FIFA 23 - Speler Gezocht

Op welke positie zoek je? Maakt het net wat makkelijker zoeken.

@DavinEland Bellegarde kan toch prima?

Ja in principe wel, speelt nu voor 1.FC Köln in de 2e Bundesliga dus het is redelijk realistisch.

9 van de 10 keer wordt mijn keeper Samba ook verkocht en dan ga ik voor Herve Koffi (Charleroi). Maar het is gewoon moeilijk om na 3 seizoenen de realiteit erin te houden. Dus ik denk dat ik het volgende ga doen:
Openda :repeat: Antiste
Samba :repeat: Koffi
Onana/Zorgane :repeat: Bellegarde

En dan voor de breedte:
Texeirra (Sturm Graz)
??
??

Ik ben op zoek naar back-ups voor de beide wingbacks van Leverkusen. Momenteel speel ik met Soza en Frimpong, maar ik vind Bakker en Fosu-Mensah (aanvallend) tekort komen. Let wel; de nieuwe spelers moeten tevreden zijn met een rol op de bank. Iemand die zowel links als rechts kan spelen zou de voorkeur krijgen.

Jasic, groei briljant kan zowel links en rechts. Oosterwolde, ruwe diamant. Veel drang naar voren.
Kai Wagner, meer ervaren back
Ortega, Velez Sarsfield. Pijl snel, aanvallend ingesteld. Uithoudingsvermogen als een paard. Prima dribbelaar en voorzet (mijn nr 1. van dit lijstje)

Gosens, out of the box aanwinst.

@DavinEland maakt een carriere save het niet juist leuk als een speler flopt of helemaal niet bevalt. Als elke aankoop maar goed presteert gaat dat toch snel vervelen? Gebeurd in het echte leven ook vaak genoeg dat er spelers niet slagen.

@Raindog Bangura (Cambuur) is ook het proberen waard. Zal genoegen nemen met een plek op de bank en is als ik me niet vergis is S3 77 en 95 of 96 versnelling. Ook is in mijn RC Lens carrière Frankowski een betrouwbare back. Snel, aanvallend en goede omschakeling.

@Spoon0612 daar heb je wel een punt, daarom is het miss ook beter om van bepaalde spelers afscheid te nemen. Zorgane is wel een beetje een miskoop, maar ook Livonant heeft me nooit kunnen bekoren. Met die miljoenen van Openda ga ik dan toch voor Reine-Adeleide of Bellegarde, Antiste en Koffi sowieso.

Ik heb met AS Roma in mijn eerste seizoen Braganca (Sporting CP), Lopez (Sassuolo) en Arambarri van Getafe gekocht. Meningen qua realisme?
Ik persoonlijk dacht wel realistisch namelijk.

Hallo allemaal!

Ik ben dit seizoen met Tottenham geëindigd op de 3e plaats en speel dus CL.
Graag om hoge ogen te gooien in de CL ben ik opzoek naar versterkingen op de volgende posities;

-SP (Toekomstige vervanger Kane, hij wordt ook een dagje ouder :joy:)
Richarlison presteert nog niet optimaal

-LW/RW Toekomstige vervanger Son.

  • CAM

-CM:

-CVM

-CV: opmerking : boven de 80 pac

-LB/RB snelheid vereist, hoop dat ik Porro definitief kan aantrekken.

Zoals jullie kunnen zien heb ik bijna op elke positie wel versterking nodig :joy:
Doordat er veel spelers zijn geleend en er best wel wat oudere spelers in de selectie zitten is versterking wel vereist.

Hebben jullie toevallig nog een lijstje spelers voor mij?:innocent:

Graag wel met Real Face!

Zien jullie overigens spelers als Wirtz, Osimhen (zwak voor hem haha), Bellingham(al is dat Miss iets te hoog gegrepen :joy:) naar Tottenham vertrekken?
Of zal ik eerst constant in de top (3) moeten meedraaien?

Graag jullie mening😁

Beste,

Ik ben momenteel aan een carriere in S2 met Everton bezig. Echter probeer ik europees voetbal te halen en ben ik opzoek naar versterkingen. Graag met gameface. Iemand leuke suggesties? Alvast bedankt.

herhaling van bericht

Misschien Gimenez (Feyenoord) of Teze (PSV).

1 like

Op welke positie zoek je iemand want dit is vrij breed genomen anders

1 like

Geen positie persé. Misschien wat minder bekende uit verdere leagues dan de grote 5 + eredivisie.

Voor seizoen twee met Leverkusen ben ik op zoek naar:

  • een doelman die de concurrentie met Hradecky (82) kan aangaan op korte termijn
  • een spelverdeler die op middellange termijn de concurrentie met Demirbay kan aangaan. Deze moet in eerste instantie op niet heel veel speeltijd gaan rekenen.

Doelman Livakovic van Dinamo Zagreb & Chotard van Montpellier.

1 like

Livakovic vind ik een goeie, Chotard vind ik wat te verdedigend. Merci!

CM Reabiger van Furth, 17 real face.
Zou Weigl in die rol kunnen spelen? Anders Dahoud.

DM Dahmen, Casteels, Nubel, Unnerstall

Is Bijlow realistisch?

Als hij eerste doelman word wel.

1 like

Zeker interessante optie

1 like

Iemand interessante spelers voor het Deense Viborg , bijvoorbeeld Nederlanders die er kunnen spelen , heb Leemans al en heb bijvoorbeeld hoedemakers op het oog.

Vooral de rechtsback en cv en zijn posities waar ik spelers zoek

Rasmussen van Feyenoord
Sampstad - Twente
Propper - Twente, buitenlands avontuur

1 like