FIFA 23 - Algemene Discussie

Titel update nu ook beschikbaar voor consoles

Wat is er in aangepast?

Enkel iets voor Volta, dacht ik.

Sinds een week of twee hapert FIFA als ik overdag in de zon speel. Bij slecht weer en ā€˜s nachts loopt het wel vlot. Nog iemand dit probleem? Ik speel op pc, btw.

Ik speel ook op PC en heb moeite om het spel opgestart te krijgen. Ondertussen heb ik wel een oplossing gevonden maar 't is een heel proces.

Dat wat jij ondervindt, heb ik wel niet. Wanneer opgestart, lukt alles vlot. Soms eens een uitzonderlijke hapering of bug, maar een heropstart lost het altijd op. En kan weer/tijdstip hier effectief een oorzaak van zijn?

Ik begin te vermoeden dat het met schaduwen te maken heeft. Wel bizar, want vroeger had ik dit niet.

Als ik het spel laad (xbox x) en wacht op internet verbinding dan crashed het spel. Annuleer ik de verbinding en verbind hem later dan is er niks aan de hand.

Met welke camera spelen jullie?

Tele
Hoogte 20
Zoom 0

1 like

Coƶp
Hoogte 0
Zoom 20

1 like

Een GoPro Hero11 over het algemeen.

Grapjas.
Waarom hebben jullie voor die cameraā€™s gekozen, jongens? Ik speelde tot nu toe met Tele broadcast, maar ik merk dat andere cameraā€™s mij minder stutter geven.

Ik heb voor deze gekozen om zo veel mogelijk van het veld te kunnen zien, om zo ook de lange bal te kunnen spelen of juist een goede diepe cross bal te geven.

Ik mis juist overzicht met Tele, daarom heb ik Coƶp gekozen. Met name voor de lange bal of het onder de druk uitspelen.

Sinds de update kun je nog maar 3 keer wisselen ipv 5.

Haha, ongelooflijkā€¦ Blij dat ik niet geupdated heb en nog TU5 (met mods) heb.

1 like

Ja? Ben je na de update een nieuwe carriĆØre begonnen? Ik voerde de update ook gewoon door, maar kon nog steeds 5 spelers wisselen in een al bestaande carriĆØre.

Wel opgemerkt dat de statistieken van de hoeveelheid wedstrijden van de spelers in squad hub verdwenen is. Er staat bij iedereen 0 ā€¦

Ik speelde zojuist tegen Southampton en kon na drie wissels geen wissel meer toepassen. Het was geen beker wedstrijd. Heel vreemd

Idd, heel vreemd. Ik ga er eens opletten komende week wanneer ik speel.

Speelde net een wedstrijd tegen Manchester United in de Champions League en kon gewoon vijf keer wisselen. Het lijkt in ieder geval geen effect te hebben op bestaande carriĆØres.

1 like

Heb je toevallig 3x 1 speler gewisseld? Je mag namelijk wel vijf spelers wisselen, echter in max 3 wisselmomenten (+1 extra in een verlenging).

2 likes