FIFA 23 - Speler Gezocht

Dan ben ik wel benieuwd hoe jou elftal eruit ziet. Ik speel sinds fifa22 al met Los Che

Zelf had ik Luis Javier Suarez gehaald als opvolger van Cavani in de vorige editie en nu ga ik voor RDT, Raul De Tomas van Rayo.

Mamardashvili
Correira, Paulista, Diakhaby, Gaya
Moriba, Guillamon, Almeida
Kluivert, RDT, Lino

Ik vind Hugo Duro vooral fijn als tweede aanvaller. Vorige editie maakte ik hem LW maar hij heeft wat ingeboed aan snelheid.

Hey allen ik speel een carrière met Lyon waarin ik de successen van begin 2000 opnieuw wil beleven. (7 jaar op rij kampioen) Maar dit met een volledig Frans(talige) kern.

Is het terughalen van Martial realistisch? Heeft al voor de club gespeeld maar zal wat salaris betreft wel moeten inleveren.

Verder zou ik Olise van Crystal Palace willen halen. Ben trouwens met Patrick Vieira begonnen als coach. Die in RL trainer is van Palace.

Olise is wel echt een fijne dribbelaar. Komt bij mij hangend als rechtsbuiten goed tot zijn recht bij CP.

Martial zou zeker kunnen, zou je dan samen met Lacazette voorin spelen? Martial speelde bij gebrek aan een spits nog best vaak centraal de laatste tijd bij United maar is te vaak geblesseerd. Lloris terug halen is ook een leuke optie.

1 like

Lloris terughalen is inderdaad een leuke optie al heb ik onlangs pas ontdekt dat de 32 jarige Portugese keeper Antony Lopes al van zijn 10 jaar (sinds 2000) bij Lyon speelt en gewoon geboren is in Frankrijk.

Ik ga hem wellicht gewoon mijn kapitein laten blijven tot er een doelman uit de jeugd het kan overnemen.

Martial zou vooral op links spelen maar kan ook in de spits gebruikt worden indien nodig. Voor de spits positie gaat het tussen Lacazette en Dembele.

RDT is budgetair niet haalbaar voor mij, vrees ik. Wel een mooie aankoop!

Wat denken jullie van Pavlidis van AZ. Ik ken hem helemaal niet, maar hij heeft wel mooie ratings op FIFA.

Fijne speler pavlidis. Scoort makkelijk en erg technisch. Zeker een aanwinst👌🏼

Alex Oxlade Chamberlain naar Crystal Palace zien jullie dat gebeuren?

Ja, misschien wel? Hij nadert de leeftijd van 30 & moet bij het huidige Liverpool toch niet teveel meer rekenen op veel speelminuten. Als dat in jouw carrière ook zo is, kan je er maar van profiteren. Een brok ervaring op jouw middenveld!

Ja zie ik ook wel als mogelijk! En is erg goedkoop op te halen.

Moet zeker kunnen! IRL leent Palace trouwens ook Sambi Lokingi van Arsenal, kan ook nog van pas komen misschien.

Ik wou eens met een topclub aan de slag, het is Liverpool geworden. Op het middenveld speel ik met Thiago, Fabinho en Jones/Henderson/Keita/Arthur, maar die vier met de schuine strepen tussen voldoen (nog) niet (meer).
Daar wil ik dus een topper halen. Ik heb zelf uiteraard al wel een lijstje met Bellingham en Tielemans, maar ik ben benieuwd of jullie nog originele namen hebben.

Rice, Ndidi, Wirtz, Szoboszslai

Bellingham is inderdaad de naam die het meest genoemd wordt en ook by far het duurst zal zijn. Wel heel goede en complete speler. Tielemans is inderdaad een optie, zeker omdat hij bijna transfervrij is. Wat ik wel opvallend vind is dat hij nog niet is vastgelegd op dit moment. Arsenal scheen ook lange tijd in gesprek te zijn, maar lijkt helemaal afgehaakt en ging zelfs voor Jorginho.

Zie dat Rice genoemd is. Ook een goede optie. Zal prijzig zijn, maar ook een complete speler. Arsenal werd nu nadrukkelijk genoemd voor komend seizoen. Ik dacht nog aan Guimaraes, maar Newcastle zal hem niet laten gaan.

Andere optie is Ruben Neves. Volgens mij gaat hij straks zijn laatste jaar van zijn contract in en wordt ook regelmatige gelinkt aan topclubs. Wel tijd voor een stap hogerop en kent de competitie. Originele keuze is Majer! Heel goed seizoen gedraaid vorig jaar en kan een verrassing zijn.

@Joostvans jij al eens gekeken naar Moleiro voor Barça?

1 like

Is die face update weer hersteld?

Ik zou zeker proberen Bellingham te halen en als je nog geld over hebt een type Mikel Merino.

Bruno guimaraes van Newcastle United.

Pedri of Gavi van Barca

Ruben Neves van Wolves
Matheus Nunes van Wolves

1 like

Allereerste prioriteit: Bellingham.

Alternatieven: Frenkie, Tonali, Pellegrini, Marcos Llorente, Lemar, Musiala, Soler, Kamada, Luis Alberto, Paquetá, Rabiot, …

1 like

Nee nog niet. Gallagher, Darwin Nunez onder andere missen hun gezicht nog altijd na de update

@Raindog
Valverde, zal toch niet heel zijn leven in Madrid spelen.
Gravenberch, krijgt te weinig speeltijd in Munchen. Is meer voor de lange termijn.
Wirtz van Leverkusen die toch echt wel een stap kan maken.

1 like

Bedankt voor de tips, jongens.
In mijn 4-3-3 met de punt naar achter vind ik spelers als Wirtz, Kamada, Alberto en Szoboslai verdedigend tekort komen. Rice en Ndidi zijn dan weer echte zessen.

Bellingham wordt mijn toptarget, als hij niet haalbaar lijkt zijn Tielemans en Neves goede alternatieven. Misschien pols ik in januari al eens naar Tielemans, hij zou niet al te veel mogen kosten dan. Dan kan hij in S2 de concurrentie aangaan met Belllingham/Neves en de al iets ouder wordende Thiago.

Is Liverpool voor Valverde wel een stap vooruit, momenteel? Hij is erg belangrijk voor Real.

1 like

Hoe frusterend als je het bedenkt: je hebt die update dus nodig als je de volledige wintertransfers afgerond wil hebben, maar je kan dan wel weer geen nieuwe carrière starten omdat die real faces niet opnieuw toegevoegd zijn …

Ik heb hem voorlopig nog niet geüpdatet en wacht wel wanneer EA dat weer in orde brengt … :roll_eyes: