FIFA 23 - Algemene Discussie

Ik speel in FIFA 23 alleen career mode en dit is misschien wel de beste FIFA wat betreft carriere. Realistische gameplay, mooie (ingame) menu’s, goede soundtrack en alles net wat realistischer.

1 like

Ik kocht de game via Steam en heb het gedownload voor PC. Maar als ik wil opstarten, gebeurt er helemaal niets. Volgens Steam en de EA-app (die plots Origin vervangt), runt de game. Maar dat is dus niet het geval…
Toevallig mensen die een aha-erlebnis ervaren en weten hoe dit komt?

Probeer even de computer opnieuw op te starten, normaal gezien helpt dat met dit soort problemen.

Veel opgezocht en uitgeprobeerd, maar niets werkt. Momenteel ben ik het spel opnieuw aan het installeren. Indien het hierna nog niet werkt, vraag ik mijn geld terug.

Ik begrijp plots de slechte recensies…

Weet ook niet precies wat het probleem zou kunnen zijn, hopelijk helpt het opnieuw installeren! Zou trouwens even voor de zekerheid controleren of je computer de juiste specs heeft om de game te kunnen draaien.

Het is een gaming-laptop en heb hem nog geen jaar. Vele andere hoog-grafische spelen werken wel, daar ligt het niet aan hoor.
Het werkte trouwens nog steeds niet en ik kwam op het internet en in recensies heel veel lotgenoten tegen. Ik heb niet veel zin om er veel tijd en moeite in te steken dus heb ik ondertussen mijn geld teruggevraagd. Dan wacht ik wel op FIFA24. :slight_smile:

Wel vreemd, ik kreeg mijn geld al terug maar het spel staat nog steeds in mijn bibliotheek en ik kan het zogezegd nog steeds downloaden en “spelen”. Hopelijk een foutje dat Steam niet opmerkt, dan kan ik het bij een eventuele update eens opnieuw proberen! :slight_smile:

Heeft het niet te maken met EA Anti Cheat? Ik heb het nodige moeten aanpassen voordat het werkte, zelfs een instelling in m’n bios.

1 like

Bij deze wil ik je bedanken! Zo werkt het inderdaad wel!
Benieuwd wat Steam nu gaat doen i.v.m. hun geld…

2 likes

Wel echt goeie soundtrack, aangenaam verrast!

1 like

Iemand die weet hoe je na het inwisselen van je code de code kan toepassen voor het online spelen op PS4

Vraagje over het dynamisch potentieel. Ik heb een 15-jarige jeugdspeler met een algemene beoordeling van 68 maar zijn potentieel is “maar” 82.
Kan ik die speler op termijn toch richting de 90 helpen?

M.a.w. kan je iemands potentieel met pakweg 10 punten verhogen?

Ja dat kan. Je moet die speler wel heel veel laten spelen en een hoge beoordeling halen in die wedstrijden, dan kun je spelers zelfs op 98 ALG krijgen.

Stel je gaat aan de slag met een B ploeg…(carrière-mode)
Schuiven je betere spelers dan automatisch door naar de A ploeg wanneer ze vinden dat de speler er klaar voor is?

Of dienen ze een transferaanzoek te doen?

Helaas werken B teams precies hetzelfde als alle andere teams, dus ze schuiven niet automatisch naar het A team.

1 like

@Imparator past Fifa ook de regel toe waarin een B-team niet in de zelfde divisie kan spelen of het A-team

Meende dat je altijd gewoon kon promoveren.

Net een bug in de transfers ontdekt: Ik was ManCity en wou Theo kopen. Ik bood Aké + 65 en dat werd geweigerd. Vervolgens bood ik Akanji en 50 en daar ging men over nadenken. De volgende dag kreeg ik een tegenbod van 55 zonder ruilspeler.
Hetzelfde gebeurde voor Bellingham die ik zo voor 68 wist te strikken…
Ter info; Theo is 76 waard, Bellingham is 81,50 waard.

Weet iemand hier of nieuwe player faces automatisch ook in je bestaande carrière worden toegevoegd?

Dat is niet het geval.