FIFA 23 - Algemene Discussie

In juli kan het daar toch rond de 10 graden zijn, al zijn handschoenen misschien wat overdreven :smile:

1 like

Echt? Oooooh, oprecht dat wist ik niet! :face_with_peeking_eye: Ik zie juli en da’s voor mij dan gelijk aan zomer. Dan is het geen bug, maar de ware realiteit! Zeg nog ‘ns dat FIFA niet realistisch is! :crazy_face:

1 like

Hey,
Hebben jullie ook ineens het probleem dat jullie centrale verdedigers, maar vooral flankverdedigers superveel naar voren lopen, hierdoor kan ik nie top de passing spelen.

Blijkbaar zijn er nu alsnog meer dan 141 real faces toegevoegd in de recente title update, maar ze hebben een squad update nodig om geactiveerd te worden. Dus het lijkt erop dat we onze carrières alsnog opnieuw moeten gaan beginnen… @Matthi9s

2 likes

Alhoewel… Heb inmiddels even gezocht naar de lijst van spelers met een nieuwe real face en kom niet verder dan Michael Olise (Crystal Palace), Armando Broja (Chelsea), Marc Guéhi (Crystal Palace), Erik ten Hag (Manchester United) en Malo Gusto (Olympique Lyonnais) als interessante toevoegingen. Weet niet of er nog nieuwe spelers toegevoegd gaan worden, maar hiervoor ga ik niet mijn carrière opnieuw starten.

Hah, ‘t zat er toch aan te komen! Heeft onze vriend ReFIFA toch gelijk gekregen, alhoewel dat er heel wat namen tussen zitten voor de Argentijnse competitie. Ook heel wat spelers die actief zijn in Europa, ondermeer Gabriel, verdediger van … Arsenal! :woozy_face:

Ik ga kijken hoelang het duurt vooraleer die langverwachte squad update komt, want daar zijn ze bij EA zo slecht wat hun communicatie betreft. Ofwel begin ik na deze gewoon terug opnieuw met Atleti, aangezien Morata & Llorente geüpdatet worden. Van
Grizi trouwens ook nog geen sprake, net zoals al die spelers die bij de release vragen wanneer Darwin Nuñez ein-de-lijk zijn real face krijgt, terwijl hij al ‘n hele week ‘n place holder heeft in FUT?

Heb hier de volledige lijst gevonden:

https://pastebin.com/raw/hept2D9a

2 likes

Een groot deel van die nieuwe faces bestaat uit vrouwen, denk ik.
Wel echt schandalig dat we sinds 28/10 wachten op een simpele Squad update, zonder enige info hierover.

Voor de mensen die op pc spelen: voor €11 kan je de alpha van FIFER’s mod downloaden, met 400+ nieuwe faces.

2 likes

Eindelijk, de nieuwe squad update staat online! Geen rating updates, alleen nieuwe real faces.

1 like

In principe zijn er geen nieuwe real faces ten opzichte van wat gisteren al bekend was, behalve dat Darwin Nuñez ook nog is toegevoegd. Dus als je een carrière in Engeland of Zuid-Amerika wil starten, dan is het de moeite waard om opnieuw te beginnen. Maar voor Barcelona zie ik geen toegevoegde waarde om opnieuw te beginnen, zou hooguit een nieuwe real face voor Malo Gusto een reden kunnen vinden.

Bedankt om het te laten weten, @Joostvans! Ik had in de late namiddag al ‘ns gecheckt maar er was nog niets beschikbaar. Al die Argentijnen kunnen wel interessant zijn voor m’n Atleti-carrière … :smirk:

Hopelijk blijft het nu even op pauze wat real faces betreft, anders kun je zo bezig blijven …

1 like

Toch wel een aantal Argentijnse groeibriljanten, kan voor een Spaanse club toch altijd interessant zijn?

1 like

De update deze namiddag doorgevoerd & ondermeer Gabriel & de befaamde 7 real faces van bij de WK-update ontbreken nog. Ook Darwin Nuñez, al heeft hij z’n lange dot laten wegscheren (hij heeft dus nu ‘n placeholder in de huidige status. Zal dus voor ‘n volgende update zijn, zeker?

Trouwens, Grizi z’n kapsel mag ook wel ‘ns geüpdatet worden, die lange haren dateren nog van in z’n periode bij Barça. De geüpdatete spelers zijn wel clean … :grin:

Ik ervaar sinds een dag of twee dat het spel zeer stroef loopt op mijn pc. Kan dit door een update komen?

Heb vandaag voor het eerst ook een aantal keer ervaren dat het spel stroef loopt, dus denk dat het aan de update ligt.

Check je instellingen nog eens, het kan dat een update die reset. Voor mij werkt het volgende het best:
In Nvidia vsync op adaptive (half)
Fps cap op 80 (heb 144 monitor)
En dan openen via steam, dat maakt een enorm verschil.

Het is bij mij ook vaak een doelpuntenfestijn. Wie kan mij de sliders instellingen uitleggen? Wat moet ik dan doen?

Idem, dat ie wat tijd nodig heeft om in te laden, om door te gaan naar de volgende dag & het laadsymbooltje blijft soms “hangen”, maar geen nood title update 5 zou binnenkort beschikbaar zijn!

Zowel valencia als man itd staan geruchten dat ze te koop staan 2 clubs met potentie voor de wereldtop te bereiken

Zou je als manager ontslagen kunnen worden als je niet doorstoot in de UCL, als je normaal als doelstelling ‘Haal de finale’ hebt? We hebben onze start volledig gemist, want Europees loopt het voor geen meter …

In LaLiga presteren we wel op ons niveau.

Nee, dat lijkt me niet. Zou alleen er wel voor proberen te zorgen dat je in de competitie blijft presteren en een andere belangrijke doelstelling behaalt.

1 like