FIFA 23 - Speler Gezocht

Ja ik word er echt stapelgek van. Ik heb dus ongemerkt wel die update gedownload waardoor al die real faces weer pleite zijn. Ik wacht ook weer met het starten van een carrière totdat EA dit weer heeft gefixt, verwacht niet dat dit nog lang gaat duren.

1 like

Realistische aankoop voor RC Lens seizoen 2?

  • Een centrale verdediger extra
  • Goede stand in voor Openda
  • extra middenvelder

Dit is mijn opstelling nu:

Ik zoek voo seizoen 1 een echte 6 voor Werder Bremen, iemand enig realistische opties?

Zerrouki van Fc Twente.

Krejci - Sparta Praag
Keita - Antwerp
Braunoder - Austria Wien
Reis - Hsv
Rexhbecaj - Augsburg

1 like

Ik zit momenteel in de zomer van seizoen 3 met RC Lens en heb zojuist Openda (83) verkocht voor +/- 115 miljoen. Nu ben ik opzoek naar een waardige vervanger met een Algemeen tussen de 76 en 81. Waardoor ik bij de volgende namen terecht kwam:

  • Joël Piroe: Na 2 seizoen nog steeds bij Swansea, die vorige seizoen 15e eindigde in de Championship.

  • Teren Moffi: Sterke en redelijk snelle spits die makkelijk scoort. Kan van Lorient die net boven de streep eindigde naar een team dat Europees speelt.

  • Bamba Dieng: Heeft in het echt de overstap gemaakt van Marseille naar Lorient. Maar kan voor wat Europese ervaring brengen met zijn jonge leeftijd.

Welke naam achten jullie het meest realistisch?

  • Piroe
  • Moffi
  • Dieng

0 stemmers

Ook ben ik opzoek naar een CM die tussen de 79 en 82 algemeen is. Maar veel twijfel met het realisme van bijv. Le Fee (Lorient), Bellegarde (Strasbourg) of een speler uit Zuid-Amerika. Welke middenvelder zou realistisch kunnen zijn?

Realisme is altijd lastig als je al in seizoen 3 zit en bijvoorbeeld boven verwachting presteert. Bellegarde is een hele goede middenvelder, speel jij jaarlijks Europees dan is de transfer best realistisch.

@Spoon0612
Dat is zeker moeilijk! Al gaat het nog niet vervelen omdat je het zo realistisch mogelijk probeert te houden. Had eerst Kudus gehaald maar omdat dat een onrealistische transfer is ging het al snel vervelen.

Ik denk dat Bellegarde de middenvelder gaat worden. Een speler met een verleden bij Lens en vgm weggegaan omdat er op dat moment actief was in de Ligue 2 of net was gepromoveerd. Alleen de spits positie blijft dan een dingetje. :joy:

Op zoek naar versterkingen seizoen 1 voor Hertha. Ben vooral opzoek naar een rechtsachter en een spits.

Rechtsback:
Wolf (Dortmund)
Weiser (Werder Bremen)
Tete (Fulham)
Toljan (Sassuolo)
Agu (Werder Bremen)

Spits:
Poulsen (Leipzig)
Marmoush (Wolfsburg)
Burkardt (Mainz)
Vazquez (Boca Juniors)
Gyokeres (Coventry)

Ik denk aan een carrière met Wolfsburg. Op de flanken hebben ze daar met Wimmer en Kaminski twee grote talenten, maar er zijn geen wisselmogelijkheden. Een ervaren speler die op korte termijn de concurrentie kan aangaan maar op lange termijn hun ontwikkeling niet in de weg staat lijkt me een ideale aanwinst. Suggesties? Liefst iemand met een goede traptechniek, dat ontbreekt nu nog wat.

Een back-up voor de rechtsback mag ook aangeraden worden!

Gosens, Gunter en Draxler allen mid 20. genoeg ervaring en je kan wat meer rouleren. Bourigeaud van Rennes vind ik een hele fijne speler.

Rensch, Boey, Jasic voor de rechtsback positie

Frankowski van RC Lens! Snel en aanvallend sterk. Voor op de flanken zijn Doku of Karlsson wel leuke opties denk ik.

1 like

Hertha BSC

Ik ben op zoek naar een spits en een rechtsback. Zelf dacht ik aan Broja als spits. Komt niet in de plannen van Potter bij Chelsea voor. Als rechter verdediger heb ik Jasic op het oog. Jonge Oostenrijks talent. Iemand nog andere leuke suggesties?

Milan van eeuwijk van Heerenveen ?
Koita van rb Salzburg of Fernando van rb salzburg

Broja is denk ik veel te duur. Afgelopen zomer heeft Chelsea nog 35 miljoen euro van West Ham afgeslagen.

1 like

Luis Vazquez van Boca Juniors was bij mij een schot in de roos. Ik had geen spits die goals maakte en kocht hem in januari.

Hier mijn topschutterstand :smile:

Hallo allemaal,

Welke spelers uit de eredivisie zien jullie allemaal na Freiburg vertrekken?

Obispo, Trauner, Pedersen, Grillitsch, Bazoer. Dat soort type spelers

Goedemorgen!
Ik ben al een tijdje aanbeland in S3 met mijn RC Lens carrière, maar nu ben ik al een keer of 8 opnieuw begonnen. Omdat de transfers die ik deed keer op keer mij niet bevielen.

Over de spits positie ben ik er wel uit. Openda verkoop ik iedere keer voor een bedrag tussen de 117 en 126 miljoen en als vervanger heb ik gekozen voor Antiste (Spezia) en dat beviel me wel. Snel, doelgericht en past in het profiel van Openda.

Verder wil ik de selectie verbreden met het oog op de Europese wedstrijden. Zodat ik veel kan rouleren, maar telkens kom ik bij zeer onrealistische transfers. Denk aan Okafor, Le Fee, Bellegarde, Singo…

Dus wie of welke weg in te slaan zou realistisch kunnen zijn? :grin:

Beste,

Ik ben momenteel aan een carriere in S2 met Everton bezig. Echter probeer ik europees voetbal te halen en ben ik opzoek naar versterkingen. Graag met gameface. Iemand leuke suggesties? Alvast bedankt.