Fifa 22 - Speler gezocht

Namen waar ik dan aan denk, Uros Racic, Orkun Kokcu, Alexandr Golovin en Kevin Demirbay.

@D5981, bedankt, maar daar zit toch niemand bij met een goed schot? Sommigen hebben zelfs een rating van onderaan de 60 voor schieten…

@db1512, bedankt! Racic heeft een interessant profiel, maar is wel aan de dure kant. Hetzelfde geldt voor Demirbay en Golovin. Kokcu vind ik niet aan het profiel voldoen.

Allemaal schotkracht van 70 of hoger. Afstandschoten gaan daarom, niet afmaken

Lukás Provod (SK Slavia Praha) voldoet volgens mij aan alle eisen en is in mijn ogen een hidden gem in deze editie. Mario Pasalic (Atalanta Bergamo) en Antonín Barák (Hellas Verona) lijken me ook geen verkeerde opties, maar Lukás Provod steekt er volgens mij met kop en schouders bovenuit. Het enige nadeel… Hij heeft geen real face.

  • Fofana van Lens
  • Camara van Olympiacos
  • Serdar van Hertha (net een transfer gemaakt dus misschien een jaartje wachten)
  • Andrich van Leverkusen (zelfde probleem als Serdar)
  • Bouchalakis van Olympiacos

@D5981, zou het kunnen dat je over het hoofd ziet dat er naast finishing (afmaken) en shot power (schietkracht) ook nog een stat is voor long shots (afstandsschoten)?

@Joostvans, Pasalic lijkt me te hoog gegrepen en Barak vind ik verdedigend te zwak. Provod had ik al sinds FIFA21 op m’n lijstje staan, inderaad een hidden gem die op verschillende posities uit de voeten kan. Blij dat je hem noemt!

@LarsCF, Fofana voldoet perfect, bedankt! Camara had ik zelf ook al in de gaten, die is ook ideaal!

Momenteel ziet dat lijstje er dus zo uit, in volgorde: Provod, Camara, Fofana.

1 like

Wel allebei redelijk duur, maar als ze basis komen te spelen kan dat wel denk?

Die positie is mijn prioriteit qua versterking, dus het is niet zo erg als het grootste deel van mijn budget er door opgesoupeerd wordt.

1 like

Wat heb jij nog kwa budget over voor hem?

Ik weet niet of Enis Bardhi een optie voor je is, alhoewel is die niet goedkoop.

Oké, hear me out @Raindog… Daniel Samek (SK Slavia Praha). Nee, hij heeft geen bijzonder hoge statistieken voor afstandsschoten. Nee, hij heeft geen bijzonder groot loopvermogen. Maar er zijn weinig 17-jarige spelers met een dusdanig ‘compleet’ profiel op die leeftijd. Natuurlijk is ploeggenoot Lukás Provod in alle opzichten een betere voetballer, maar Daniel Samek zou wellicht een interessante versterking voor de toekomst kunnen zijn. En als je liever niet twee spelers van dezelfde club weghaalt, dan zou hij bijvoorbeeld ook een aanwinst kunnen zijn voor andere clubs in de Bundesliga (@db1512 @Bart @LarsCF).

Ben op zoek naar een linksback voor Schalke. Ouwejan was maar voor een half jaar gehuurd en Calhanoglu is nu de enige linksback. Hoeft niet direct een basisspeler te zijn dus.

Katterbach van fc koln?

Misschien als ik promoveer. Vond hem in fifa21 een fijne back (bij Wolfsburg gehaald).

Ik zoek een jonge cam die op termijn Barkley uit de ploeg kan spelen bij Everton, begin s2. Bij voorkeur Brits, maar dat wordt moeilijk.

Joe willock van Newcastle United?

Miet nog 1 zuid Amerikaan halen bij Hertha BSC maar wil 1 die toch een grote potentie heeft die niet meer dan €25 miljoen kost

Da’s inderdaad een logische naam, maar met de kapitaalinjectie denk ik niet dat het voor hem financiëel een interessante stap is. Newcastle eindigt dit seizoen ook boven mij, vrees ik.

Eze, Ejaria, Turnbull (al vind ik dat meer een cm), Gallagher momenteel verhuurd aan Palace, komt in mijn ogen niet tot kansen bij Chelsea aangezien die Mount, Havertz hebben. Speelt erg sterk de laatste tijd en veel dieper dan cm dus om turnen naar cam is een makkie.

Fabio Carvalho (Fulham), Eberechi Eze (Crystal Palace) of Jacob Ramsey (Aston Villa) lijken me interessante Engelse opties. Weet alleen niet of ze al op korte termijn van enorme waarde zullen zijn. Michael Olise (Crystal Palace) zou wellicht ook een optie kunnen zijn. Ondanks dat hij de Franse nationaliteit heeft speelt hij natuurlijk al jarenlang in Engeland (en heeft de homegrown status).

1 like