Fifa 22 - Speler gezocht

Krameric is al 31 in mijn carrière. Los daarvan wel ideaal!
@Bart: Lanzini is niet echt het niveau dat ik nastreef, Vlasic is wel perfect! Enige nadeel is dat West Ham boven mij geëindigd is, dus ik twijfel wat over realisme.

Momenteel twijfel ik tussen Vlasic, Talisca en Van de Beek. Of zou één van die twee eerste plus VDB kunnen, met dan Allan als derde middenvelder? Doucouré speelt nu op de acht, maar is ook niet meer de jongste.

Kan je wel volgen in Vlasic, West Ham heeft iets meer momentum. Eén van die twee plus Van de Beek kan op zich, maar twijfel of je daar goed aan doet. Everton is nog niet de ploeg die tegenstanders echt hun wil oplegt. Kies je bijvoorbeeld voor Talisca (die wat fragieler is), dan ben je defensief minder sterk. Denk dat de spelers dan te duur zijn om tegen mindere tegenstanders te gebruiken.

Ik zou dan voor van de Beek gaan. Speler met loopvermogen en scorend vermogen. Denk dat je met hem omschakel/counter voetbal kan spelen, maar ook zoals bij Ajax vol op de aanval.

Misschien huren met optie tot koop als dat kan?

De vraag is of vlasic een vaste basisspeler is of dat benrahma of Lanzini meer spelen dan hem, dan lijkt mij vlasic geen verkeerde optie ivm speelminuten

Dit ben ik met je eens hoor ik zie het ook niet direct gebeuren.

Ik weet niet hoe je tegenover Daichi Kamada kijkt?

Kamada heb ik bij m’n tweede carrière bij Frankfurt. Héérlijke speler.

Ik ga, denk ik, sowieso voor Van de Beek. Daarnaast moet ik eens bekijken hoe vaak Vlasic speelde vorig seizoen, en eventueel haal ik beide binnen. In topmatchen kan ik dan nog altijd voor Doucouré op de 8 kiezen en dan Van de Beek doorschuiven ten koste van Vlasic, of de Nederland zelf naar de bank verwijzen.

Bedankt voor alle hulp, jongens!

@Raindog, lijkt me geen verkeerde keuze! Mocht je een speler als Donny van de Beek optimaal willen gebruiken, dan zou ik hem get into the box als instructie meegeven. Zoals eerder aangegeven is hij echt een typische ‘systeemvoetballer’, dus hij komt het best tot zijn recht als hij op kan duiken in de zestien van de tegenstander. Dus dat betekent dat je echte spelmakers vanaf de vleugels nodig hebt. En het liefst heb je een spelverdeler in zijn rug die hem een beetje kan ontlasten van zijn taken tijdens de opbouw. Kortom, een speler met een gebruiksaanwijzing. Maar als je hem optimaal kan gebruiken heb je een wereldtopper in handen!

1 like

In zijn eerste match wist hij meteen de gelijkmaker tegen Liverpool te maken, voor de fans is hij dus al zeker geslaagd!

Komt er een update in het realistische coach-topic :raised_hands:?

Als ik er één dezer tijd voor vind.

Dennis Zakaria. Naar Arsenal. Zou dat kunnen?

Ik zoek namelijk nog een CVM.

Of heeft iemand anders nog Tips?.
Het liefst een CVM.

Vind het prima kunnen. Is straks transfervrij ook, scheelt weer.

1 like

Back-up voor Salah in het begin van seizoen 2 bij Liverpool.
Raphinha was eerste keuze maar Leeds ziet ons als een rivaal dus ze willen niet onderhandelen (heb transfers op strikt staan)…

Misschien Adama traore van de wolves
Ismail Sarr van Watford.
Jarrod bowen van West ham united

@Aron1997 jij kent de Belgische competitie beter dan ik. Raskin van Standard, is dat meer een cm dan een cdm?

Ben op zoek naar een betaalbare cdm voor Schalke S2.

Misschien kan je kijken naar Madueke. Is Harvey Elliott nog niet ver genoeg voor de stand-in-rol? Kingsley Coman is mogelijk een wildcard, zal waarschijnlijk transfervrij worden maar gaat wel voor een miljoenensalaris.

Madueke is naar Everton gegaan en Bowen naar Leicester. Het gaat gaan tussen Sarr of Coman. Bedankt voor de tips!

Raskin is toch meer een 8 dan een 6. Bij Standaard heeft hij altijd Bastien nog naast zich, die meer verdedigend werk opknapt.

2 likes

Raskin is inderdaad meer een 8 dan een 6

Dan valt die af. Ik ga denk ik voor Franjic of Krejci