FIFA 22 Team gezocht

Speel je op console? Dan zal je nog moeten wachten om te starten eens de grote title update beschikbaar is, want daar zitten hun real faces in. Eens je deze binnen hebt, komt het wel goed. Ook de laatste squadupdate downloaden, heb je meteen ook Coutinho bij je!

Ja speel inderdaad op PlayStation. Jammer dat die faces weg zijn en ik dus daarop moet wachten. Weet niet als ik nu start. Dat dan bij de volgende updates die faces in mijn huidige opgeslagen cm komen.

Kan je idd ook doen, gewoon starten & idd er vanuit gaan dat de updates werken op opgeslagen carrières. Da’s ‘t geen wij nog niet weten, maar als het op pc werkt, waarom niet op consoles, hé?! :wink:

Ik ben er vrij zeker van dat nieuwe faces niet werken in reeds gestarte carrières. Het is immers niet mogelijk voor EA om in de unieke bestanden die carrières zijn face-ID’s aan te passen, wat wel nodig is om een generic face door een scan te vervangen. Updates van bestaande faces werken wel omdat het bestand in de game core dan verandert wordt, en er dus geen nieuw face-id toegewezen moet worden.

Dat is precies waar ik ook tegenaan liep, want in mijn carrière met Barcelona heb ik gewoon de beschikking over de nieuwe faces van José Gayà en Dele Alli. Maar Francisco Trincão heeft bijvoorbeeld geen real face. Dus je hebt helemaal gelijk, @Raindog!

In principe moeten zowel cash als ramsey al een real face hebben. Maar aangezien ze bij mij nog niet misschien bijv de huidskleur en het kapsel hebben zoals in het echt. Zou dit toch na de volgende update toch wel zichtbaar moeten zijn?

Heb je wel de laatste squad-update? Daarin worden faces toegewezen. Zo kan je bijvoorbeeld wel al je carrière starten met bald-faces, omdat die verschijnen wanneer de squad update al een scan heeft toegewezen terwijl een FIFA-update om effectief de grafische bestanden te installeren nog niet heeft plaatsgevonden.

Ja dat heb ik inderdaad wel gedaan. Zojuist gedaan en ook zojuist gestart met Aston Villa. Moet goed komen zoals ik je begrijp.

Rsca is belangen niet meer in rood hebben kapitaalinjectie gekregen en nooit de armste club geweest

Ik zie hier veel carrières voorbij komen met teams uit LaLiga. Nu wil ik zelf een beginnen met een club uit Spanje, maar dan wel een club die niet vaak gekozen wordt.

Eiland club; Mallorca of Las Palmas UD terug brengen naar de middenmoot van Spanje met spelers van eigen bodem. Las Palmas is er al mee begonnen (Jesé en Viera). Mallorca zouden Mari en Asensio aangetrokken kunnen worden.

Gevallen clubs; Malaga, Zaragoza of Tenerife terugbrengen naar de hoogste competitie.

Of zijn er nog leuke carrières voor de boeg? :grin:

1 like

Rayo Vallecano, (irl de revelatie in LaLiga mét Falcao), Deportivo Alavés (irl degradatiekandidaat met mooie shirts en ze weer naar een Europese finale brengen zoals in 2001), Léganes (Madrileens team met El Comandante Morales als capitán), Celta (heeft op papier in feite ‘n goede selectie, met Aspas, Denis Suárez, Santi Mina maar kan het gelijk maar niet waarmaken), Espanyol (met Belg Dimata), …

Al zijn jouw keuzes ook wel interessant, dus meer dan genoeg om plezier te beleven! Adelante! :wink:

1 like

Beetje laat. Maar Malaga is erg leuk ook een carriere mee gedaan. Mooi stadion en een redelijke selectie om naar la liga te sturen.

Mocht iemand nog inspiratie voor een CM zoeken, check Stade Rennais eens. Hebben zeer interessante spelers en je hebt leuke opties om talenten te halen. Eye catchers zijn bijvoorbeeld Lovro Majer, wie de nieuwe Modric wordt genoemd, en Bourigeaud, wie als een soort Beckham rechtsvoor staat, met heel goede statistieken. Verder heeft de ploeg onder meer Sulemana (waar Ajax toen voor ging), Doku (26 miljoen euro uit België) en Terrier. Qua potentie en kwaliteiten heeft de ploeg nog meer leuke spelers. Prima spits en middenvelders, achterin aantal talenten met >80 potentie.

1 like

Klopt zeer zeker. Beetje sleeping giant idee. De selectie is al aardig op orde. Bourigeaud heb ik in fifa21 gehad bij Nice. Zeer verfijnde speler met een heerlijke trap techniek en ook nog eens een goede vrije trap huis.

1 like

Olympique Lyon blijft in mijn ogen ook een interessante carrière. In het verleden hebben ze een uitzonderlijk dominante generatie spelers voortgebracht, onder andere door een geweldige jeugdopleiding en een transferbeleid dat stoelde op het weghalen van talentvolle spelers en dragende krachten uit de middenmoot. Daarnaast zou je bijvoorbeeld spelers uit de eigen jeugdopleiding terug kunnen halen naar de club. Alexandre Lacazette (Arsenal) lijkt transfervrij terug te keren, maar je kan ook kijken naar spelers als Amine Gouiri (OGC Nice), Anthony Martial (Sevilla, gehuurd van Manchester United), Nabil Fékir (Real Betis), Karim Benzema (Real Madrid), Ferland Mendy (Real Madrid), Hugo Lloris (Tottenham Hotspur), Alassane Plea (Borussia Mönchengladbach), Corentin Tolisso (Bayern München), Pierre Kalulu (AC Milan) of Samuel Umtiti (FC Barcelona). Of je kan kijken naar voormalig spelers als Martin Terrier (Stade Rennais) bijvoorbeeld. De mogelijkheden zijn eindeloos!

In Frankrijk heb je in PSG ook een leuke ploeg om te “verslaan”.

3 likes

Zo dan, als ik ergens een hekel aan heb dan is het PSG. Nog erger dan bijvoorbeeld een Manchester City.

2 likes

Perfect om elk jaar minstens 2x te verslaan dus :smile:

1 like

Wordt een hele nare ploeg als ze niet kunnen winnen, hebben we een paar keer in de CL kunnen zien… Te veel bezig met randzaken, te weinig met voetbal.

Heeft iemand wel eens één carrière gedaan met de ploeg RB Leipzig?.

Ik zelf zit er aan te denken om één CM mee te gaan starten. Het lijk mij één hele interessante ploeg waar ook nogveens veel mogelijk is.