Fifa 22 - Speler gezocht

Omdat beide volgens hun clubs te weinig speelminuten maakte.
Ze waren beide back up Till speelt totaal niet fijn in fifa.

Het lijkt me geen onrealistische doelstelling om in de winterse transferperiode ongeveer vijftig miljoen euro op te halen door de verkoop van spelers. Joan Laporta gaf zelf tijdens een persconferentie aan dat er twintig miljoen euro uitgegeven kan worden, maar dat lijkt me overdreven in deze situatie. Mocht er een club bereid zijn om meer dan €15,000,000 neer te tellen voor een overbodige speler, dan voldoe ik nog steeds aan die doelstelling op het moment dat ik €50,000,000 betaal voor Mikel Merino.

En zoals gezegd, uiteindelijk draait het ook gewoon om spelplezier. Er is de laatste tijd sowieso weinig plezier te beleven bij Barcelona, dus dan speel ik liever een semi-realistische carrière dan dat ik vijf seizoenen lang mezelf enorme restricties opleg.

Oké ik zou zeggen Til doet het toch gewoon goed bij Feyenoord.

Als je een extra middenvelder zoekt.
Zou jij kunnen kijken naar Joshua Kitolano die word in het echt ook genoemd.

Voor de spits misschien Diallo van Man United proberen te huren? Want volgens mij heeft Feyenoord niet echt een breedte selectie.

Joey Veerman van Heerenveen. Spits word lastiger. Misschien Wind van Kopenhagen.

@Dennis85 ken Kitolano persoonlijk niet maar zal hem eens gaan scouten.

@Spoon0612 ik probeer de carrière realistisch dus ook rekening houdend met huidige budget van Feyenoord. Heb in de winter Diemers verkocht en me geplaatst voor de volgende ronde van de conference League alleen is dat geld al geïnvesteerd in linksback Bjorkan, omdat Malacia geblesseerd is.
Het zal dus een goedkope optie of een huurperiode worden.

Wat vinden jullie overigens van transfervrij overnemen van Guidetti?

@mart442
Ik denk dat Feyenoord niet meer voor oud spelers zal gaan met Arnesen. Misschien kan je kijken naar een buitenkansje zoals; Elyounoussi van Southampton. Kan zowel op de buitenposities als in de spits.

Ik ben begonnen met Andres Iniesta, gestopt en manager geworden van Southampton. Half december overgestapt naar Arsenal dat op een teleurstellende 9e plek staat.

Er moet zeker het een en ander gebeuren in de selectie. Voor in de winterstop staan Phillips (Leeds) en Bellingham (Dortmund) hoog op het lijstje om proberen binnen te halen. Ook zal Iniesta opzoek gaan naar een centrale verdediger (iemand tips?)

Verder staan onderstaande spelers nog op de schaduwlijst voor de toekomst, ligt er ook aan wie er zullen vertrekken.

Aarons (Norwich)
Konsa (Aston Villa)
Godfrey (Everton)
Holgate (Everton)
Ake (Man C)
Coady (Wolves)
Ferro (Benfica)
Justin (Leicester)
Kamara (Marseille)
Caqueret (Lyon)
Ramsey (Juventus)
Greenwood (Man U)
Madueke (PSV)
Ward Prowse (Southampton)
McNeil (Burnley)
Barnes (Leicester)
Gakpo (PSV)
Calvert Lewin (Everton)
David (Lille)
Martial (Man U)
Fati (Barca)

Welke spelers achten jullie realistisch voor het nieuw te bouwen Arsenal?

@josemourinho. Coady, Greenwood, Martial en Fati lijken me niet realistisch, de rest zou op zich wel kunnen.

@db1512, @Spoon0612. Tottenham Hotspur heeft inmiddels een bod van dertig miljoen euro gedaan op Samuel Umtiti, dus in principe zijn er genoeg middelen om Mikel Merino aan te trekken. Hopelijk leveren Miralem Pjanic, Philippe Coutinho, Francisco Trincão en Antoine Griezmann genoeg op om in de zomerse transferperiode voor een directe versterking voor de basiself te gaan.

In de zomer van het tweede seizoen bij Racing Genk ga ik hoogstwaarschijnlijk Jhon Lucumi verkopen. Wat ik raar vind, toen ik mijn carrière startte zat Arthur Theate nog bij Oostene i.p.v. Bologna, misschien een bug ergens? Anyway ik zat te denken aan ofwel Theate ofwel Anton Tanghe van Oostende om over te nemen. Zou dat realistisch zijn of niet? Bij Theate kan het verhaal meespelen dat hij minder speeldde in Italië en hij de competitie niet aantrekkelijk vond bv…

En wat ik nog zat te denken. Moest Maarten Vandevoort effectief willen vertrekken en zijn contractverlening weigeren, zou Mile Svilar een realistisce tranfser zijn om zijn carrière te herlanceren of beter uitkijken naar eigen jeugd of iemand anders?

Svilar is een optie,

Kijk ook eens naar Arnau Tenas van fc Barcelona, Ayesa van Real Sociedad B en Joan Garcia van Espanyol.

3 talentvolle keepers die normaal minuten maken in het b team.

Met Real Sociedad B ben ik een carrière begonnen en die Ayesa bevalt me goed, paar mooie reddingen al gedaan voor me

Ik zoek vóór Arsenal Fc seizoen 1. Nog naar 2 spelers… Één rechtsback en één CV.

Nou zat ik te denken aan de volgende 2.

Max Aarons Norwich. Rechts back.

Tyrone Mings Aston Villa CV.

Zouden deze spelers Realistisch zijn?.

Lijken me prima opties.

Ik zoek zelf voor Feyenoord één spits en een cam die in de winterstop van seizoen gehuurd zouden kunnen worden.

Diallo van Man united. Kan ook in de spits spelen, Die zou eigenlijk afgelopen zomer al naar Feyenoord zijn gekomen.

Kaio Jorge van juventus misschien?

Diallo kan je op fifa helaas niet huren.

Bevalt Gabriel niet? Benieuwd naar je carrière verder zoals wat je gaat doen qua opstelling en aflopende contract van Lacazette

Gabriel Is een aardige speler. Ik zoek nog een extra CV. Want Mari en Holding ben ik geen fan van. Mari mag zelfs vertrekken. Dus moet ik nog één extra CV Links is. Daarom ik uit kwam bij Mings. Die Staat wel op het Engelse elftal.

Lacazette Weet ik nog niet wat ik daar mee ga doen. Met Nketiah en Balogun heb ik 2 jonge spitsen. Vooral Nketiah verwacht ik veel van.

Spelers die zeker mogen vertrekken zijn.

Elneny
Kolasinac.
Chambers.
Mari.

Die mogen sowiezo vertrekken.

Ik ben uiteindelijk toch met Frankfurt gestart, in een 3-4-3. Werkt goed, geeft heel andere opties qua het opzetten van aanvallen.
Nu heb ik wel gemerkt dat geen van mijn centrale middenvelders over een degelijk afstandsschot beschikken, terwijl dat wel een wapen kan zijn in dit systeem.

Ik zoek dus een centrale middenvelder met een goed schot, veel loopvermogen en ook verdedigende kwaliteiten.

Bazoer (Vitesse), Holes (Slavia), Ekdal (Sampdoria), Kalvach (Plzen), Heynen (Genk), Sangaré (PSV)