FIFA 23 - Speler Gezocht

Wout weghorst misschien een leuke optie? Of weten anderen nog iets?

1 like

Misschien Oxford (Augsburg), Dahoud (Dortmund) of Xhaka (Arsenal) terughalen? Anders Freuler (N’ham Forrest) of Grillitsch (Ajax).

Als spits kun je kijken naar Gouiri (Rennes), Openda (Lens), Banza (Braga) of Malen (Dortmund).

2 likes

Voor mijn nieuwe CM met Erik ten Hag bij Manchester United heb ik Maguire verkocht aan Spurs. Nu ben ik op zoek naar een geschikte vervanger.

Ik zat zelf te denken aan Timber, alleen is hij net vertrokken naar Leverkusen.

Wellicht is Jonathan Tah een optie. Al zie ik liever een talentvolle jongen achter Varane.

Dat is zeker een optie! Misschien Tapsoba (Bayer 04), Guehi (Crystal Palace), Lacroix (Wolfsburg) of Lukeba (Lyon).

Kijk ook eens naar Konsa van Aston Villa ,
Godfrey van Everton
Of Killman van Wolverhampton

Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een getalenteerde aanvaller voor de breedte van hun selectie, dan zou ik Hugo Novoa (RB Leipzig) van harte willen aanraden. In mijn carrière met Barcelona haalde ik hem op huurbasis naar de club nadat Ansu Fati geblesseerd moest afhaken, waar hij in negen wedstrijden maar liefst veertien (!) keer scoorde. Heb zelden een speler met zijn statistieken gezien die werkelijk altijd op de juiste positie staat om een doelpunt te maken. In de wedstrijden die hij speelde (voornamelijk in de Copa del Rey) had hij misschien wel twintig doelpunten kunnen maken als hij scherper was geweest in het afmaken. Andere aanraders zijn Valentín Gómez (Vélez Sarsfield), Ilaix Moriba (RB Leipzig, in het eerste seizoen op huurbasis bij Valencia CF) en Adrián Bernabé (Parma Calcio 1913) trouwens. Allemaal voor bescheiden transfersommen haalbaar, maar eigenlijk direct dragende spelers in welke carrière dan ook.

2 likes

@Joostvans ik zag net Azzedine Ounahi van het Marokkaanse NT aan Barcelona wordt gelinkt. Misschien een leuke goedkopere optie voor je carrière?

1 like

In het recente verleden hebben we natuurlijk al meermaals gezien dat spelers die uitblinken op een internationaal toernooi doorgaans niet meer dat niveau weten te halen op het moment dat ze van club wisselen. Doorgaans excelleren spelers in een specifiek systeem of cultuur, terwijl er dan plotseling andere dingen worden gevraagd bij een volgende club. Ben daarom geen voorstander van het aantrekken van ‘toernooiuitblinkers’.

Dat gezegd hebbende, Azzedine Ounahi heeft in de wedstrijd tegen Spanje een onuitwisbare indruk achtergelaten. Heb daarom in ieder geval een scoutingsrapport opgevraagd. Mocht Ilaix Moriba geen indruk achter weten te laten, dan komt hij misschien alsnog in beeld.

Enkele weken voor de winterse transferperiode van het derde seizoen heeft Manchester United interesse getoond in Andreas Christensen. Op zich niet vreemd aangezien de Red Devils zich niet direct wisten te plaatsen voor de Champions League, onder meer door een slecht functionerende verdediging. In Camp Nou krijgen krijgen Ronald Araujo, Jules Koundé en Eric García in principe de voorkeur boven de Deense verdediger, waardoor ik bereid ben om te luisteren naar aanbiedingen. Manchester United was niet bereid om te voldoen aan een vraagprijs van ongeveer vijftig miljoen euro, maar waren wel bereid om te praten over een mogelijke ruilconstructie. In eerste instantie werd Diogo Dalot aangeboden, daarna werd mijn voorstel om Lisandro Martínez de omgekeerde weg te bewandelen tot mijn grote verbazing geaccepteerd. Eigenlijk klinkt het ideaal; Manchester United krijgt lengte, rust en ervaring, Barcelona krijgt vechtlust en leiderschap. Wat denken jullie?

Lijkt mij een prima deal. Christensen is minder dan de drie (rechtspoten) die je al hebt en ouder dan Martinez. Je krijgt dan een jongere speler en wat je zegt: meer pit. Daarbij zijn er los van Pau Torres/Gvardiol niet echt linksbenige verdedigers die in je derde seizoen op dat niveau zitten en nog een goede optie zijn (Laporte is bijv. wel goed, maar dan ook in de dertig).

1 like

Voor mensen die een spits zoek Barca vraagt maar 2 milj voor depay

Ik zoek 1/2 versterkingen voor mijn carrière met Valencia. Heeft iemand tips ?

Volgens Belgisch media is Valencia geintresseerd in Amallah van Standard Luik , kijk daar een naar

Die is in fifa wel echt niet het niveau dat je wil nastreven met Valencia (26j en 73/76) enige voordeel is wel dat hij einde contract is en daarom wel heel goedkoop zou zijn. Als aanvulling van je selectie kan dat nog interessant zijn dan.

Iemand die een goeie rechtsback kent voor FC Barcelona?
Ik had graag Porro gekocht maar die kan ik niet kopen omdat Sporting anders geen rechtsbacks meer heeft…

Of kijk naar Javier puado van Espanyol als optie

Welke posities wil je versterken? Ik speel momenteel ook met Valencia. Heb als rechtsbuiten/rechtsmid Orellano gehaald en ben tot dus ver erg tevreden.

Mamardashvili
Correia, Paulista, Guillamon, Gaya
Orellano, Moriba, Almeida, Lino
Hugo Duro, Duarte (regen van Cavani)

@JohnColtrane Maffeo, beetje te vergelijken met Alba op links of Morey van Dortmund.

Hallo allemaal,

Ik zoek met Sevilla goals…iemand enig idee? Memphis realistisch?

En-Nesyri bevalt niet goed? Denk dat Depay niet in Spanje zal willen blijven buiten Barcelona om. Andre Silva misschien een leuk idee of Jovic van Madrid?

Voor diegene die net een nieuwe carrière beginnen , Cristiano Ronaldo staat als vrije speler op de lijst , ik zou zeggen sla je slag :joy:

1 like