FIFA 23 - Speler Gezocht

Ah, ik dacht dat de speler voor of naast Carvalho en Rodriguez kwam te staan. In dat geval is Van de Beek geen goede keuze. Hij is juist in zijn kracht als hij vanaf ‘tien’ in/uit de rug van de spits kan komen. Darder past dan beter. Hij is wel de beste speler van Espanyol, iets lastiger los te krijgen.

Andere opties kunnen eventueel nog Fran Beltran of Chirivella zijn.

1 like

Sluit me volledig aan bij @Begiristain , Donny van de Beek is een ‘systeemvoetballer’ en komt eigenlijk alleen tot zijn recht als nummer tien. Wat betreft een controleur naast Carvalho of Rodríguez, wat denk je van Manuel Ugarte (Sporting CP), Moises Caicedo (Brighton Hove and Albion), Renato Sanches (Paris Saint-Germain), Fabián Ruiz (Paris Saint-Germain), Saúl Ñíguez (Atlético Madrid), Dani Ceballos (Real Madrid), Manu Trigueros (Villarreal) of Roberto Pereyra (Udinese)?

1 like

Bedankt jongens! Saul is wel een interessante, kan bij mij zijn carrière nieuw leven inblazen.

Edit: eigenlijk zou iemand als Ruben Neves ideaal zijn, maar die is onbetaalbaar.

1 like

Pfoe, dat is inderdaad wel een vrij onhaalbare speler voor een club als Real Betis. Weet hoe belangrijk een real face voor je is, maar kijk eens voor de grap naar Ismaël Bennacer (AC Milan). Dat lijkt me een speler die perfect past in het Spaanse voetbal en het best tot zijn recht komt naast een echte verdedigende middenvelder. Nadeel is alleen dat hij geen real face heeft en een behoorlijk deel van je transferbudget opslokt.

Die speelt toch ook gewoon CL met Milan? Neves heeft sinds Porto geen Europees meer gespeeld, dat kan voor hem wel belangrijk zijn. Maar misschien moet ik eerst een seizoen succesvol zijn voor ik hem kan overwegen.

Daar heb je gelijk in, maar eerlijk gezegd zie ik Ismaël Bennacer eerder een overstap maken naar Real Betis dan de Portugees. Zeker omdat Ruben Neves in verband werd gebracht met de absolute topclubs in de Engelse en Spaanse competities.

Rodrigo de Paul valt op dit moment buiten de boot bij Atlético Madrid, dus misschien zou hij een optie kunnen zijn? Maar eens te meer, ook geen real face. Of wellicht Enzo Fernández (SL Benfica)? Al lijkt hij ook naar de absolute top te kunnen aankomende zomer.

1 like

Heb misschien wel een aantal opties

• Tielemans (einde contract bij Leicester)
  • Naby Keita (einde contract bij Liverpool)
  • Sergi Darder van Espanyol
  • Luis Alberto van Lazio
  • Dahoud (einde contract bij Dortmund)
  • Dani Ceballos (einde contract bij Real Madrid)

Misschien Caqueret van Lyon een optie? Goede speler aan de bal en verder lekker vel verdedigend en tijdens het druk zetten.

Ik zoek nig 2 versterkingen voor fenerbache R back en keeper die europese niveau aan kunnen liefst met de turkse nationaliteit om mijn doelstelling te slagen

Bayindir verkocht dan? Alemdar van Stade Rennais is een Turkse doelman.

Muldur en Celik als backs?

@Joostvans en @Raindog Betis heeft in het verleden al eens gestunt met Fekir. Niemand had ooit verwacht dat hij naar Betis zou gaan vanuit Lyon. Neves zou ook misschien hoger kunnen mikken maar zit vooralsnog bij de Wolves

1 like

Ik dacht aan Marc Roca (nu Leeds, voormalig Espanyol & Bayern)? Weet niet of hij aan de criteria voldoet …

Saúl zou idd ook ‘n prima optie zijn, die is het ‘n beetje kwijt sinds z’n terugkeer van Chelsea.

Naast mijn carrière met Shota Arveladze bij Aberdeen. Wil ik een carrière met Anderlecht starten. Ook al wordt het gezien als de ‘arrogantste’ club van België, draait het de laatste jaren niet bepaald soepel.

Nu ben ik van plan om met een sterk tactische trainer, type; Bosz/slot, de weg omhoog in te slaan. Dit moet wel gepaard gaan met een herkenbaar team, niet zoals de laatste jaren een ‘allegaartje’. Zelf zit ik in de hoek; Marcel Keizer Leonardo Jardim of Marcelo Bielsa.

Op voorhand heb ik al wel wat spelers in gedachte die Anderlecht kunnen versterken; Mitchell van Bergen (Stade de Reims)en Chirivella (Nantes).

Welke trainer kan Anderlecht naar het nieuwe ‘Bayern’ van België leiden?

Ik denk dat die namen onhaalbaar zijn voor Anderlecht, zowel de spelers als de trainers. Vergeet niet dat er amper budget is. Er wordt nu op jeugd gefocust, en ik denk dat die weg ook ingeslagen zal worden qua trainer als Mazzu ontslagen zou worden.

Robin Veldman doet het blijkbaar uitstekend als trainer van de beloftenploeg, die nu op het tweede niveau uitkomen. Een andere optie is Nicolas Frutos, een boomlange Argentijn met lange blonde lokken die wegens blessures is moeten stoppen als speler, maar wel altijd verbonden is gebleven met RSCA.

Over mijn Betis: zelfs Saul lijkt onhaalbaar qua budget, dus ik moet voorlopig lager mikken (of huren) en pas in S2 een topper halen. Voor mij is op die positie een goed schot ook erg belangrijk, trouwens.

Zijn een Rabiot, Dahoud, Denis Suarez of Ceballos dan niet interessant? Hebben allen een redelijk schot en hun contract loopt af in 2023 dus is voor onder de prijs weg te halen.

1 like

Interessant! Bedankt voor de suggesties.

Ik ben een cariere met saint ettiene gestart, leek me een leuk project om ze weer de club te maken die ze ooit waren. Iemand suggesties voor spelers om te halen? De positie maakt niet zoveel uit . Ben gefocust op jeugd .

@Spoon0612, we moeten natuurlijk niet vergeten dat Nabil Fékir destijds niet door de medische keuring kwam bij Liverpool door een chronisch probleem met zijn knie. Daardoor begonnen ook andere clubs te twijfelen, waardoor Real Betis plotseling een realistische optie werd. Maar dat neemt niet weg dat je gelijk hebt over het feit dat Real Betis op een vreemde manier in staat is om geweldige spelers aan te trekken die eigenlijk een niveau hoger horen te spelen. Doorgaans zijn dat spelers die de club als springplank zien richting de wereldtop of spelers ‘met een krasje’. In mijn ogen hoort Ruben Neves niet in die categorie, aangezien hij in principe klaar is voor een directe stap naar een club als Barcelona, Liverpool, Manchester United of Arsenal. Nergens voor nodig om dan nog een tussenstap te maken.

Dat gezegd hebbende, in de carrière van @Raindog kan er natuurlijk van alles gebeuren. Op dit moment is zijn komst misschien niet realistisch, maar op het moment dat Real Betis zich in twee achtereenvolgende seizoenen plaatst voor de groepsfase van de Champions League… Dan is zo’n versterking niets meer zo vreemd.

1 like

Aan de andere kant is Neves ook alweer 25 en speelt hij al weer voor het zesde seizoen bij de Wolves zo heel onrealistisch vind ik het niet hoor.

Zou Theo hernandez bij man City passen volgens jullie ? Ik zoek voor city een nieuwe linksback ,

Welke spelers van kleinere Franse clubs zien jullie de stap maken naar Lyon?