Fábio Silva blijft in de komende seizoenen waarschijnlijk weinig speelminuten krijgen nu Raúl Jimenéz terug is van zijn zware blessure. Maar begrijp waarom ze hem wellicht niet eenvoudig laten vertrekken, hij blijft namelijk een spits met een enorme potentie. Misschien is een routinier geen vreemde suggestie, al zijn er weinig spelers die geschikt zijn voor die rol. Wellicht Pedro (SS Lazio)?
Heb kittel verkocht dus Zoek een cruciale lva voor hsv voor in de bundesliga mag best wat kosten als boven de 73 met groei potentie
Iemand ideeen? Liefst bekende naam
Jorge Andrés Carrascal van river plate, is nu aanvallende middenvelder maar kan je omtoveren tot LVA, heeft een potentie van 81 en is nu 74, alleen geen grote bekende naam.
Javier ontiveros, eigendom van Villarreal,74 algemeen met potentie van 80
Ik zit met vfb stuttgard in de winterstop seizoen 1. Alleen heeft dit team geen rechtsback. Ben dus opzoek naar 2 rechtsbacks 1 basisspeler een wissel met een goede potentie.
Zelf dacht ik misschien weiser van leverkusen.
Bedankt alvast
Weiser zou een leuke optie zijn toch. Mavropanos definitief overgenomen of dat niet? William van Wolfsburg is ook nog een prima optie.
@Mike Dorley van Slavia Praag of Ortega Velez Sarsfield
Weiser zit nog uitgeleend bij werder bremen. En kan hem niet benaderen voor volgend seizoen. Heb mijn oog nu laten vallen op sugawara van AZ
Zoek eigelijk een snellere sterkere lva die ze cruciale rol op eist moet nog 1 cruciale speler hebben moest ook 3 spelers verkopen leibold kittel kinsombi verkocht en keepers geruild hernandes tegen okoye van sparta moest echt een betere keeper hebben
Ik zou toch voornamelijk eens investeren in punten en komma’s, dat maakt het voor de rest makkelijker om te ontcijferen wat je wil zeggen.
Je hebt Joel Campbell van monterrey, voormalig speler van Arsenal en real betis, deze speler is 75 algemeen en strengh en speed wat je nodig hebt.
Verder is het lastig zoeken naar zo’n speler die jij zoekt, ik geef je vooral een tip om eens goed te gaan zoeken op sofifa.com, deze website geeft je de mogelijkheid om jou speler te zoeken die je nodig hebt.
Bedankt ja joel campbell lijk me wel wat zo ff kijken op het spel of hij beschikbaar is
Wat vind je van iemand als Kramaric? Vind hem erg ondergewaardeerd, snap ook eigenlijk niet dat hij nog altijd niet bij Hoffenheim is opgepikt. Contract loopt komende zomer af en dat maakt hem erg interessant voor Barcelona. Denk dat hij ook prima vrede kan hebben met een rol als stand-in. Qua spel kan hij een gelijke rol als Benzema nu bij Real heeft invullen denk ik.
@db1512, uitstekende suggestie! Jammer genoeg heeft Andrej Kramaric inmiddels een contract getekend bij VfL Wolfsburg in mijn carrière en zal daarom waarschijnlijk tientallen miljoenen kosten om los te weken. Overigens gaat het om een versterking voor medio 2023, dus dat speelt natuurlijk een rol op het moment dat we gaan kijken naar transfervrije versterkingen.
Arsenal seizoen 2
Leno staat op de transferlijst. Ik zou graag een Engelse vervanger willen hebben die enkel in de bekers gaat keepen. Ramsdale was in seizoen 1 fenomenaal en is al gestegen naar 83. Ik werd 3de op ruime afstand van kampioen Liverpool en City + ik won de FA Cup.
Zoek je een ervaren keeper of een talentvolle keeper.
Voor ervaren heb je bijvoorbeeld Sam Johnstone van west brom of Alex McCarthy van Southampton of Fraser van Southampton.
Voor talentvolle keepers heb je Etienne Green van Saint Etienne of
Freddy Woodman van Newcastle United
Ik zoek ervaring. Aangezien Ramsdale nog maar 24 is in m’n CM. Bedankt voor de namen, ga eens kijken of ze misschien al bij een nieuwe ploeg zitten. Het gaat Johnstone, McCarthy of Ben Foster worden. 3de doelman Okonkwo is nu voor het 2de seizoen op rij uitgeleend aan Vitesse en is daar vorig seizoen gestegen van 60 naar 66! Dus aan dit tempo zal hij volgend seizoen dicht bij de tweede keeper zitten.
Mocht ze alle drie niet lukken heb je nog Karl Darlow van Newcastle United , Jack Butland van Crystal Palace en Daniel Bentley van Bristol city.
Naar aanleiding van mijn eigen bericht toch een korte CM begonnen met Fiorentina (met de transfervrije Belotti en Bernadeschi). Nu ben ik zoek naar een back-up rechtsback achter de gratis aangetrokken Bustos. Snelheid is een pré en het liefst een aankoop die bij de club past.
Hebben jullie nog gems in de Serie A of elders die ik kan scouten? Met Fiorentina kan ik redelijk wat kanten op, bijv. Italië, Balkan, Zuid-Amerika.
Alexander Bah van slavia praag een optie?
Jorge Sanchez van America (Mexico)
Bah - Sparta Praag
Dedic - RB Salzburg
Byron Castillo - Barcelona SC
Misschien Murillo van Anderlecht?