geweest en lijkt flink progressie te maken, die krijgt ook weer een kans. Voorlopig ga ik dus niemand halen, maar dat kan na de voorbereiding weer veranderen natuurlijk.
Knappe carrière! Hoe mooi om het klassement als ‘n echte rangschikking te zien (doelend op de clublogo’s).
Aantrekkelijke transfers, vooral de komst van een transfervrije Raphinha zal een ferme aanwinst zijn!
Veel succes in de laatste weken van het seizoen, hopelijk afsluitend met twee titels!
SEVILLA F.C
Sevilla FC, een prachtige voetbalclub en spelend in het mooie wit-rood. Het stadion is Estadio Ramon Sanchez Pizjuan. Hun rivaal is Real Betis Balompié. De Andalusiërs zijn hedendaags vooral bekend door hun vele Europa League prijzen van dit decennia. Met daarbij het prachtige volkslied, is het zeker een club wat op mijn lijstje staat om daarvan een (avond)wedstrijd te bezoeken.
Seizoen 1, winterstop
De selectie & transfers
Toen ik begon met de carriere viel het mij meteen op dat de selectie een ervaren selectie is. Dat klopt ook wel, want maar liefst 10 spelers zijn 28 jaar of ouder. 5 zelfs zitten in de 30. Er moet verjongd worden, zeker op langer termijn. Daarnaast ook door selecteren. De enige aankopen waren 2 aanvallers. Sinisterra kwam van Feyenoord voor een slordige 37,5 miljoen. Spits Jovic kwam voor maar liefst 40 miljoen over van Real Madrid. Aanvallend werd er dus automatisch doorgeselecteerd: Mir ging naar Tottenham Hotspur, Munir naar AS Monaco. Dit leverde ons zon 48 miljoen op. Oliver Torres vertrok naar rivaal Betis voor 13,9 miljoen. Doelman Diaz wilde speelminuten en kreeg dat ook, maar dan bij een andere club: Sivasspor. 1,1 miljoen kregen wij er voor.
Uitieindelijk werden jongelingen Perez en Santisteban richting het einde van de deadline uitgeleend aan respectievelijk UD Ibiza en SD Ponferradina. Dit was meteen het einde van onze transferzomer in seizoen 1.
Keeper: Bounou is de onbetwiste nummer 1. Keept goed en is vooral 1 op 1 sterk.
Verdediging: We beginnen rechts waar we Navas hebben staan. De aanvoerder is uiterst betrouwbaar en voetballend goed. Minpuntjes zijn zijn leeftijd en uithoudingsvermogen. Koundé is onze rechter centrale verdediger. Uitstekende speler en groot talent. Snel, springkracht, intercepties. Wat een heerlijke speler. Zijn minpuntjes zijn zijn lengte en het soms te snel instappen.
Wie hem ondersteund is Diego Carlos. De Braziliaan wint veel fysieke en kopduels en is daarnaast ook snel. In het echt is hij getransfereerd naar Aston Villa. Dat weerhoudt mij er niet van om hem ‘gewoon’ in deze fifa-editie nog te gebruiken. Zijn minpunt is het voetballende gedeelte. De laatste verdediger is Acuna. De kleine Argentijn is heel dynamisch en beschikt over een groot loopvermogen. Voetballen kan hij ook zeker. Jammer van zijn leeftijd en lengte.
Middenveld: We beginnen met de “6”. Hier staat de Deen Delaney. Een uiterst betrouwbare speler die ook zeer dynamisch is. Houdt uitstekend de balans en heeft mij zeer verrast tot nu toe. Echt een kanjer. Rechts voor hem staat Rakitic. Valt mij het meest tegen van de hele basiself. De Kroaat werkt hard en heeft een goed schot. Maar ik mis explosiviteit en soepelheid in zn geheel bij hem. Daarnaast ook niet de jongste meer. Op “10” staat Gómez. Deze kleine rappe Argentijn weet met zijn balbehandeling en snelheid uitstekend de positie in te vullen. Statistisch laat hij dat ook zeker zien: 8 goals en 10 assists in La Liga. Minpuntjes zijn zijn lengte en leeftijd.
Aanval: Rechtsbuiten staat Ocampos. De 3e Argentijn van de basiself. Verricht veel arbeid en heeft een hoog loopvermogen. Met 4 goals en 4 assists doet hij het redelijk. Nieuwkomer Jovic staat in de spits. Peperduur was hij, maar dan krijg je ook wat: 20 goals en 8 assists in La Liga. Wat een spits, een uitstekende aankoop die alleen nog maar beter kan worden. Dat zelfde geldt voor de andere aankoop Sinisterra. Met een ongekende dreiging is hij een plaag voor de verdediging van elke tegenstander. Snelheid, techniek: een heerlijke speler. Daarnaast 6 goals en 9 assist is top.
Op de bank hebben wij Dmitrovic, Montiel, Fernando, Corona, Lamela, Martial en En- Nesyri. Allemaal hebben ze hun waarde met hun invalbeurten. Ik ben content met deze bank.
Verlanglijst
- Wijndal (LA, Az Alkmaar)
- Fran Garcia (LA, Rayo Vallecano)
- Palhinha (CDM, Sporting CP)
- Trincao (RW, Wolves)
- Gonzalez (LW, Fiorentina)
Prestaties en doelstellingen
De doelstellingen zijn om op een CL plek te eindigen en in de beker minimaal de halve finale te komen. Dit seizoen gaat na 19 wedstrijden vooralsnog prima. We staan 4e en zijn thuis ongeslagen. Atletico Madrid en Barcelona hebben we thuis op een gelijkspel gehouden. De eerste derby uit bij Real Betis werd met 2-3 gewonnen. Grootste overwinning is de 6-2 winst tegen Osasuna. Het grootste verlies is uit bij RCD Mallorca. We werden van de mat geveegd met 6-1. We speelden overigens met een B-team. De loting voor de Copa del Rey moet nog komen, hieronder zie je de stand van de La Liga na 19 wedstrijden:
1- FC Barcelona / 46 pt
2- Atletico Madrid / 44 pt
3- Real Madrid / 35 pt
4- Sevilla FC / 35 pt
5- Real Sociedad / 34 pt
6- Real Betis / 31 pt
18- CA Osasuna / 16 pt
19- Cadiz CF / 13 pt
20- RCD Mallorca / 12 pt
De volgende update is wanneer het eerste seizoen geeindigd is. Suggesties of tips qua transferbeleid of opstelling-beleid is altijd welkom! Tot dan!
Ziet er op zich goed uit. Ik heb wel enkele opmerkingen: de aankoop van Sinistera begrijp ik niet zo goed, zeker als je Martial nog hebt rondlopen. Ik had gewacht tot die weer naar United ging om een concurrent te halen. En-Nesyri opzij schuiven voor Jovic vind ik ook raar, de Marokaan heeft een hogere rating en zelfs een hogere potentie.
Had je niet beter geïnvesteerd in de verjonging van je middenveld? Je hebt geen back-up voor Rakitic of Gomez op je bank zitten, en die zijn beide de 30 al flink voorbij. Kunnen die beide nog een hele match uitspelen? Ook op je verlanglijst zie ik geen CM/CAM staan.
Bedankt. Sinisterra heb ik gehaald zodat ik meer snelle vleugelspelers heb, daarnaast keert martial ook terug na dit seizoen. Als backup CAM heb ik Lamela. Als back up 8 heb ik Jordan of heb ik Fernando en speel ik uiteraard met 2 zessen.
En-Nesyri vind k niet fijn en niet mijn type spits dus vandaar Jovic als aankoop.
1.FC Köln
Seizoen 1
Trainer
De trainer voor het seizoen 21/22 die Köln naar succes moet leiden is Paulo Fonseca. De Portugees past met zijn speelwijze en visie perfect in de Bundesliga. Bij Sporting Braga en Shakthar Donetsk oogste Fonseca lof met spel van zijn team dat zich kenmerkte met veel diversiteit en diepgang in de aanvallende sector van het veld. Afgelopen twee jaar kende hij bij AS Roma een toch teleurstellend periode waardoor zijn contract uiteindelijk niet werd verlengt. Vastberaden om toch in één van de top vijf competities van Europa te slagen doet de coach een stap terug om te proberen langzaam een stap naar de top te maken.
Transfers
Uit:
De grootste transferklapper voor Köln dit seizoen is de verkoop van middenvelder Ellyes Skhiri(79). De Tunesiër kwam pas vorig seizoen over van Montpellier maar maakte in Duitsland direct faam als stofzuiger en de verbinder tussen de verdediging en aanval van het team. Voor 26,5 miljoen euro maakt de middenvelder de overstap naar competitiegenoot Bayer Leverkusen.
Een andere basisspeler die vertrok was Florian Kainz(75). De vleugelspeler had een aflopend contract en maakte voor 6,5 miljoen euro de transfer naar Borussia Mönchengladbach. Ook rechtermiddenvelder Kingsley Schindler(70) blijft in Duitsland voetballen. Mainz betaalde 2,2 miljoen euro voor de Duitser met Ghanese roots.
Niklas Hauptmann(69) kwam afgelopen seizoen al weinig in de plannen voor en koos voor een overstap naar de Championship. Op het tweede niveau van Engeland tekende de middenvelder voor vier jaar bij West Bromwich Albion. Met de overstap was een bedrag van 2,1 miljoen euro gemoeid.
Overige transfers:
Louis Schaub(73), FC Heidenheim, Ruildeal
Marvin Obuz(59), FC Groningen, Huur
In:
Afgelopen seizoen was het grote aantal tegengoals de achilleshiel van FC Köln. Een eis van het bestuur was het inlijven van een centrale verdediger en mede daarom werd er flink geïnvesteerd in Jhon Lucumi(74). De Colombiaan kwam voor 9,6 miljoen euro over van het Belgische KRC Genk en kenmerkt zich als een winnaar in één-tegen-één duels.
Op het middenveld werden er maar liefst vier versterkingen aangetrokken. De veelzijdige Noor Morten Thorsby(74) verkast voor 6,75 miljoen van Sampdoria naar West-Duitsland en wordt gezien als de man die Skhiri moet vergeten. Daarnaast kwam linkermiddenvelder Domagoj Bradaric(73) over van het Franse Lille. De 21-jarige Kroaat kende door het aantrekken van Gabriel Gudmundsson van FC Groningen en de felle concurrentiestrijd met Reinildo en Tiago Djalo weinig perspectief meer in het noorden van Frankrijk. 4,75 miljoen euro betaalde Köln voor zijn diensten.
In een ruildeal met FC Heidenheim werd het 20-jarige talent Kevin Sessa(69) aangetrokken. De Duitser kan centraal op het middenveld uit de voeten maar kan ook als centrale aanvaller of rechtermiddenvelder in het team van Fonseca spelen. Als laatste aanwinst werd Pedro Obiang(74) van Sassuolo voor één seizoen gehuurd. De Duitsers hebben de optie om de centraal verdedigende middenvelder aan het eind van het seizoen definitief over te nemen.
Selectie/Opstelling
1ste Seizoenshelft
Fonseca heeft Köln vrij snel aan de praat gekregen. We schommelen het seizoen eigenlijk de hele tijd tussen de plekken 6 en 9. Doordat zowel in speelronde 17 Gladbach als Leipzig verliest is de vierde plaats een beetje vertekend maar we zijn goed op weg om aan het eind van het seizoen ons te plaatsen voor Europees voetbal.
Jonas Hector speelt in een soort rol zoals Daley Blind dat bij Ajax speelt. De aanvoerder bemoeit zich erg met de opbouw en is veel bij het spel betrokken met belangrijke passes. Het duo op het centrale middenveld werkt ook goed. Doordat we met Özcan, Ljubicic en Thorsby drie fysiek sterke lopers hebben worden duels op het middenveld vaak gewonnen.
Aanvallend krijgen we veel kansen, maar vaak weten de aanvallers de kansen niet benutten. Daar bovenop begint de 33-jarige Anthony Modeste erg af te takelen. Steeds vaker begint Sebastian Andersson of Kevin Sessa ten faveure van de Fransman.
Transfers:
Uit:
Ondrej Duda verloor als snel in het seizoen van Jan Thielmann en Kevin Sessa. Op veel speeltijd kon de Slowaak ook na de winterstop niet gaan rekenen waardoor een transfer naar VFB Stuttgart voor beide partijen misschien wel de beste oplossing was. Voor 9,7 miljoen euro maakte hij de overstap.
Pedro Obiang werd door Sassuolo in de winterstop teruggehaald naar Italië. Net als Duda maakte de middenvelder weinig minuten en was het perspectief voor meer speeltijd er ook niet.
2de Seizoenshelft
In het twee bedrijf kan Köln de lijn niet doorzetten van de eerste seizoenshelft. Van de 17 wedstrijden worden er uiteindelijk 6 in winst omgezet, 4 in gelijkspel en 7 maal wordt er verloren. Wel hebben we door uiteindelijk zevende te eindigen ons voor volgend seizoen geplaatst voor de European Conference League waardoor Fonseca toch goed terug kan kijken op een prima eerste seizoen. Pas op de laatste speeldag wordt de zevende plaats veiliggesteld.
De 20-jarige Jan Thielmann ontpopt zich ondertussen tot de relevatie van het seizoen en mag in de zomer zelfs met Duitsland mee naar het WK.
Statistieken Competitie:
Statistieken Köln:
Selectie Einde Seizoen:
Transferperiode seizoen 2 is nu net voorbij. Daarin heb ik, al vind ik dat zelf, best wel een leuk team op de been gekregen. Hoop binnenkort een update te geven over S2.
Feedback en reacties zijn natuurlijk welkom!
Ziet er goed uit! Prima prestaties en zoals het lijkt verstandig transferbeleid. Hoe bevalt het middenveld je op dit moment? Het oogt redelijk aanvallend, met twee wingbacks en drie spelers voorin. Gezien veel tegenstanders met drie centrale mensen spelen.
Goede prestatie met een prachtige club. Ik ben er in 2019 nog geweest bij de derby tegen Leverkusen en ik was heel erg onder de indruk. Ben benieuwd naar je komende transferperiode, aangezien een paar op de top van hun kunnen zitten. Hoe verging het trouwens in de beker?
Het tweede seizoen met Málaga CF staat op het punt te beginnen. Na de promotie in seizoen 1 beginnen we aan het avontuur in LaLiga Santander, waar de club thuis hoort. Door de degradatie een jaar eerder was ik genoodzaakt wat vaste gezichten te laten vertrekken, om zo geld te genereren voor de jeugdopleiding. Zo hebben in seizoen 1 Chavarría (Sheffield United), Jairo (Besiktas) en Hicham Boussefiana (Celtic) hun heil ergens anders gevonden. Philippe Sandler (Feyenoord) en Óscar Sielva (SD Eibar) geloofden in het toekomstplaatje voor Málaga en werden aan de selectie toegevoegd. Zo ook Antonio Fernández, een 17-jarig jeugdtalent (LM) uit de regio.
Met het geld wat er verdiend werd door de promotie, en maar liefst zeven leenspelers die teruggingen, Dani Martín, Vadillo, Sekou Gassama, Aleix Febas, Braian Cufré, Víctor Gómez, Antoñín, waarvan er vijf in de vaste basis stonden, moest er wel wat gebeuren op de transfermarkt. Ook kwamen Cristo Romero en Iván Calero terug van hun uitlening.
Seizoen 2 dan, door de promotie werd er redelijk wat aan mijn spelers getrokken, maar aangezien ik al een aardige kern kwijt ben aan geleende spelers, wilde ik alleen bij een niet te weigeren bod iemand van de hand doen. Zo vertrokken ‘gelukkig’ alleen Genaro en Jozabed naar Galatasaray en Javi Jiménez verkaste richting Trabzonspor.
Voor de oplettende lezer; ondertussen ben ik dus al dertien spelers kwijt en zijn er nog maar drie bij gekomen. Gelukkig had ik hierdoor en door het prijzengeld van de promotie, ik werd het eerste seizoen tweede en helaas op één punt achter Almeria net geen kampioen, een aardig bedrag te spenderen om versterkingen te halen zodat ik dit seizoen niet meteen terug degradeer. De volgende spelers werden aangetrokken:
- Sébastien Cibois (Stade Brest) kwam transfervrij over aan het begin van seizoen twee. Een DM die eigenlijk dient als back-up. Peakt op 73, dus lang niet genoeg voor de basis.
- Brian Oliván (RCD Mallorca) kwam transfervrij over en dient als opvulling van de selectie, niet als basisspeler.
- Pepe Mendez (Schalke 04) is de regen van Carlos Bacca, 68 ALG op zijn 17e. Wordt verhuurd om te kijken of ik zijn waarde wat hoger kan maken en of hij dan een rol van betekenis kan spelen of dat hij dan wordt verkocht.
- Guilherme Andrade (vrije speler) is de regen van Fernandinho en veroverde snel een basisplaats in de as. 17 jaar en 71 ALG, zit veel rek in.
- Enes Ünal (Getafe), de grootste naam in dit rijtje. Is met Getafe gedegradeerd en onze topspits (Sekou Gassama) is terug na zijn uitlening. Ik zocht dus een nieuwe sterke aanvalsleider en Ünal had geen zin om in de tweede divisie te spelen. Win-win voor alle partijen!
Ook werden de volgende jeugdproducten gepromoveerd:
- Daniel Camacho (SP, 17 jaar, peak 82-88) wordt uitgeleend,
- Igor Castro (CAM, 18 jaar, peak 81-94) train ik zelf, is al bijna basiswaardig
- Milo Köhler (DM, 17 jaar, peak 79-94) train ik zelf, mag uitgeleend als er nog een keeper komt
- Joaquín Díaz (CV, 17 jaar, peak 80-86) maakt geregeld minuten, word op termijn vervanger van Sandler.
Selectie seizoen 2:
DM: Sébastien Cibois (68/24), Dani Barrio (66/35), Milo Köhler (55/17)
RA: Ismael Casas (71/21), Alejandro Benítez (69/22), Iván Calero (66/27)
CV: Philippe Sandler (74/25), Juande (73/23), Andrés Caro (69/18), Mathieu Peybernès (68/31), Joaquín Díaz (67/17), David Lombán (61/35)
LA: Brian Oliván (71/28), Cristo Romero (70/22)
CVM: Óscar Sielva (74/31), Guilherme Andrade (71/17), Alberto Escassi (67/33)
CM: Ramón Enríquez (74/21), Luis Muñoz (72/25)
CAM: David Larrubia (70/20), Igor Castro (69/18)
RM: Paulino (75/25)
LM: Antonio Fernández (79/18), Kevin (70/21)
SP: Enes Ünal (77/25), Brandon Thomas (71/27), Pepe Mendez (68/17). Daniel Camacho (58/18), Roberto (70/20).
Het zoeken is nu naar een backup speler voor de rechterflank en een basis waardige doelman. Ook zie ik nog graag dat Camacho en Köhler worden geleend en dan denk ik dat mijn selectie voor het aankomende seizoen rond is!
Ziet er goed uit, man. Leuke CM, om je zo omhoog te werken. Met Ünal denk ik een goede aankoop verricht. Heeft goede periodes gekend, maar toch niet écht doorgebroken. Past ook mooi in je verhaallijn, gezien hij gedegradeerd was. Denk dat je nog veel plezier gaat beleven van Igor Castro. Veel potentie, op een belangrijke positie. Mogelijke de nieuwe Isco (wie op den duur misschien wel een optie is om terug te halen)?
Thanks! Isco heb ik dit seizoen inderdaad ook al bekeken, maar zijn salariseisen waren nog veel te hoog. Volgend jaar weer proberen haha. Ünal is een heerlijke aankoop inderdaad, wilde niet meteen heel Getafe leegtrekken dus vond alleen hem wel prima. Igor Castro is inderdaad een heerlijke speler met veel potentie, maar moet met bijvoorbeeld workrates normaal - laag en lage stamina nog wel veel ontwikkelen. 5 star skills en 5 star weak foot is wel weer heerlijk! Ook nu al 78 voor dribbelen is héérlijk.
Als doelman heb ik nu overigens Lautaro Morales van Club Atlético Lanús overgenomen. Kon ik daar voor maar acht miljoen oppikken en word 81, dus heb ik voorlopig een goede eerste doelman aan!
Morales is zeker een goede keeper , heb een aantal fifa’s geleden hem ook gehad als doelman bij Lanus , had toen Augustin Rossi als eerste doelman die is nu doelman van Boca , heeft ook hoge potentie