Fifa 22 - Speler gezocht

Oja zag ook nog Spence staan van middlesbrough wel een lagere rating met wel potentie van 79

1 like

Ik ben net met het eerste seizoen bij Hertha BSC gestart met als doel; het bouwen van een nieuwe Europese topclub. Uiteraard gaat dit stap voor stap en heeft dit nog zeker wat voeten in de aarde. Mijn eerste twee aankopen zijn doelman Jiri Pavlenka, die van het gedegradeerde Werder Bremen overkomt. Als laatste wil Julian Draxler zich weer in de kijker spelen voor het Duitse elftal en met de aankopen van bijvoorbeeld Wijnaldum, maar in m’n carrière ook Pogba, kan hij bij ons de grote man uithangen.

Het enige wat ik momenteel mis is een ervaren Duitse leider achterin. Een die de jonge en onervaren talenten als Dárdai, Torunarigha etc. op sleeptouw neemt. Graag (!) met kenmerk Leiderschap, want dat ontbreekt echt in het team nu. Speel momenteel 5-3-2, omdat ik met vecht/countervoetbal groot wil worden.

Jerome Boateng, Marcão of Gigot?

Thanks voor je antwoord.

Boateng was inderdaad het type wat ik zoek, alleen is hij net naar Lyon. Gigot vind ik niet goed genoeg. Naar Marcão zal ik nog even kijken, maar ik denk dat hij te duur is.

Misschien: Halstenberg van Leipzig, Kempf van Stuttgard of Mustafi (speelt in spanje uit mijn hoofd) al betwijfel ik of hij goed genoeg is voor hertha.

Ik amuseer me momenteel met Lille, en ik zoek een jonge rechtsback die in de schaduw van Celik kan groeien. Daarnaast laat ik Ikoné vertrekken als er in de winter een degelijk bod komt, dus ik wil een rechtsmid voor de basis om hem te vervangen.

Jelle bataille van fc Antwerp vind ik wel een leuke speler, 71 algemeen met potentie van 79.

Verder Yann couto van Braga als optie misschien.

Pembele van bordeaux zou je kunnen bekijken.

Voor de rechtsmid positie kun je bijvoorbeeld Timothy Weah veranderen van spits naar rechtsmid. En dan koop je gewoon een jonge spits bijvoorbeeld Cho van Angers

1 like

Siquet - Luik, zal Celik op den duur er zelfs uit spelen denk ik.
Centonze - Metz

Faivre - Stade Brest
Blas - Nantes

1 like

Hey, ik ben op zoek naar realistische transfers direct of wellicht huur voor mijn carriere met Werder Bremen. Momenteel sta ik 1e en uiteraard is promotie de doelstelling.

• CV
    -Linksback
    -Cvm
    Evt buitenspeler die flexibel is.

Het liefste een speler uit Duitsland, Nederland, Oostenrijk, Zwitserlan, Scandinavië. Ik ben op zoek naar een mix tussen jong en oud. Een beetje aan het opbouwen met de Ajax visie en de zelfde 4-2-1-3 tactiek. Een eventuele samenwerking met een club mits realistisch is ook een optie.

Voor CV kan je kijken naar maxso van brondby.

Linksback als optie heb je Wagner van Philadelphia union uit Amerika
Nico schulz van Dortmund.

Voor cdm heb je Aebischer van Young Boys of thorsby van sampdoria.

Voor de aanvaller heb je bruun Larsen van hoffenheim of Zuber van AEK Athene.

Ik heb verder geen idee wat je budget is. Heb vooral gezocht naar de nationaliteit en een beetje gekeken wat normale opties zijn

1 like

In navolging van clubs als Chelsea, Manchester City, AS Monaco, RB Leipzig en LOSC Lille heb ik besloten om in mijn carrière met Barcelona ook een samenwerkingsverband aan te gaan. RSC Anderlecht, Celtic en HSV waren clubs die in het profiel passen, maar uiteindelijk viel de keuze op de Belgische topclub. Aangezien er onder Vincent Kompany (nog) niet om de landstitel mee wordt gestreden en er slechts in de Conference League wordt meegedaan op Europees niveau, zou ik de ‘Paars-Witten’ graag een steuntje in de rug willen geven.

Zelf heb ik eigenlijk slechts beperkte kennis over het Belgische voetbal, dus vandaar dat ik jullie hulp vraag. Welke jonge talenten in de Belgische, Nederlandse of Franse competitie hebben de potentie om voor een club als Barcelona uit te komen en zouden een interessante aanwinst zijn voor Anderlecht? Dat mogen bijvoorbeeld ook spelers zijn van ‘concurrenten’ van Anderlecht of toptalenten die normaal gezien niet zo’n tussenstap zouden maken. Daarmee krijgt Anderlecht de beschikking over enkele spelers die ze naar een hoger niveau kunnen tillen, terwijl Barcelona over enkele jaargangen de vruchten plukt van de samenwerking. Welke spelers hebben jullie op het oog?

Moeilijke vraag. Spelers van Brugge zou ik wel uitsluiten, zeker de absolute toptalenten. Daarnaast blijft er eigenlijk niet meteen iemand over die effectief iets zou kunnen betekenen bij Barcelona.

Zelf ben ik op zoek naar een eventuele opvolger van Renato Sanches: iemand die blijft lopen en zowel aanvallend als verdedigend sterk is.

1 like

Fofana (lens), N. De La Cruz, provod, Dorley, Camara (Olympiacos), Boudaoui (Nice), Mwepu (Brighton), Onyeka (Brentford).

Ben ik wel benieuwd, naar welke club zien jullie sanches in het echt gaan? Zou hem graag een keer willen gebruiken, maar ben bang dat ik hem dan met een echte topclub moet halen. Of ik moet met Lille beginnen uiteraard.

1 like

@Raindog, bedankt voor je reactie! Hmm… Daarmee wordt het wel lastiger om Anderlecht als een soort satellietclub te gebruiken. Misschien dat ik dan ga kijken naar clubs in Portugal, Frankrijk of Italië, daar is het wellicht iets realistischer om Zuid-Europese, Zuid-Amerikaanse en Afrikaanse talenten onder te brengen.

Wat betreft je opvolger voor Renato Sanches, wat denk je van Seko Fofana (RC Lens), Ilaix Moriba (RB Leipzig), Mohamed Camara (Red Bull Salzburg), Kephren Thuram (OGC Nice), Frank Onyeka (Brentford) of Kouadio Koné (Borussia Mönchengladbach)? Of als je een ambitieuze versterking wil doen, misschien dat Tanguy Ndombele (Tottenham Hotspur) interessant kan zijn. Hij is daar namelijk volledig buiten de boot gevallen. Of misschien Naby Keïta (Liverpool)?

1 like

Bedankt jongens, Provod lijkt me een ideale kandidaat.

1 like

Met Thuram (zoon en broer van) heb ik vorige FIFA wel goede ervaringen gehad. Prima speler.

Ik ben voor Real Betis begin S2 opzoek naar een centrale verdediger. Ik ben de carrière begonnen als Nuno Espirito en speel voornamelijk 523. Het gaat om de linker centrale verdediger.

Een snelle verdediger die gelijk in de basis kan staan is een must. Een real face vind ik ook altijd wel fijn.

@LarsCF Misschien boscagli van psv? Doet t op t moment goed bij psv en betis speelt in een goede competitie.

1 like

Lenglet / Umtiti - Barcelona
Diogo Leite - Porto

1 like

Goedenavond!
Ik ben momenteel een nieuwe carrière begonnen met Girondins de Bordeaux. En heb gekozen voor Laurent Blanc als trainer, de man die Bordeaux naar hun laatste titel in 08/09 loodste.

Nu is de bedoeling om de selectie weer een gezicht te geven. Spelers binnen halen die voor langere tijd aan de club verbonden zullen blijven, die niet snel een stap omhoog zullen maken. Zoals in het verleden met spelers als; Plasil, Cavenaghi, Wendel etc.

Nu ben ik opzoek naar enkele realistische aankopen die Bordeaux weer een gezicht kunnen geven. Dacht zelf aan Sácek (S. Praha) als Plasil regen & Fernandes (Portimonense) als Jussiê regen. Weten jullie nog enkele realistische aankopen?