Fifa 22 - Speler gezocht

Goede jonge keeper gezocht. Maak niet uit kwa prijs en rond de 20 jaar. Hoeft niet realistische te zijn. Ben trouwens met 3e termijn bezig

Okoye (Sparta) Vandevoordt (Genk)

Justin Bijlow lijkt me prima optie

Goedenavond!

Ik ben zojuist een carrière begonnen met Napoli, waar ik als trainer Pablo Cannavaro heb aangesteld. Nu is mijn vraag; wat zijn realistische transfers?!

Mazraoui (Ajax): in het echt ook in verband gebracht met Napoli. Mag denk ik voor een mooi bedrag vertrekken.

Isco (Real Madrid): Komt niet echt meer in de plannen voor bij Real. Napoli heeft in het verleden al meer spelers van Real overgenomen denk aan Callejon of Albiol. En zou een goede versterking zijn.

Talisca (Al Nassr): Werkte al eerder samen met Cannavaro in China. Misschien op een hoger podium laten zien wat hij in huis heeft.

Weten jullie nog realistische transfers?! :grin:

Senesi Van Feyenoord werd afgelopen zomer in verband gebracht met Napoli.

Van Mazraoui loopt toch het contract vanaf. Dus dat zou prima kunnen.

Napoli speelt geloof ik al vrij lang in een 433 met een plat middenveld/de punt naar achteren. In zo’n systeem zie ik Talisca en Isco niet passen, nu kan je natuurlijk wel 4231 spelen maar ook daar lijkt me maar plek voor een van die twee. Denk trouwens dat spelers als Zielinski, Elmas en Fabian Ruiz beter renderen met een middenveld punt naar achteren. Bij Napoli zijn het vooral de backs waar je je kan verbeteren, Mazraoui lijkt me een goede optie op rechts. Ik kwam in m’n Hertha carrière Adrien Truffert tegen, een linksback die technisch ook vrij goed is. Kan een interessante optie voor je zijn.

@db1512 Daar heb je wel gelijk in ja, ook de favoriete formatie van Cannavaro is 4-3-3 met de punt naar achter. Dus past hij wel in het Napoli ‘DNA’.

Ik denk dat ik dan intensief opzoek zou moeten naar een CVM. Zo kan ik Fabian een plek vooruit schuiven. Dan denk ik aan een stofzuiger voor de verdediging. Bal afpakken en inleveren bij de creatieve middenvelders. Enige idee wie realistisch is en in het profiel past? Beetje het type Allan in het verleden bij Napoli.

@DavinEland, waarom niet Allan (Everton) zelf? Anders kan je bijvoorbeeld ook kijken naar Mauro Arrambarri (Getafe) of Lucas Torreira (Fiorentina).

Hi Allen,

Opzoek naar versterkingen op Mid mid, Cv, Rb en Gk voor carriere met eigen team in bundesliga 3. Liefste realistische transfers als oud spelers die ver in het buitenland verkeren en wellicht dichter bij huis willen spelen, spelers die afbouwen, bankzitters of spelers die op huurbasis in de picture willen komen. Liefste uit de BeNeLux of de Duitse nationaliteit.

Ik weet niet of een Lukas Podolski iets voor je is? Ik weet niet of het geheel realistisch is en het is volgens mij ook niet de positie waar je naar op zoek bent :slight_smile:

Hey. Dankje,
Heb ik over nagedacht. Was het niet dat Podolski net is over gestapt en dus in de winter nog niet kan komen. Tevens stopt hij einde seizoen in mijn carrière. Ik sta nu 1e met uitzicht op promotie. De transferperiode zit er aan te komen. Het liefste doe ik 2 (tijdelijke) transfers in de winter. Mijn vraag is meer gericht op de zomer met een niveau hoger (Bundesliga 2.)

Er zijn ook heel erg veel vrijespelers te vinden. Daar zou ik ook even tussen kijken

Hey allen, terug van weggeweest.

Nu Moukoko eindelijk is toegevoegd aan de game wil ik met Dortmund gaan beginnen.

Ik zoek nog versterking op de links- en rechtsachter. Guerreiro gaat bij mij op het middenveld spelen en Meunier vind ik net niet goed genoeg en gaat er ook niet meer beter op worden.

Rechtsachter Vagnoman van HSV.

Voor linksachter Wijndal (Az) of Mykolenko (Kiev)

1 like

Rechtsachter: Noussair Mazraoui
Linksachter: Pervis Estupiñán of José Gaya

1 like

Ik zoek voor FC Köln Nog 2 spelers.

Een Spits die Sebastian Andersson kan vervanger, En die Anthony Modeste kan vervanger op termijn aangezien hij ook al 33 jaar is,.

Ik zoek ook nog een Linker CV als vervanger voor Rafael Czichos. Op dit moment speelt Hector op die plaats. Maar die is eigenlijk meer een Middenvelder.

Wie heeft nog tips?

Ik heb zelf Ercan Kara bij Schalke gehaald. Prima all round spits. Denk dat hij ook bij Koln past.

1 like

Voor de verdediger misschien David hancko van Sparta praag
Olaza van Real Valladolid

Spits positie Kolo Muani van fc Nantes

Voor mijn carriere met Malaga. Waarschijnlijk promotie naar la liga.
Ben ik opzoek naar een nieuwe keeper, centrale verdediger en een centrale middenvelder.

Doelman: Grbic, Werner (Atlético/Lille & Elche), Casilla (Elche/Leeds), Aitor (Levante), …

Centrale verdediger: Duarte (Levante), Djene (Getafe), Escudero (Granada), …

Centrale middenvelder: Alex (Cádiz), Aleña (Getafe), Battaglia (Mallorca), Pina (Alavés), Milla (Granada), …

Hopelijk zitten er namen in die interessant voor je zijn!