Fifa 22 - Speler gezocht

Bedankt, Mazraoui ga ik zeker toevoegen aan de lijst.

@Spoon0612 bedankt voor de namen!

Iemand ervaring met Mittelstadt? Linksachter van Hertha die met Dynamic potentie misschien wel wat kan worden? Probeer toch een redelijk duitse kern uit te bouwen.

@Matthi9s dankje voor de namen. Zitten zeker enkele namen tussen en helemaal nu ik ben gepromoveerd.

@Aron1997 mittelstadt is een prima meevoetballende back. Als je aanvallend wil spelen kan ik hem zeker aanraden heb hem ooit bij psv gehaald.

2 likes

Mittelstadt wel eens gehad bij Hertha, maar dat is echt jaren geleden. Wat ik me kan heugen is dat hij vrij snel is en lekker op kan komen.

1 like

Heb Mittelstadt nu bij Hertha, gebruik hem als LM in een 3421. Heeft het loopvermogen en de snelheid om dat prima in te vullen, denk dat hij voor het niveau Dortmund wel wat te kort schiet. Speel weinig met vier man achterin maar als ik dat doe kies ik toch vaker voor Plattenhardt, vind die defensief wat zekerder.

1 like

Begin S3, op de valreep Europa League gehaald met Everton. Op drie plekken in mijn team heb ik spelers die momenteel geen progressie meer maken en op een rating van 80 blijven zitten; Doucouré, Mina en Holgate. Op die drie plekken wil ik dus investeren, ofwel met een speler die meteen de basis in kan, ofwel met iemand die dat op korte termijn gaat kunnen. Voor elke positie prefereer ik een Brit, maar buitenlanders mogen zeker ook.
Ik zoek dus:

• CM met loopvermogen en een degelijk schot
  • CV die ook wat kan voetballen
  • RV met een degelijke voorzet

CV:
Konsa misschien?
Of hoe hebben Tuanzebe Adarabioyo zich ontwikkelt?
Indien Chalobah bij Chelsea of Tanganga bij Tottenham niet veel minuten maken zijn dat misschien ook opties?

CM:
James Ward-Prowse voldoet precies aan je vraag maar is misschien wat traag.
Emre Can
Carlos Soler
Maximilian Arnold

RV:
Daniel James
Ademola Lookman
Adama Traoré

Voor de duidelijkheid: met RV bedoel ik rechterverdediger. Ik bekijk eens hoe Ward-Prowse zich ontwikkelt heeft! Can heeft een verleden bij Liverpool, gaan we niet doen.

Ohja haha even vergeten van Can.

Als rechtsback:
Max Aarons
Lamptey
Walker-Peters

zalig om mee te spelen zeer betrouwbaar en groeit nog wel goed

1 like

Je speelt in een 4231 met Van de Beek op 10 toch? James Maddison kan een optie voor het middenveld zijn, kan je met hem en Donny afwisselen op 8 en 10. Conor Galagher zou ook nog een optie kunnen zijn.

@Raindog, Tariq Lamptey (Brighton Hove and Albion) heeft een enorm loopvermogen, maar geen schot in de benen. Toch een aanrader, heb hem op het oog voor een toekomstige carrière met Leeds United. Ezri Konsa (Aston Villa) lijkt me een centrale verdediger die past bij je omschrijving. Voor het middenveld lijkt me James Ward-Prowse (Southampton) een goede versterking.

@Aron1997, drie goede opties, Walker-Peters staat bovenaan mijn voorlopig lijstje.

@db1512, Leicester is boven mij geëindigd, dus dat lijkt me niet helemaal realistisch. Momenteel valt Ivanusec al vaak in ten koste van Doucouré, waarbij van de Beek dan naar de 8 verschuift. De bedoeling is eigenlijk om de nieuwe man eerst Doucouré te laten vervangen en dan de concurrentie met Ivanusec te laten aangaan, waarbij Donny dan inderdaad schuift.

@Joostvans, mijn rechtsback moet geen goed schot hebben, hoor. Een degelijke voorzet is wel belangrijk. Wat me bij Lamptey tegenhoudt is zijn eerder zwak uithoudingsvermogen, maar daar kan aan gewerkt worden. Momenteel kijk ik ook naar Siquet van Standaard.
Ward-Prowse is inderdaad interessant, maar zijn plafond zit niet zo ver boven de 80, vrees ik.

Edit: momenteel twijfel ik voor de CM tussen

• Ward-Prowse
  • Conor Gallagher
  • Gedson Fernandes
  • Joe Willock

Wat denken jullie?

Heb de exacte statistieken van de spelers niet bij de hand, maar instinctief lijkt me Ward-Prowse duidelijk de beste speler uit die lijst. Wellicht heeft hij niet een enorm hoog potentieel, maar denk dat hij voor Everton echt een dragende speler kan zijn. Gallagher lijkt me overigens ook geen verkeerde optie, alleen heeft hij nog iets meer tijd nodig.

Schalke’04
Seizoen 2

Van het bestuur de opdracht gekregen om een cruciale speler binnen te halen. Dit is het basis team.

Doel
Karius is de eerste keus boven Fahrmann en Fraisl.

Verdediging
Op rechts speelt Siquet en daar zou ik dan voor Vagnoman kunnen gaan als cruciale aanwinst. Centraal spelen voornamelijk Kabak en Thiaw en beschik ik ook over Halstenberg en Sane (routiniers). Links haalde ik Wagner uit de MLS (voormalig jeugd speler van Schalke), achter hem Calhanoglu.

Middenveld
Franjic gehaald en samen met Palsson cvm. Zalazar definitief gehaald na huur en samen met Latza cm. Ook daar ligt nog wat ruimte. Cam is Harit met Pools talent Kozlowski.

Buitenspelers
Matondo is de beste speler momenteel, achter hem speelt Gralinger. Op rechta Ranftl en het talent Koningsdorffer.

Aanval
Kara werd gehaald van Rapid en is clubtopscorer met 8 uit 15, achter hem komt Burkardt.

Hierdoor is het best lastig in te vullen op welke positie ik het team moet voorzien van een cruciale speler. Haal ik een oud speler terug wat doorgaans zelden voor komt bij Schalke. CM en RB lijken mij ruimte voor verbetering te hebben. Wat denken jullie eventueel met suggestie.

Hoe is het nog gesteld met Julian Draxler? Speelt hij veel in PSG? Ex-speler van Schalke en verre van oud, misschien is dat ‘n optie om te bekijken?

1 like

Goede optie maar wel vrij prijzig denk ik. Schalke heeft nog niet echt die financiële middelen. Ga hem wel even bekijken.

Misschien Diogo Dalot voor de rehtsachterpositie?
Speelt zelden bij Manchester United.

1 like

Zijn dat niet van die spelers waardoor Schalke nu in deze situatie terecht is gekomen? Te dure jongens, die te weinig kunnen. Nu het onvermijdelijke dan toch is gebeurd in de vorm van de degradatie kan er maar beter fatsoenlijk beleid gemaakt worden zou ik zeggen.

Heb voornamelijk jeugd gehaald. Enkel Halstenberg en Karius met de nodige ervaring. Ben inmiddels gepromoveerd.

Siquet is toch een groot talent? Ik zou niemand halen voor rechtsback, eerder een ervaren cm.

1 like