FIFA 23 - Algemene Discussie

was dat in de voorgaande niet wel het geval?
beetje dom vind ik dat hij die niet ‘overschrijft’

Nee, ook in vorige FIFA’s kwamen nieuwe faces niet in je carrière terecht.

Iemand enig idee wanneer de nieuwe update komt met de nieuwe face scans? Wil daar graag op wachten voordat ik een carrière begin.

Die zou nu al live zijn. Met blijkbaar 80 nieuwe real faces waaronder (ein-de-lijk) Darwin Nuñez, ook enkele Arsenalfaces: Tomiyasu, Marquinhos …

1 like

Echt? Komt die update als een squad update of als een title update?

Kan iemand hier bevestigen als ie er is? Ik kan een paar dagen niet spelen.

Een title update, met uiteraard ‘n daaropvolgende squad update. De eerste is er al, de tweede volgt hopelijk snel.

1 like

Vind het nog steeds een gemiste kans dat je geen coöp carriere kunt doen. Gister bij een vriend heel de avond lekker gespeeld. Nu willen we eigenlijk dit wekelijks doen maar dan gewoon online en beide thuis, niet mogelijk dus

Is dat via remote play niet mogelijk?

Worden tattoos van spelers met real faces automatisch geüpdatet bij ook bestaande carrierès? Ik zag het passeren & vroeg het mij af, nog niet kunnen checken. En vind tattoos in ‘t algemeen wel sjiek, dus als je wat spelers hebt mét … :smiley:

Helaas niet. Je zal dan dus een nieuwe career moeten starten.

1 like

Ik heb best vaak dat fifa23 crashed (xbox). Spel sluit dan helemaal af en moet wel een aantal keer opnieuw starten wil hij het weer doen.

Ik heb hetzelfde op ps5

Ik heb een speler gehuurd afgelopen seizoen met koopoptie. Nu zou ik die graag willen lichten en daar heb ik al 2 herinneringen van gehad in de berichtenbox. Echter krijg ik in het selectiescherm nog steeds geen mogelijkheid om de optie te lichten. Ik heb de laatste wedstrijd van het seizoen al gespeeld en ik ben bang dat die mogelijkheid niet gaat komen voordat het nieuwe seizoen wordt aangemaakt.
Komt dit vaker voor of moet ik nog iets meer geduld hebben?

Is je koopoptie in geld hoger of lager dan zn waarde , anders zou je direct in het nieuwe seizoen voor dezelfde prijs hem wel kunnen halen

Dit kan alleen nog op 1 juli in het nieuwe seizoen, als je er qua salaris uitkomt tenminste.

1 like

Nee, de speler heeft zich dusdanig ontwikkeld dat de afgesproken koopoptie ondertussen lager ligt dan zijn marktwaarde.

Oke balen , dan weet ik ook niet zo snel een optie of je moet hem nog een jaar kunnen lenen en eventueel zn contract afwachten totdat die afloopt

De marktwaarde heeft hier helemaal niets mee te maken. Als je een optie tot koop hebt kun je daar gebruik van maken t/m halverwege april (ergens in die buurt). Waarom dit in de laatste maanden niet kan, geen idee, maar dit is al jaren zo in FIFA. Echter op 1 juli in het nieuwe seizoen kan je de speler alsnog voor het afgesproken bedrag vastleggen.

3 likes

Dit kan inderdaad ook in het nieuwe seizoen maar enkel op 1 juli.