FIFA 23 - Algemene Discussie

Als je hem een cruciale rol hebt aangeboden dan hoort hij elke wedstrijd te spelen. Is hij belangrijk dan hoort hij bijna alles te spelen. Bij rotatie rol speel je eens per drie wedstrijden. Wellicht zit het hem daar in.

Ging van kandidaat naar sporadisch,maar dank je voor de toelichtingen.

In de afgelopen week heb ik vier wedstrijden gespeeld met FUT (3x squad battles en 1x division rivals). Maar de wedstrijd is afgelopen en hij kickt mij als het ware uit het spel. Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Het lijkt erop dat ik mijn carrière met Barcelona opnieuw zal moeten beginnen. Steeds als ik vooruit simuleer sluit FIFA 23 automatisch af, dus er is geen manier meer om wedstrijden te spelen of vooruitgang te boeken. Heb het hele spel inmiddels al opnieuw geïnstalleerd, maar dat maakt geen verschil. Hebben jullie nog suggesties om mijn probleem op te lossen?

Heb hetzelfde probleem. Lijkt bij EA te liggen dan denk ik

Weet niet precies of het nog te repareren is voor bestaande carrières, want ik heb het probleem niet met een nieuwe carrière. Maar hoop natuurlijk dat EA nog met een oplossing komt!

1 like

Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd en nu kom ik helemaal niet meer in…

Hoe ver simuleren jullie dan vooruit?

Één dag, gewoon op de normale manier (niet via de kalender). Moet trouwens ook eerlijk zeggen dat ik het niet erg vind om de carrière opnieuw te starten, denk namelijk dat ik meer dan genoeg inspiratie heb om Barcelona op een andere (en misschien meer realistische) manier in te richten.

Is het vastlopen met of zonder mods?

Zonder, maar heb de career file uiteraard wel in de loop der tijd bewerkt met de Live Editor. Daarom was ik ook in eerste instantie tot de conclusie gekomen dat ik de file had beschadigd (en doordat ik het probleem nog niet eerder door had, heb ik 't overschreven).

Hmm, dat zou het niet meteen kunnen zijn, denk ik.

Iemand die voor mij de perfecte sliders heeft? Elke uitslag van 4-3 5-4 gaat me een beetje vervelen ondanks het natuurlijk wel spannend is. Speel nu op legandarisch.

Probeer het eens met manual controls.

Idd al eens geprobeerd, was geen succes. Enige optie is dan om het op wereldklasse niveua te spelen. Heb je er dan nog wel sliders bij aangepast?

Even op youtube zoeken naar Broma18, dan zoeken naar sliders. Die zijn echt wel fijn. Zo speel ik ook en heb zelfs shot error omlaag gezet van de AI. Ook full manual controller settings.

1 like

Speel nu een aantal jaar Fifa op legendarisch niveau.
Echter ieder seizoen (ongeacht welke positie op de ranglijst) scoort mijn team een van de meeste doelpunten maar ook een van de meeste doelpunten tegen.

Zou je dan eens niet op ultimate proberen? Of ga voor manuele controls om het jezelf moeilijker te maken, en probeer beter te leren verdedigen.
Ik gebruik trouwens ook (een versie van) die sliders van Broma18, bevalt me prima!

Denk dat ik beter moet leren verdedigen, maar vind dit erg lastig.
Wat mij zelf altijd erg irriteert is dat er bij spelers makkelijk uit hun rug gelopen wordt of dat tegenstanders makkelijk door het centrum dribbelen omdat verdedigers niet naar binnen stappen.

In deze fifa zijn steek passes en loop acties van de AI een stuk beter. Daarbij komt kijken dat jou spelers altijd passief verdedigen. Als je zelf niet scherp genoeg bent slaan ze meteen toe.