FIFA 23 - Speler Gezocht

Hoi allemaal,

Ik ben gestart met Real Betis en ben nu opzoek naar een nieuwe rechtsback eventueel net achter sabaly of een vervanger.

Ook zoek ik een centrale verdediger die achter edgar en luis aan kunnen sluiten in mijn selectie, iemand die dus nog niet op zijn best is maar door langzaam te brengen in de basis kan belanden.
. Zelf dacht ik misschien aan Boscagli van PSV

Jullie nog ideeën?

Boscagli is natuurlijk meteen basis materiaal, je kan wel kijken voor Mauro Junior als rb. Mingueza van Celta momenteel. Betis heeft best aardig wat ex Barcelona spelers gehad door de jaren. Denkend aan Bartra, Miranda, Tello en Montoya.

CB - Gomez (Velez)
Copete (Mallorca)
Colombo (Defensa justicia)

Enkele opties :

Arnau Martinez van Girona als rechtsback
Victor Chust van Cadiz als CV
Frances van Real Zaragoza
Frias van Defensa als CV

Bedankt heren!
Ben nu voor de rechtsback positie Mingueza, Martinez aan het scouten.

En voor centraalachterin
Copete, Chust, Frances, Gomez en Frias

:+1:t3::+1:t3::ok_hand:t3:

Ik zoek voor Rennes een rechtsback die als back-up voor Traoré kan dienen, liefst een jong talent.

Centraal op het middenveld zoek in een pitt bull die ook een beetje kan voetballen. Deze moet meteen voor een basisplaats kunnen concurreren, maar liefst ook wat progressiemarge hebben.

Als rechtsback zag ik Fresneda van real Valladolid voorbijkomen of Ruben Sanchez van Espanyol of Pembele van PSG

Als middenvelder kijk een naar Krejci van Sparta Praag

Bellegarde vind ik een hele fijne middenvelder. Ugrinic van Young Boys is een goed alternatief.

RB
Soppy - ex Rennes maar via Udinese en Atalanta aardig opgeklommen. Weet niet of dat voor nu realistisch is gezien zijn leeftijd.
Balde - Troyes
Pembele - PSG
Singo - Torino
Pantea - Steau

Rechtsback

  • Juan José Mina (Deportivo Cali)
  • Arnau Martínez López (Girona FC)

Middenvelder

  • A.Musrati (Sporting Braga)

Realistische aankopen voor Nottingham Forest? Eigenlijk op elke linie wel versterkingen nodig. Ik wil Forest weer terug brengen aan de top zoals vroeger.

Alan Varela van Boca Juniors geschikt als pitbull? De meeste centrale middenvelders uit Argentinië zijn pitbulls hebben we afgelopen WK mogen zien :sweat_smile:

Goedenavond,

Ik zou graag een carrière willen starten met PSG, omdat ik erg gecharmeerd ben van de fanatiek aanhang die ze hebben. Alleen is het natuurlijk zo dat met alle spelers die ze hebben het heel makkelijk en saai gaat zijn, heeft iemand tips hoe ik het leuk zou kunnen maken ?

Probeer een Franse kern uit te bouwen

Ervaren spelers vervangen door jonge spelers , bijvoorbeeld leeftijd 18-26 jaar

Je moet elke match in de Ligue 1 winnen, dat lijkt me toch niet simpel. En uiteraard moet je vol voor de CL gaan.

@Jan014 misschien meer naar het Bayern beleid werken. Eerst de beste uit eigen competitie wegkopen en daarna aanvullen met buitenlandse goede spelers zoals De Ligt en Mané.

Dat bevordert je spelplezier niet heel erg. Over het algemeen is het fijner als de concurrentie om je heen ook beter wordt ipv minder. Ik sluit mij meer aan bij Aron: PSG meer Frans proberen te maken, te meer Frankrijk al jaren overloopt van het talent en PSG daar maar weinig gebruik van maakt.

1 like

Ja daar zat ik ook aan te denken, m en dan aan het begin wou ik de spelers als Neymar, Messi, Ramos etc verkopen maar ik wil het ook realistisch houden, lastig

Ik zoek voor seizoen 2 met Freiburg een rechtsachter. Ik zit momenteel op het einde van seizoen 1 en sta in de halve finale van de europa League en sta 4e in de competitie. Met nog 4 speeldagen ik het verschiet is zelfs kampioen spelen nog mogelijk.

Kubler is in seizoen 1 eigenlijk de zwakke schakel van het team. Nu vraag ik mij af of Karsdorp, Hateboer, Castagne of Dest realistisch zijn?

Zeker wel op Dest na denk ik. Al vind ik die irl heel erg overschat. Weet alleen niet of je gelukkig word van die andere drie. Juranovic van Celtic speelde een goed WK en is redelijk anoniem. Aydin van Schalke heeft potentie en irl ben ik erg gecharmeerd van Van Ewijk (Heerenveen)

Ik zoek iemand die mijn team meteen kan versterken voor wellicht CL voetbal. En ben iemand die enkel met real faces probeert te spelen tenzij eigen jeugdspeler. Daardoor zijn de keuzes wel beperkt.