Fifa 22 - Speler gezocht

Voor het middenveld misschien Victor wanyama, ervaren speler die zowel cm als cvm kan spelen

Siquet in het echt vandaag voor Freiburg getekend.

Maf, ik zag hem al bij grotere clubs. Zelden zo’n jonge back met zo’n goede voorzet gezien.

1 like

En vooral maar voor 5,5 miljoen terwijl marktwaarde op 7 miljoen lag en hij nog 2 jaar en half contract had. Standard heeft duidelijk geld nodig.

Realistische aankopen voor West ham.

GK
RB
CB
CDM

DM: Henderson
RA: Bogle, Aarons, Dalot, Livramento bij eventuele degradatie Southampton
CB: Malang Sarr, Chambers, Tanganga
CDM: Kral definitief overnemen

Fabianski en Areola is toch goed genoeg op doel?

Voor CDM kan je naar Aaron Ramsey kijken. Wordt ook in het echt gelinkt aan ze.

Een technische talentvolle CAM maar realistisch voor Valencia gezocht

Voor Dortmund ben ik opzoek naar een cm/cdm en een rm/rwb.

Op het middenveld speel ik afwisselend met Witsel, Bellingham en Dahoud. Ik zou daar graag nog iemand bij willen hebben. Can speelt vaak centraal achterin. Het moet een speler zijn die niet perse onder doet voor het basis team, maar die het niet erg vind om op de bank te zitten.

Op de rm/rwb speel ik nu vooral met Meunier, maar die vind ik iets te traag en zie ik niet echt potentie in voor de langere termijn. Een kwaliteits impuls op die positie zou fijn zijn.

Voor beide posities heb ik wel wat namen in m’n hoofd, maar ben benieuwd waar jullie mee komen!

Mata terug halen of vind je die over zijn houdbaarheidsdatum heen? Lee is altijd nog het grote Asiatische talent, zie je het in hem zitten? Anders de la Cruz van River Plate. Melamed van Espanyol

@LarsCF Zakaria van Gladbach of Meier van Hertha, Geiger (Hoffenheim). Atal van Nice voor rm, rwb

1 like

Meier en Geiger had ik nog niet op m’n lijstje staan, thanks!

1 like

Al paar oudere Spanjaarden en exspelers teruggehaald wil een ploeg dat in evenwicht is van jeugd/talenten en oude ervaren spelers la Cruz lijkt mij wel intresant

Sp, Cm ,cv gezocht directe versterking basis

Gezocht 2e seizoen portsmouth in de championsship

Cullen - RSCA
Onuachu- Genk
Gilmour-chelsea
Kana-RSCA

Ben nu bezig met mijn carriere met FC Twente. Het liefst loods ik ze dit jaar naar de play-offs/Conference league en de jaren daarna stapje voor stapje misschien weer een keer kampioen :wink: !

Maar: wat zijn zoal realistische competities, spelers-algemeen waar ik naar moet kijken? Kan iemand me helpen?

Veel huur spelers of tranfervrije spelers vooral. Ik zou eens in de 3de Bundasliga kijken…

Kijk wat het ALG is van je spelers en zoek dan speler die max 5 hogere POT hebben, zo kun je langzaam aan groeien. Denk dat je ook kunt scouten in Oost Europa

Qua competities zou ik kijken naar de landen in de buurt. FC Twente heeft een redelijk sterke Duitse connectie, dat is een goede optie.

Je bedoelt per positie? (Bijvoorbeeld Zerrouki is ALG 69 en POT is 76) Dan op zoek gaan naar een CM van minder dan 69 ALG met maximaal 80 POT?

Alg mag al wel hoger zijn en POT ook iets maar niet meteen iemand van 83 pot. Ik hanteer deze regel met Schalke. Kabak is de enige speler van 83, de rest zit rond de 79.