FIFA 23 - Algemene Discussie

Ik heb nog steeds een Ps4. Wat kan ik verwachten van FIFA 23? Heb ik wel de nieuwe stadions enzo? En wat kan ik niet verwachten wat ps5 wel verwacht?
Ik speel uitsluitend carriere of online friendly.

Thanks!

Buiten scenes voor achter de match en betere kwaliteit zelfde

Ik overweeg om eerst te wachten op nieuwe consoles. Je mist toch wel aardig wat en is het niet meer dan een update van fifa22

Ik ga starten met Casa Pia (Portugal) deze promovendus is een club uit Lissabon en daarom lijkt het me leuk om daarmee te gaan verrassen in de competitie . Verder vooral gaan werken aan eigen jeugd en opzoek naar leuke jonge talenten uit de rest van Europa

No offense, maar elke Fifa van de laatste 5 à 10 jaar voelt aan als een karige update van het vorige jaar… Paar nieuwe teams, onzinnige cutscenes, faces en de bugs van de voorgaande edities en je hebt je nieuwe Fifa game.

De sprong van ps4 naar ps5 zal op begin als verfrissend voelen maar daarna heb je gewoon dezelfde karige content en bugs met 4k graphics.

Iemand enig idee wanneer EA met ratings naar buiten komt? Binnen 3 weken is de game er al…

Dat is helaas zo, ben ik het volledig mee eens. Zag zelfs dat er in fifa11 meer opties zitten in Career mode dan nu. Heb het gevoel dat fifa17 de laatste was qua nieuwe features.

De persconferenties in de game lijken leuk maar zijn zo slecht uitgewerkt dat je elke wedstrijd zowat dezelfde vragen hebt.

@Matthi9s, wellicht dat een terugkeer van Thomas Tuchel bij Borussia Dortmund een interessante carrière kan zijn? Er is nog genoeg te sleutelen aan de selectie, maar alle ingrediënten zijn aanwezig (prachtige shirts, eigen stadion, veel real faces, jonge talenten, een duidelijke identiteit, historie, supporterscultuur en zelfs Borussia Dortmund II in de 3. Bundesliga! Misschien interessant om een ambitieuzer beleid te gaan voeren om het Bayern München echt lastig te maken?

2 likes

Bedankt voor de suggestie! 100% gelijk heb je wat betreft de ingrediënten (prachtige shirts de laatste jaren al, eigen stadion met de legendarische Gelbe Wand, veel real faces, jonge talenten zoals Moukoko! Een hele aantrekkelijke groep in de UCL met Man City, Kopenhagen & Sevilla. En het feit dat BVB II er nu ook bijkomt …

Het valt meer dan te overwegen, @Joostvans. Ik zie er idd ‘n leuke carrière in! Al kwam Tuchel mij de laatste jaren behoorlijk arrogant over, maar da’s ‘n detail! Maar ik ga het in het achterhoofd houden … Nogmaals bedankt, had zo ver nog niet gedacht!

En er zijn ook echt heel wat Bundesligaspelers die ‘n nieuwe facescan kregen!

Iemand ‘n idee wanneer SoFIFA geüpdatet wordt naar FIFA23? Wss bij de release van het spel?

Normaal nog net iets ervoor, nog een twee weken denk ik. Normaal brengt EA ook eerst al hun rating lijstjes uit, daar zijn ze volgens mij dit jaar heel laat mee.

1 like

Weten jullie of op fifa 23 carrière er verschillen zullen zijn tussen ps4 en de ps5?

Bij PS5 heb je meer filmpjes vooraf aan een wedstrijd en na de wedstrijd (in de kleedkamer), ook de graphics zijn weer wat beter op de PS5 uiteraard.

En daar zijn de ratings: elke dag lost EA ze …

Raar dat ze die zo hypen, aangezien die in principe elke week kunnen veranderen.

1 like

Ik ga mijn carrière beginnen met PSV. Uiteraard een stuk leuker met het Philips Stadion in de game. Het doel is om van Eindhoven weer de voetbalhoofdstad van Nederland te maken. En toegegeven, ik ga die niet in het realistische carrière topic stoppen. :wink:

Weer de voetbalhoofdstad? Dat zijn ze nog nooit geweest hoor :wink:

Voor fut spelers veranderen deze toch maar 2-3x per jaar? Of ben ik mis?

Mwa, oa van 2000 tot 2008 was het voornamelijk in Eindhoven te doen.

Dat maakt je bij lange na nog geen voetbal hoofdstad