FIFA 23 - Algemene Discussie

Deze thumbnail suggereert dat de echte coaches daadwerkelijk terugkomen in de career mode:

Trailer zal 7 minuten zijn en verschijnt online op 1 augustus om 16:58.

Ik zie enkel PL-managers, EA kennende blijft het beperkt tot één competitie. Toch al beter dan niets.

Hoop dat ze de echte lay-out van de FA cup en League cup ook gaan toevoegen. Heb nu al zin in een carrière met Nottingham Forest.

( Even op doorklikken voor de video :wink: )
:eyes:

Ancelotti, wellicht nog een aantal managers. Het is alweer een stapje vooruit. Maar waarom altijd van die kleine stapjes

Dan kunnen ze er volgend jaar weer wat toevoegen ipv iets volledig nieuw te moeten uitvinden :smile:

Vanavond om 17u: gameplay nieuws!

Mijn voorspelling voor vanavond;

  • Realistische managers die we al lang en breed hebben in het spel maar nu kan je ze eindelijk selecteren als “jouw” manager. Wat een ongelofelijke nieuwe toevoeging en vooruitgang van EA /s.
  • Nieuwe cutscenes die je na 4x gezien te hebben gaat skippen in de game.
  • Vrouwenvoetbal.
  • Willekeurige rommel om de video mee te vullen

Ik kan de lat niet lager leggen voor EA maar ik heb er 0,0 vertrouwen in dat ze een degelijke career mode op de mat leggen waarmee liefhebbers de diepte in kunnen gaan. Het is 2022 en een local of online multiplayer careermode hebben we ook nog steeds niet.

Er wordt al jaren naar multiplayer career gevraagd, maar ik heb er eerlijk gezegd nooit het leuke van ingezien. Ik wil spelen wanneer ik wil en kan, en ik heb tijd noch geduld om te wachten tot andere mensen eindelijk eens hun match gaan afwerken. En ik wil zelf ook niet gedwongen worden om voor een bepaalde datum een match te moeten spelen. En als in een career beu ben wil ik ze kunnen laten vallen.

3 likes

Ik wil vooral meer opties qua transfers, jeugdopleiding en oefenwedstrijden. En van die knullige dingen als meer wissels op de bank (net als in het echt). Leuk dat we straks vijf keer mogen wisselen, maar wat heb je eraan als je maar zeven wissels mee mag nemen?

Van die dingen als een echte trainer kunnen kiezen interesseren me persoonlijk geen moer, maar ik vrees dat dat de enige echte verandering is die we krijgen.

1 like

Voorspelbaar weer van EA en hoe kunnen ze een nieuw menu nou in godesnaam verkopen als nieuwe “feature”. Niemand die het een reet interesseert dat de game hun transfers gaat lopen beoordelen, ik denk dat iedere speler zelf zijn onderzoek doet naar mogelijkheden voor zijn of haar elftal. Een nieuw jaar en een nieuwe editie met allemaal oppervlakkige tierlantijntjes die in dezelfde verpakking worden gepropt als alle bugs die de afgelopen jaren vrolijk zijn meeverhuisd met EA’s luie copy/paste gedrag.

1 like

Het leuke is nog dat het ‘‘nieuwe’’ menu gewoon gekopieerd is van FUT. Zo ‘‘nieuw’’ is het dus ook weer niet ;). Inderdaad gewoon een zeer teleurstellende trailer. Het beste is om FIFA eens in de 2 a 3 jaar te kopen. Alleen dan zie ik het voor career mode nog als een echte toevoeging.

Voor mij persoonlijk is de hoeveelheid bugs al jaren een reden om career mode niet aan te raken. Zeker gezien het feit dat EA erg lui is om deze aan te pakken. Career mode bugs blijven vaak maanden in de game zitten, als ze überhaupt worden aangepakt.

Ook slecht nieuws voor PC spelers trouwens… Als dit echt zo is dan zal dit een enorme achteruitgang zijn voor de PC career mode spelers.

Naast de trailer ook een artikel over de Career Mode:

We’ve seen feedback from players wanting to play as some of their favorite managers, and we’re happy to say FIFA 23 enables you to play as one of the 350+ authentic football managers, of which 30+ have star heads, in Career Mode.

1 like

Zoals schorsingen en blessure’s. Je kan ze dus niet net op de wedstrijd dag aanpassen maar moet dit in het hoofdmenu bij management al gedaan hebben.

1 like

Teleurstellende trailer en pitch notes, inderdaad. Meerdere saves kunnen maken is blijkbaar ook een nieuwe feature. Je moet het maar durven.
Verder een hoop nieuwe cutscenes die we kunnen skippen en een paar belachelijke toevoegingen aan de player-career. Het enige echt interessante is echte managers gebruiken, maar dat kan ik op pc al enkele jaren dankzij mods.

2 likes

Lekker makkelijk om zowat alles af te schuiven op FIFA. Het lijkt er zo op dat EA maar weinig aanpassingen kan doen. Ben echt benieuwd dat EA na 2023 zal gaan doen. Het kan eigenlijk alleen maar beter worden. Fifa23 ga ik denk ik negeren, al roep ik dit al jaren.

1 like

Ik ga de gameplay afwachten. Als die echt beter is haal ik hem sowieso wel in huis, al gaat het wachten zijn op mods om er echt van te kunnen genieten.

Ze gingen toch een Cheat Engine maken voor PC zodat je niet meer kan Modden