FIFA 23 - Algemene Discussie

Als ik het spel afsluit dan start het spel uit zichzelf weer op. Hoe kan ik dit oplossen?

Niet. Gewoon weer opnieuw beginnen spelen.

1 like

Weten jullie wat het verschil is tussen strikte en losse onderhandelingen?

Bij strikte zullen rivaliserende clubs geen (of minder makkelijk) boden accepteren

Hoe krijg ik het commentaar veranderd???

Alleen via het hoofdmenu. Niet tijdens een wedstrijd

Op PC enkel via Origin/EA App. Je moet daar je taal veranderen, en dan wordt die taal gedownloaded. Ingame kan je dan nog steeds niet veranderen. Ik ben dit al jaren aan het aanklagen bij EA, maar er gebeurt niets mee.

Kan iemand dan mij uitleggen hoe ik dat moet doen bij EA Play?

Net even in seizoen 3 die Europese Pouls bekeken. Rayo Vallecano en Betis spelen Cl terwijl Atleti ondanks aankopen als Barella en Ibanez helemaal geen Europees spelen. Ook Feyenoord speelt helemaal geen Europees terwijl Utrecht en Heerenveen Europa League spelen. Toch opvallend!

In mijn Las Palmas save staat Atleti gewoon elfde. Terwijl ik niks te zeggen had in de onderlinge duels. Als ik kijk naar team statistieken dan spelen veel al de jonkies. Echter tegen mij met de sterkste elf. Opvallende bug

Gek, ik kan helaas de statistieken niet zien speel zelf in Engeland.

Ik wordt toch echt helemaal gek van die instellingen die steeds resetten waardoor je al je sliders kwijt bent. Is hier ondertussen nog steeds geen oplossing voor?

Ik heb dit één keer voor gehad en daarna niet meer. Sinds wanneer heb jij er last van?

Met welke sliders speel je trouwens? Ik had de mijne nergens neergeschreven, en nu ben ik wat zoekende.

Operations sport forum, daar haal ik ze vandaan

Ik heb de EEP mod gedownload, met heel veel nieuwe competities en zowat alle landenteams, echt top! Samen met de MCK Realism mod werkt het echt uitstekend. Realistischer en beter ga je het niet krijgen!

Vervolgens ben ik een spelers carriere begonnen met Mihajlo Petkovic, een 18-jarige linksbuiten van FK Partizan. We staan op een derde plek in de competitie, een straatlengte achter Rode Ster… maar wel Europees overwinterd ten koste van Köln.

Na een wedstrijd of 25 sta ik op 5 goals en 6 assists.

Interessant! Heb je een link naar beide mods?

Ik heb altijd die van FIFER gebruikt, voornamelijk wegens de honderden nieuwe faces. Hebben die twee dat ook? En gameplay?

Ik heb dit sinds het begin van FIFA 23. Minstens 1x per week. Word er helemaal gek van haha.

Ik heb ze inderdaad ook van Operations Sports forum!

Ik vind die van OS nogal stroef en unresponsive spelen. Jullie niet?

Ik speel op normaal tempo. Heb schoten en pass error naar zestig gezet. Heb leuke tegenstand en elke wedstrijd is wel anders.

MCK Realism mod: MCK Realism Mod TU13 (Boven de EEP mod(s) plaatsen!)

EEP Discord: Discord (Daar vind je de downloadlink en uitleg hoe te installeren. Is niet moeilijk, maar je moet de juiste stappen volgen).

Evt faces mods kun je blijven gebruiken icm deze.

1 like