FIFA 23 - Algemene Discussie

Heb je daar een bron voor?

Daar is op dit forum toch ergens een tweet van geplaatst?

1 like

Dit zou alle bugs door de jaren heen al verklaren. Amateuristisch als je als notabene gamedevelopper niet het nodige documenteerd en de code becommentarieerd zodat collega’s weten hoe de code in elkaar steekt…

EA doet het alleen voor het geld, het is niet voor niets dat de nieuwe Battlefield game enorm hard geflopt is. Erg jammer dat Konami de opvolger van PES de vernieling in heeft geholpen anders had ik dat graag een keer geprobeerd in plaats van een slap aftreksel waar al 8 jaar op herkauwd word door EA.

@Remsko plaatste gister in dit topic een bericht met een tweet

‘May be adding’. We zullen wel zien.

Wat mij erg interesseert is dat er de world cup van de heren en de dames erin komt.
Dan lijkt mij het logisch dat er zeer veel nationale ploegen erin komen.
Heeft iemand enig idee?
De FIFA versies met 200 landen vond ik altijd de leukste.

De enige geruchten zijn momenteel dat enkel de landen die aan de wereldbeker meedoen toegevoegd zullen worden. EA kennende verwacht ik dat deze enkel in de DLC te gebruiken zullen zijn, en dus niet in de carrière-modus. Waarschijnlijk kloppen de selecties ook niet helemaal en kunnen deze niet worden aangepast.

Tot nu toe is alleen bekend dat de WK gangers erin zullen zitten. Kroatie en Marokko zijn gister gepresteerd als nieuwkomer

Jammer is dat maar wie weet, want volgens mij is het al jaren zo dat er bij een Worldcup de 200 landen erin zitten, zoals in 2018, 2014 en 2010 en 2006.
Maar dat waren aparte Fifa’s.

Ibrox Stadium en Celtic Park worden toegevoegd aan FIFA 23.

2 likes

Als Ibrox studium in FIFA 23 komt. Dan begin ik met Rangers FC. Ik ben daar 3 jaar terug in het stadion geweest,. Een leuke ervaring was dat.

1 like

Refifa ?? Blijkt dat nu de arabische eerste klas exclusief is voor ea tof

Serie B keert definiet terug. Juventus krijgt het Allianz arena, Boca Juniors heeft La Bombanera weer terug in game

1 like

Zou fijn zijn als mensen bronnen bij hun posts kunnen vermelden. Hoevaak hebben we wel niet random berichten ergens gezien waar vervolgens niks van waar bleek te zijn?

1 like

Ik volg op twitter fifa accounts die altijd met de juiste informatie komen. Zal voortaan een link erbij zetten.

1 like

Inderdaad, heel betrouwbare bronnen! :ok_hand:t3:

Ben ik de enige die vooral uitkijkt naar de World cup mode?
Gezellig het hele toernooi spelen.

Sowieso een leuke toevoeging, ik kijk er ook wel naar uit. Vooral ook interessant dat we eindelijk aan de slag kunnen met landen als Kroatië, Marokko, Senegal en Ghana. Maar alles staat of valt met de gameplay.

1 like

Alle 32 landen op het wk gaan beschikbaar zijn toch? zodat we het volledige toernooi kunnen spelen?

Ik mag aannemen van wel. Vorige WK/EK dlc’s was dit wel het geval, meen mij te herinneren dat ze zelfs stadions hadden toegevoegd voor WK in Rusland in 2018.

Maar het is en blijft EA, die hebben er meer baat bij dat kinderen moeder’s credit card gebruiken voor fut.

1 like