Ben totaal niet tevreden over Loris Karius. Reserve doelman Fahrmann is inmiddels 35. Nu loopt het contract van Nubel af. Zou het een stunt zijn hem weer terug te halen. Neuer is nog altijd de onbetwiste nummer 1.
Max Meyer, verguisd bij rivaal Schalke. Zocht elders zijn heil bij Crystal Palace en zit nu bij Fenerbahce waar hij uit zijn contract loopt. Ideale spelverdeler voor het niveau FC Köln.
Met Dortmund zoek ik voor de winter van S1 versterking op beide backs.
Guereiro is te snel moe en Schulz gaat het niveau nooit echt halen, dus ik wil iemand halen die de concurrentie met Guereiro aan kan gaan.
De prioriteit ligt echter op de rechtsback, waar al mijn opties kansen gekregen hebben maar niemand degelijk gepresteerd heeft. Ik denk eraan iemand te halen die er meteen staat, en daarbovenop een talent te halen dat op termijn de concurrentie aan kan gaan.
Atal van Nice, heeft het vermogen om de gehele rechterflank te bestrijken. Heeft een enorm hoge skillmove. Achter hem kun je kijken voor Vagnoman, wellicht is die snel op het gewenste niveau als nummer één. Zelf haalde ik Siquet bij Schalke, misschien nog interessant.
Linksback : David Raum van Hoffenheim, kan er meteen staan. Katterbach had ik vorige editie bij Wolfsburg, speler met de nodige mogelijkheden. Niet super snel maar dit zal snel groeien.
Mazraoui is wel eens genoemd bij BvB, maar wordt op dit moment ook aan grotere clubs gelinkt. Vind de opties van Spoon ook prima.
Qua wildcards kan je nog denken aan Tagliafico, Bellerin of Zinchenko (beetje zelfde type, qua inzetbaarheid).
Verder misschien Wijndal als je op redelijk korte termijn Guerrero wilt vervangen. In Nederland speelt Malacia nog. Op rechts heb ik ooit Cannon gehad, heel snel. Ook Bustos vond ik fijn spelen. Verder heb je nog Rosier (Besiktas) en Maehle (Atalanta). Sporting heeft een optie op Pedro Porro (City) en Mbabu is van competitiegenoot Wolfsburg, maar is wel een stap vooruit voor 'm.
@LarsCF, zijn dat spelers die wel de absolute top kunnen halen? Toch een niveau te laag voor wat ik probeer te bereiken met BvB.
@Spoon0612, Atal en Vagnoman hebben nog maar 80 potentie, en Atal’s uithoudingsvermogen is maar 70. Siquet is een goede optie, maar ik heb hem al bij mijn Everton. Ook Raum en Katterbach vind ik qua potentie toch te min.
@Begiristain, Mazraoui is ideaal maar lijkt me in de winter niet haalbaar.
Wat denken jullie van de combinatie Hateboer - Pedersen op rechts? Hateboer speelt niet alles bij Atalanta en kan er wel meteen staan, terwijl Petersen een geweldige potentie heeft.
Op links dacht ik even aan Cucurella, maar die zit maar pas bij Brighton. Wijndal lijkt me een goede optie.