FIFA 22 Team gezocht

Op welk niveau wil je starten?

Je kan bijvoorbeeld Sunderland doen, hebben een echt stadion en in een paar jaar kan je bijvoorbeeld gaan voor de fa cup winst of league cup.

Malaga terugbrengen naar de primera division en weer de Europa league binnentreden.

Dan start ik liever in de Championship. Puur omdat ik dan eerder op het hoogste niveau ben :smiley: Malaga is ook een optie die ik ga proberen

Middlesbrough bijvoorbeeld

1 like

Huddersfield Town speelde ooit 3 jaar op rij kampioen.
WBA
Swansea City

1 like

Iemand die een leuke naam weet voor een nieuwe Amerikaanse voetbalclub?

Heb je enig idee in welke stad, staat of zelfs land (USA of Canada) je de club wil? En wat is verder je idee met de club? Wil je bijvoorbeeld een Engelse ex-prof een hele club op laten zetten en een hoog Brits gehalte realiseren? Wil je de locale ‘Little Italy’ hun trots geven? Wil je een groep Latino’s een club laten opbouwen?

Kijk naar een stad waar je de club wilt vestigen en kijk naar bijvoorbeeld wijken die leuk klinken als naam. Bijvoorbeeld in New York: Queens FC of in een stad zoals: Los Angeles City FC of bekijk een NFL/NBA team en maak bij die clubs een voetbalafdeling.

Tof idee, waar ik misschien zelf ook mee aan de slag ga. Ik zou dan voor New Orleans of San Francisco kiezen, steden die ik bezocht heb en geweldig vond. Qua namen kan je op Wikipedia eens kijken naar kenmerken van de stad, of naar het dier dat op de vlag van de stad of de staat staat. Een andere optie is om een voetbalversie van een bestaand basket-, American football-, baseball-, of hockey-team te maken.

Succes, en laat zeker weten wat het geworden is!

Bedankt allemaal voor jullie ideeën, ik ga even goed kijken wat er allemaal is in Amerika en maar daarna een beslissing

1 like

Uiteindelijk na een tijdje nadenken en opzoeken op internet, ben ik uitgekomen op een nieuw team wat nog niet bestaat.

San Diego Lions uit San Diego (California).

Als coach heb ik Frank Lampard aangesteld en heb daarnaast een aantal aankopen gedaan zoals Jack Butland, Ruben loftus-cheek, Rhian Brewster, Fernando Navarro, Marco Burch, Talles magno, voor de rest zijn allemaal spelers die je krijgt.

Na 2 wedstrijden spelen, 3-1 winst uit tegen Minnesota United en 4-0 thuiswinst op Sporting Kansas city, nu als volgende tegenstander San José earthquakers ( onze rivaal)

2 likes

Succes met je club, @Bart!

1 like

Hoe heb je het aangepakt met de leeftijd van je spelers? Een jonge ploeg of heb je juist ervaren spelers gepakt?

Het is een ploeg met al gemiddelde leeftijd denk 25 jaar, rechtback Navarro is de oudste met 32 jaar, die heeft ook leiderschap als extra

2 likes

Mooie uitdaging en een goede basis voor in de mls mee te doen. Succes!

Ik ben begonnen met Southampton eens zien wat ik daar van kan maken. Het is in ieder geval weer een leuke carrière om mee te beginnen :slight_smile:

Hey Allen,

Ik wil weer een carriere starten.
Het liefst met een ploeg die beschikt over jonge spelers en waar de jeugdopleiding belangrijk is en waar ik jeugdscouts het werk kan laten doen. Wellicht 1 of 2 talenten kan huren en 1 cruciale aankoop kan doen. Graag een ploeg waar je aan kan bouwen. Wellicht op het 2e niveau of een ploeg die gevallen is en waar een nieuwe wind nodig is.

Dag mannen,

Ik wil een nieuwe CM starten, alleen twijfel ik tussen Newcastle United (mooi stadion en een club met rijke historie) en Aston Villa(aantal leuke aankopen hebben ze gedaan). Ik wil met een van de twee teams richting de top gaan (niet na 1 seizoen).
ook wil ik jeugd toe gaan passen en zeker ieder jaar een speler toevoegen aan mijn eerste elftal.

Voor welk team zouden jullie gaan?

Bedankt alvast

Dag @Tom, persoonlijk zou ik voor Aston Villa gaan voor de volgende redenen:

1. Stevie G als manager
  2. enkele leuke, kwaliteitsvolle spelers aangetrokken
  3. in real life staan ze er toch beter voor dan Newcastle
  4. Onder de visie van Stevie G kan je seizoen per seizoen telkens beter doen op alle fronten: Carling Cup trachten te winnen, elke keer verder geraken in FA Cup, competititiegewijs elk jaar beter doen met Europees voetbal als gevolg (eerst Conference, dan UEL en tenslotte UCL)

Bij Newcastle zou je meteen doelgericht spelers moeten kopen en verkopen, het budget geselecteerd moet worden aan het begin van het seizoen. Want je wil wss het realistisch houden? Als dit jou aantrekt, dan kies je voor The Magpies

Veel succes/plezier bij welke keuze je ook maakt!

Ik zou ook voor Villa gaan, al is het maar uit ethische overwegingen. De nieuwe eigenaars van Newcastle zijn niet bepaald geïnteresseerd in mensenrechten en worden in verband gebracht met de moord op een journalist. Ik weet dat het maar een game is, maar mij houdt dat toch tegen.
Bij Villa ga je organisch moeten groeien door middel van goed beleid en verstandige keuzes, bij Newcastle wordt er gewoon geld tegenaan gegooid tot er iets gewonnen wordt.

@Matthi9s en @Raindog voor jullie reactie. Denk dat mijn keuze gaat vallen voor Villa,
alleen heb ik een probleem met mijn bestanden zag ik net. Dat Jacob Ramsey en Matty Cash beide hun face kwijt zijn. Ze zien er beide zo uit:

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?