Fifa 22 - Speler gezocht

Begin s3 zoek ik voor Leverkusen 2 spelers:

• Een buitenspeler die het niet erg vind om op de bank te zitten (mag een iets oudere speler zijn). Adli en Paulinho zullen vaak in de basis spelen. Bellarabi besluit helaas al te stoppen op z’n 32e en Diaby wordt verkocht na een fenomenaal seizoen. M’n huidige buitenspelers zijn allemaal vrij jong, dus wat ervaring erbij zou prima zijn.
  • Een cam als vervanger voor Wirtz. Zat zelf te denken aan Robin Hack, maar ik ben benieuwd waar jullie mee komen!

Misschien voor de CAM en/of buitenpositie: Doan van PSV, Lang van Brugge of ihatarren een nieuwe kans geven.

1 like

Doan stond al op m’n lijstje inderdaad! Lang heb ik ook over getwijfeld, zou hem graag willen gebruiken. Ik denk alleen dat hij net op een niveautje hoger zou mikken, maar misschien heb ik het mis?

Met Hack heb je een speler die zowel centraal als op de flanken uit de voeten kan. Heb je Amiri niet meer? Voor op de flank kun je kijken naar Leweling

1 like

Amiri heb ik zeker nog! Een extra speler op die positie kan geen kwaad.

Lijstje gemaakt voor mijn Spurs carrière:

• Maddison als nieuwe echte 10.
• Aouar
• Kessié
• Rice
• Lunin/Bijlow. Toekomstige vervanger voor Lloris.
• Koenders
• De Ligt
• De vrij
• Romero (Definitief overnemen van Atalanta)

Krijg nu ook behoorlijke aanbiedingen binnen voor Harry Kane. Twijfel om hem van de hand te doen. Voor zijn replacement denk ik aan deze namen:

• Rashford
• Calvert-Lewin
• Richardson

Als jullie nog suggesties hebben hoor ik ze graag.

Vlahovic als opvolger van Kane

Voor begin S2 zoek ik een cam/schaduwspits die op termijn Barkley uit de basis kan spelen. Ik twijfel tussen volgende namen:
Conor Gallagher (meer middenvelder dan aanvaller)
Ivanusic (4* skills en weak foot, lijkt qua stats het meest op Barkley)
Blas (puur linksvoetig)
Larsson (flankspeler/spits die ik zou willen omvormen naar die centrale positie)

Voor een carrière met een Engelse ploeg zou ik altijd home grown players verkiezen boven buitenlandse versterkingen als het niveau soortgelijk is. Conor Gallagher (Crystal Palace) lijkt me dus een geschikte kandidaat. Aan de andere kant… Luka Ivanusec (Dinamo Zagreb) lijkt de beste speler van de vier namen die je nu noemt. Denk dat hij op korte termijn ook al van enorme waarde kan zijn.

1 like

Bedankt voor het advies! Mijn plan was om Barkley definitief over te nemen, maar nu merk ik dat hij de enige speler zou zijn in mijn basis die geen rating van 80 haalt. Zou ik niet beter investeren in een topper op die belangrijke plek? Suggesties zijn zeer welkom. Denk qua profiel aan Rooney.

Wat vind je van Christian Eriksen? Kan niet meer in Italië spelen.

Niet het type waar ik naar op zoek ben.

Dele Alli misschien? Spurs en Everton zijn niet perse hele grote rivalen, z’n carrière lijkt bij Spurs ook een beetje vast te zitten.
Anders misschien Donny van de Beek? Zo’n stap zou voor hem wel goed zijn.

In beide gevallen haal je wel gelijk een ster binnen, en ik denk dat ze beide niet heel onrealistisch zijn. Misschien zit ik ernaast hoor, dat kan ook.

Donny staat ook op m’n lijstje, maar als ik naar z’n stats kijk zie ik meer een 8 dan een 10, of vergis ik me daar? Ondertussen is ook Anderson Talisca op m’n radar verschenen. Speciale speler die het eigenlijk nog nooit echt in Europa heeft laten zien, uniek profiel en dan mijn derde Braziliaan in de basis…

1 like

Ik dacht aan:

• Lingard, The Ox (PremierLeague)

• Zaniolo, El Shaarawy, Brahim, Sánchez (Serie A)

• Canales, C. Soler, Williams, Oyarzabal, Ocampos, Correa (LaLiga)

• Szoboszlai, Nkuku, Wirtz, Coman (Bundesliga)

Ik weet niet of Lorenzo Pellegrini iets voor je is?

Lingard en The Ox vind ik niet goed genoeg, de jongens uit de Serie A en La Liga zie ik niet meteen voor Engeland kiezen en die uit de Bundesliga vind ik te goed en dus onrealistisch. Toch bedankt!

@Erreala, inderdaad een interessant profiel, maar Italianen in Engeland zie ik niet zo vaak gebeuren.

1 like

Vlasic of Lanzini van west ham united?

Kramaric van Hoffenheim? Kan prima op 10 spelen, denk ook wel in een soort Rooney rol. PL clubs betalen over het algemeen beter dan die uit de Bundesliga dus lijkt me nog wel een prima stap voor de speler zelf ook.

Van de Beek kan op beide posities goed uit de voeten. Qua stats lijkt het inderdaad een ‘acht’, maar bij Ajax speelde hij juist heel erg sterk door in de rug van de spits op te duiken.

Lastige zoektocht. Enige wat mij nog te binnen schiet is Golovin misschien. Ook beetje iemand die kan opduiken.

1 like