FIFA 22 Team gezocht

Ik ben tijdens mijn carrière met west ham united overgestapt aan het eind van het seizoen maar RB Leipzig. Heb een aantal wedstrijden gewonnen waaronder ook de bekerfinale.
Vind het een leuk elftal met interessante spelers, helaas werd Nkunku in het 2e seizoen verkocht aan PSG door een afkoopclausule. Heb toen Ralphina gekocht van Leeds als vervanger, verder vertrok toen ook Kampl naar Arsenal en had Palhina gekocht van Sporting als vervanger.

Verder heb je wel aardig wat jonge spelers die terug komen van verhuur na het 1e seizoen, waarbij sommige nog potentie hebben en ook aflopende contracten hebben

1 like

Ik ben opzoek naar een team dat redelijk recent nog wel is kon meedoen in Europa, maar waarbij dat de afgelopen jaren niet echt meer lukt. Denk bijvoorbeeld aan Schalke, HSV, Southampton, Valencia.

• Liefst in top 5 competities, sta altijd open voor nieuwe ideeën
  • Echt stadion zou mooi zijn
  • Ratings/potentieel moeten niet te hoog zijn, Valencia is eigenlijk al “te goed”

Malaga? Wel in tweede klasse.

1 like

Schalke is erg leuk. Mooi groot stadion, Harit en Matondo verhuurd die je terug kunt laten keren als je promoveert. Let wel op bij zonnige wedstrijd dagen, schaduw van het dak is echt hinderlijk. Soms verander ik het weer gewoon. Zit inmiddels in seizoen 4

1 like

@Raindog Goede suggestie! Tweede klasse maakt me niet zoveel uit.

@Spoon0612 Schalke is inderdaad wel echt het type ploeg wat ik zoek. Genoeg ruimte voor verbetering, maar ook redelijk wat spelers die langer in het team kunnen blijven, qua potentie en kwaliteiten. En daarnaast een groot stadion en mooi tenue.

Mocht iemand nog andere suggesties hebben, altijd welkom!

Middlesbrough, ben er nu een seizoen mee bezig en ben al gepromoveerd naar de premier league, leuk elftal met een aantal talenten zoals Dael Fry en Marcus Tavernier, maar ook Nathan wood. Je hebt wel 2 spitsen die allebei gehuurd zijn maar dan kan je bijvoorbeeld kijken om een jonge speler te kopen zoals Ljubicic van Hajduk split.

2 likes

Interessant! Door jouw suggestie ben ik ook bij Fulham uitgekomen, ook wel een leuke ploeg denk ik.

Ik ben van plan om weer een carrière op te pakken.
Nu zoek een team dat ik zeg stap voor stap kan laten groeien tot de top.
Denk hierbij aan teams in een lagere divisie of teams onderin de ranglijst.
Bij Voorkeur een club met historie.

Swansea City, Brighton and hove, schalke 04, Hannover 96, stoke city,…

Portsmouth, Sunderland AFC Wimbeldon , Real Zaragoza, fc Kaiserslautern,

Mijn suggestie, probeer Brighton eens.
Stond zelf versteld hoe leuk ik deze carrière vond.
Normaal stop ik na een paar wedstrijden en begin ik opnieuw met een andere ploeg, bij hun niet, echt tof.
Ook de connectie met Union is een leuke toevoeging.
Na het eerste seizoen komen er drie spelers vandaar je ploeg versterken waaronder Kacper Kozlowski, zou toch 1 van de talenten van deze fifareeks moeten zijn.

Thanks allemaal voor het meedenken na zelf ook even gekeken te hebben blijven de volgende opties over:
Werder Bremen
HSV
Schalke 04
Nottingham Forrest
Stoke City
Malaga
Almeria
SM Caen

Ik ga vanmiddag even de selecties van deze teams bekijken en daaruit een keuze maken.
Waar zouden jullie voor kiezen?

Ik zelf vind de 2de bundasliga leuk. Dan zou ik wel Voor HSV of Schalke gaan. Vooral met Schalke 04 lijk mij een enorme uitdaging. Om van hun weer één Topploeg te maken. Bij HSV zit ook genoeg uitdaging in.

Stoke City Is ook één mooie ploeg. Die het jaren lastig hebben. Alleen jammer dat er zo veel wedstrijden gespeeld worden. Dat is wat mij ook tegen houd., Om een championship club te doen.

Het voordeel van veel wedstrijden is dat je ook je eigen talenten veel kan laten spelen en op die manier je belangrijkste spelers genoeg rust kan geven

Ja je moet 23 spelers in je selectie hebben,. Het liefst ook gelijkwaardige spelers. Ik zelf vind het gewoon véél wedstrijden wat ook lang duurt één seizoen.

Je kan er altijd voor kiezen om wat thuis duels te simuleren

Na lang twijfelen tussen Werder Bremen en HSV is de keuze gevallen op HSV omdat daar de uitdaging wat groter is.

1 like

Ik twijfel met welk team ik een carrire ga doen fc barcelona of city

Barcelona is een soort van opnieuw beginnen, met nieuwe spelers en vele talenten beginnen aan een terugkeer aan de top.

Man city, kampioen worden van engeland, champions league winnen en daarnaast uitgroeien tot de beste club van de wereld. Ook een aantal nieuwe talenten toevoegen die later de grote spelers kunnen opvolgen. En misschien bondscoach erbij worden van een mooi land en dan richting het WK en EK werken.

Dit zijn mijn ideeën, hopelijk heb ik je wat info gegeven

Succes :+1:

Bedankt ik wil super graag bondscoach word van Nederland dat is me in carrire met nec nog niet gelukt is dan het beste om city te nemen?