FIFA 23 - Algemene Discussie

Zalig! Al gezien of het z’n oude kop (met nog wat haar) is, of een geüpdatete versie? Ik was toevallig gisteren nog in het stadium om een truitje voor m’n neefje z’n verjaardag te kopen, nu begint het wel te kriebelen om een carrière met KV te starten. Maar misschien eerder een spelerscarrière.

2 likes

Na wat opzoekingswerk … :sweat_smile:

Ik veronderstel de oude versie?

1 like

Jup. Al het jaar van z’n hoofd bij op z’n kin plakken, en je komt meer in de buurt. Maar toch leuk!

2 likes

Als je je meer wil verdiepen in de geschiedenis van KVM: De Redding - YouTube

Zag dit net passeren op sociale media.

Ken redelijk wat vrienden en kennissen die mee kv hebben gered

1 like

Wel nog met haar :crazy_face: , jammer dat Kompany die als speler een face had het nog niet heeft.

Beneluxers,

Ik verwaarloosde de laatste jaren zowat altijd de youth academy in m’n carrières, maar wil er nu toch ‘ns m’n werk van maken.

Ik heb 2 spelers dat ik wil laten promoveren naar de A-kern, ik zou ze eerst laten meetrainen om zo hun ALG wat te laten stijgen, vooraleer ik ze voor de figuurlijke leeuwen gooi.

Alleen ik vind ze nergens terug wanneer ik ze wil selecteren voor training? Iemand die me kan zeggen hoe dit komt?

Je moet ze eerst zelf nog contracteren.

1 like

Dank je wel! Wist ik niet, toont aan hoe vaak ik al jeugdspelers tot de A-kern overhevelde … :joy:

Ik had dus eerst de xbox one versie van fifa23, nu heb ik de serie x versie. Zou ik mijn save games van Valencia en Crystal Palace over kunnen zetten of dien ik helemaal opnieuw te beginnen?

Volgens mij moet je helaas helemaal overnieuw beginnen.

Als ik het goed heb gelezen, kon je door middel van offline spelen alle echte tenues (met sponsoren) unlocken (of hoe je het ook maar noemt). Klopt dit en hoe doe ik dit precies?

Laatste selecties downloaden, fifa opnieuw opstarten en wanneer die probeert te verbinden met de EA servers op annuleren klikken.

1 like

Bij mij werkt dit niet op de ps5.

Als je het spel op Engels zet ben je er toch ook of is dit meer

Dat werkt wel ja. Maar vind dat ondanks dat ik prima Engels spreek wel irritant.

Ik speel zelf ook op de ps5 en bij mij lukt het wel. Vreemd.

Ik heb in de winterstop het contract verlengd van een speler met 3 jaar,na enkele maanden gaf dezelfde speler aan dat hij niks meer heeft gehoord over het contract en dat hij daarom ontevreden is,ik heb hem maar verkocht na dit lopende seizoen.

Ik denk dat er een bug omtrent contracten in het spel zit. Een speler met een aflopend contract, 0 speel minuten en totaal geen toekomst begint ook te klagen dat hij er op vooruit is gegaan en wil praten over het verlengen van zijn contract. Terwijl hij dus helemaal niet aan bod komt

Deze speler had nog een contract voor 1 jaar en 6 maanden en ik gaf hem 3 jaar en speelde bij mij zo en dan.
Wannneer houd het eens op met die bugs?