FIFA 23 - Algemene Discussie

Ik lees verschillende berichten dat de real faces van Nuñez en Leao met nog een aantal andere verwijderd zijn van FIFA 23? Iemand die dit kan bevestigen?

Een simpel kijkje op sofifa leert je al dat die spelers momenteel geen real face hebben …

Dan zijn ze dus weer verwijderd want na de laatste update zaten ze er juist wel eindelijk in!

Ik heb pas sinds een aantal weken fifa23, ik was laatst bij een vriend een avondje fifa spelen. Bij sommige doelpunten (van afstand) kwamen er in de herhaling bepaalde statistieken naar boven. Bij mijn fifa nog niet een keer voorbij zien komen, best vreemd

Dat kan er mee te maken hebben dat hij op PS5 speelt en jij op PS4 bijvoorbeeld. Op de nieuwe consoles heb je meer animaties e.d. door de nieuwe HyperMotion-technologie.

We spelen beide op xbox x serie. Zou het nog aan de tv kunnen liggen?

Poehh dat durf ik niet te zeggen. Ik speel zelf nog op PS4, dus weet er niet heel veel van.

Op de Playstation 5 kan je ervoor kiezen om de PS5 of PS4 versie van FIFA 23 te downloaden. Wellicht is dit op Xbox ook zo?

Zou ik dan voor saus het verkeerde spel hebben gekocht :sweat_smile:

Dat hoop ik niet :sweat_smile: Is toch vast wel een manier om dat te kunnen controleren? In de Store misschien? Of anderen hier die een Xbox hebben die kunnen helpen?

Fifa voor de xbox x serie is nog € 79,99,- ook al heb je die xbox one serie. Meende toch altijd dat je de spellen kon overzetten

Ik gebruik sinds een dag EA Play. Maar waar kan ik daar het commentaar veranderen (van Engels naar Nederlands)?

Hey allemaal! Is share play op de ps5 de enige manier om met een vriend een carrière te starten. Hebben beide fifa op ps5 maar wonen wat ver van elkaar om bij elkaar te gaan gamen.

Is dat iets nieuws share play? Ben wel benieuwd

1 like

Nee is al jaren. Wanneer je samen in een party zit kan een vriend van op afstand toetreden tot je scherm. Hij zij kan dan ook alles besturen. Beeldkwaliteit is voor de vriend wel wat minder.

Eindelijk de real face van Arteta! Per direct een carrière begonnen bij the gunners.

1 like

Zelfs Steven Defour van KVM! :grin:

1 like

Wat, heeft Defour nu een real face in FIFA?

2 likes

Ga je mij nu vertellen dat Arteta in 2023 z’n real face krijgt, terwijl hij al sinds 2019 manager van Arsenal is? Netjes…

Yes sir! :joy: